
הזמנתי טלוויזיה LG. דברתי עם החנות בטלפון, בדקתי שהדגם נמצא במלאי. קבלתי את המוצר יום למחרת יחד עם ההתקנה. הספקה מהירה ושרות מעולה.

הזמנתי טלוויזיה LG. דברתי עם החנות בטלפון, בדקתי שהדגם נמצא במלאי. קבלתי את המוצר יום למחרת יחד עם ההתקנה. הספקה מהירה ושרות מעולה.

הזמנתי בשאלטר שואב דייסון . השואב הגיע כבר למחרת באמצעות שליח אדיב. לא מצאתי את החשבונית שמסתבר שהוצמדה לקרטון. שלחתי הודעה במייל לחנות ותוך פחות מחצי שעה התקשר נציג ושלח לי את החשבונית גם לווטסאפ. שירות מעולה. תודה !

הזמנתי מיחם, הוא הגיע מהר, חדש באריזה עם שירות אדיב והמחיר ממש זול - ממליץ

הזמנתי מייבש כביסה אחר הצהריים לאחר מס' שעות חזר אלי נציג מהחברה ואמר שהמייבש יהיה אצלי עוד השבוע. לאחר מס' דקות התקשר המוביל ואמר שהוא אצלי מחר עם המייבש על הבוקר בין 8:30 ל- 10:00 ב - 8:30 התקשר המוביל ואמר שתוך חצי שעה הוא אצלי ואכן ב 9:00 הוא הופיע עם המייבש. שירות יוצא מן הכלל לא ראיתי דבר כזה כבר שנים!!!! כל הכבוד!!! באמת צריכים ללמוד מכם! תודה דוד גנון

לאחר קניית הטלויזיה, הגעתי הביתה ולאחר 5 דקות צפייה החלו פסים וריצודים. אי אפשר להשיג את החנות בטלפון, נשלח גם מייל. אין מענה, שירות על הפנים.
הלקוח הנ"ל רכש מוצר ואסף אותו באופן עצמאי מהחנות ( המוצר נבדק מול הלקוח בחנות ונמצא תקין ) , הלקוח פנה לחנות לאחר שעות הפעילות ולמחרת חזרו אליו בשעות הצהריים להבין על מה מדובר .. הוצע ללקוח להחזיר את המסך לחנות ולקבל החזר כספי או שיגיעו אליו לבית על מנת להחליף את המוצר מה שלבסוף קרה .. חבל שלקוח שקיבל שירות מעולה הן בחנות והן בטלפון בוחר להכפיש שם של חנות ללא שום סיבה .. תקלות קורות ולשם כך נועדה האחריות .

ספק גרוע, לא לקנות-ראו הוזהרתם!!!!! תנור הגיע מעוך בחלקו האחורי. אושר משאלטר ביקש תמונות ואז ביקש שאני אחליף בעצמי את התנור במחסן בחיפה, סירבתי והוא ענה שיטפל. מאז נעלם, לא מגיב למסרונים, לא מגיב לדרישה להחזר כספי. היום, שבועיים אחרי, יצר איתי קשר נציג של גולדליין החברה המייצרת, ביקשתי שייקחו את התנור ויחזירו את כספי, אין לי סבלנות למי שלא יודע לתת שירות. /

רכשתי אצלם טלוויזיה לאחר שיחה קצרה שהתשובות בה היו ענייניות וטובות, כנ"ל לגבי האחריות, וביקשתי שאם ניתן לזרז את המשלוח זה יהיה נהדר. השיחה קרתה בשעות הבוקר, בשעות אחר הצהריים השליח מעדכן אותי!!! שהוא יגיע מאוחר יותר, בין 18-20 עם הטלוויזיה. נפלה לי הלסת.. טלוויזיה מתצוגה, עם אחריות מלאה ל3 שנים שעובדת נהדר במחיר מעולה, אין לי מה אלא רק להגיד מילים חמות וטובות עליהם. ממליץ בחום.

הזמנתי 2 פריטים, אחד מהם הגיע תקול והוחלף באותו היום בחדש, אושר טיפל בהזמנה במקצועיות, סבלנות ונועם. מומלץ!

הגעתי אליהם דרך המלצה של חבר שקנה מהם באמת יחס מקצועי מחירים טובים שמעו מה אני צריך והמליצו לי על המוצר המתאים הבטיחו הובלה והתקנה עד סוף השבוע ולאחר כמה שעות התקשרו ושאלו אם נוח לנו היום וכמובן שהגיעו באותו יום והתקינו

אחלה של חנות. מצאתי אותם באינטרנט היו זמינים מאוד, נחמדים מאוד והמחירים שלהם הכי טובים שיש. ממש הופתעתי מהמחיר ומהשירות. מפרגן להם ומאחל להם שיצליחו ויתפתחו

חוויית רכישה נהדרת, תקשורת טובה מצד החנות ושירות לא מתפשר שסייע לי להזמין את המוצר הטוב ביותר המספק את התמורה הגבוהה ביותר. כל הכבוד!

זהירות !! ההובלה עלתה יותר ממה שסוכם. במקרר הוצגו הפגמים החיצוניים אך המוכר "שכח" להראות שחסרה מגירה ... לטלפון לא עונים. גם לאי מיילים לא .... שירות מתחת לכל ביקורת - לא שווה את החיסכון הקטן במחיר.
הלקוח רכש מקרר וסוכם תנאי הובלה , המקרר הגיע לפני הזמן התחייבות של עד 7 ימי עסקים , נאמר ללקוח לאחר הרכישה ( לאחר שהמוביל בדק את תנאי ההובלה בבנין המוגורים שלו ) שעקב תנאי הובלה לא רגילים לא יתפשר לספק באותה עלות ויש תוספות ( הובלה לא סטנדרטית שהלקוח לא ציין זאת בתחילה ) , הלקוח עודכן בתוספות והסכים לכך ונאמר לו שבאם ירצה לבטל את ההזמנה לא ייגבה לו תשלום של דמי ביטול כלל ורק בשביל שיהיה מרוצה . הלקוח הסכים לכל התנאים והעלויות והיה מודע להכל וקיבל את המוצר תוך ימים בודדים ( לפני 7 ימי עסקים ) . הלקוח לא ניסה ליצור קשר ולא שלח אי מיילים בכלל ,הלקוח ראה את המוצר עם הפגמים שלו ( מוצר מתצוגה ) לפני הרכישה ( עסקה פרונטלית )והסכים לרכוש את המוצר כפי שהוא . נראה כאדם המנסה לקבל פיצוי בדרכים לא דרכים .

בדלת המקרר הייתה פגיעה קלה וליאורמ מנהל החנות דאג שסימנס יחליפו לי את כל הדלת

חוויית הקניה הייתה טובה מאוד והשירות היה מצוין. לא נתקלתי בשום בעיות והכול קרה כמתוכנן. חודשיים אח"כ לא מצאתי את החשבונית וכשפניתי לחנות חזרו אליי מייד ושלחו אותה תוך מספר דקות. וזה רק מראה על רצינות ושירותיות. שירות מעולה ואישי. אה... וגם המקרר מעולה :-) שקט מאוד , מרווח ונוח לשימוש.

חנות נהדרת. שירות לקוחות מעולה. תמיד זמינים לעזור ולפתור תקלות. אומנם רכשתי רק מוצרים קטנים אבל אמא שלי קנתה בית שלם ב50 אלף שח ונתנו לה שירות מדהים.

קניתי דרך ליאור. אחרי שתיאמו לי משלוח הוא בעצמו התקשר ליבואן לתאם לי התקנת טכנאי מהירה. שירות מעולה ומהיא מאד

מעולם לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך טוב! בגלל טעות של היבואן היה צורך בהחלפת המוצר. החנות מיד התחייבה שהדבר יטופל לשביעות רצוני. המוצר שודרג למוצר מדגם מתקדם יותר ללא תוספת עלות בטיפול אישי של החנות מול היבואן, עם התערבות מינימאלית מצידי! שירות חו"ל, ממליץ בחום!

לאחר סקר מחירים מצאתי כי המחיר האטרקטיבי ביותר לדברים שחיפשתי (טלביזיה ותנור) נמצאים בחנות 'שאלטר'. ביצעתי הזמנה ביום חמישי בערב (11). למחרת, ב 9:15 בבוקר קיבלתי טלפון מהחנות(ליאור), כשהסברתי שאני מעוניין לקבל את המוצרים הבוקר אמר שאחד המוצרים לא נמצא - הוא יבדוק ויחזור אלי. תוך 5 דקות התקשר והסביר שכדי להיענות לבקשה שלי הוא משדרג את המוצר החסר ללא תוספת במחיר ואני יכול לגשת לאסוף את המוצרים. ב'שאלטר' מצאתי את המחיר הכי זול שיש ושירות באדיבות הכי גבוהה שניתן למצוא. אין ספק שארכוש שם שוב!

שירות מעולה, חזרתי בעקבות קנייה של טלווזיה לפני כשנה וחצי והשירות נשאר מעולה כרגיל, ליאור מנהל המכירות אלוף ,יודע להתחרות בכולם ולהציע את העסקה האולטימטיבית, כמו כן טיפל באספקה ותיאום טכנאי והכל זרם, מחיר מצויין ,מוצר מעולה וספק שאפשר לסמוך עליו שלא משנה מה יהיה ,תמיד יהיה שם בשבילך.

הענות וזמינות מיידית, מחיר הוגן ושירות מדהים, נהניתי לבצע את הקנייה שם והמוצר פשוט מעולה, אין ספק שאקנה שם בעתיד! תודה רבה לכם!

לאחר סקר מחירים מצאתי כי המחיר האטרקטיבי ביותר למקרר מוצא בחנות 'שאלטר'. התקשרתי לחנות ודברתי עם ליאור, הוא דאג להסביר לי הכל על המקרר, על הגובה (יש לי מבואה קטנה), האחריות, איכות המקרר. הצבע שרציתי היה חסר במלאי וליאור דאג מיד למצוא לי מקרר עם צבע מבוקש. לאחר ההזמנה תוך 4 ימים הגיע שליח עם המקרר , במהירות, בזריזות וללא כל בעיות. לאחר מספר שבועות היה לי צורך במכונת כביסה, גם אותה קניתי מ'שאלטר' במחיר הכי זול שיש ובאדיבות הכי גבוהה שניתן למצוא. אין ספק שארכוש שם שוב!

רכשתי את המוצר ביום ראשון בערב, כבר בשני בשעות הבוקר יצרו איתי קשר לתיאום התקנה שהתרחשה יומיים לאחר מכן. דייקו בשעה. שירות מקצועי ואדיב מאוד, מומלץ!