
חיפשתי "פלאפון למבוגרים" לאמא שלי. צוות החנות היה מקצועי ושירותי, רצו לעזור ולמצוא מוצר העונה לדרישות הלא שגרתיות. כל הכבוד!

חיפשתי "פלאפון למבוגרים" לאמא שלי. צוות החנות היה מקצועי ושירותי, רצו לעזור ולמצוא מוצר העונה לדרישות הלא שגרתיות. כל הכבוד!

רכשתי נינג׳ה גריל מהחנות הזו. מהיום שרכשתי את המכשיר עברו כבר 6 ימים. אני מוצאת את עצמי ״רודפת״ אחריהם בבקשה לקבל בסך הכל חוברת הוראות בעברית כדי שאוכל לתפעל את המכשיר! 2 שיחות טלפון שהתקשרתי 3 הודעות בוואטסאפ של השירות לא נענו - אין עם מי לדבר!!!! בנוסף ציינו שהאחריות של חברה בשם mega cell. אין טלפון של החברה ואי אפשר להשיג אותם. המכשיר עלה למעלה מ- 1000 ש״ח והיחס מזלזל ביותר בושה!

המוכרים מאד סבלניים ,מחירים ממש הוגנים, הבחור עובד זריז בו זמנית עונה בטלפונים ,ונותן ללקוח החנות גם שירות ..יש חניה במקום ,ממליץ בחום

שרות מהיר יעיל ואדיב. קניתי נוט 20 אולטרה גם מגן מסך שהודבק בצורה מקצועית מאוד

שירות מצויין רכשתי אייפון אייר במחיר אמריקה הכי זול שיש קיבלתי אחלה יחס אחזור שוב בטוח

חווית קנייה מעולה ושירות עם חיוך רכשתי 2 סמסונג S22 ULTRA במחיר בדיחה שווה לבדוק לפני שרוכשים במקום אחר

חוויה מצויינת שירות טוב חזרתי לרכוש שוב מאוד מרוצה מהשירות של ליאור וכל החברה שם יש כל מה שצריך לשפר את מצבך הטכנולוגי!

מאוד נחמדים ושירותיים, הזמינו עבורי את הדגם של הטלפון שביקשתי, והגיע תוך יום. מומלצים בחום.

מכר לנו אייפון 13 משונמך ללא אפשרות לכרטיס esim, כנראה מיוצר בסין (הייתי צריך לחקור ברשת כדי להבין את זה כי כל איש תמיכה אמר שאם זה 13, יש esim. לפחות תרמתי להשכלה שלהם) גילינו אחרי 8 חדשים לאכזבתינו. לדעתי, מי שמוכר דגם משונמך צריך לציין ולא להתחבא מאחורי "התכונות מפורטות במפרט הקנייה" מצפים מהלקוח שישווה בדקדקנות כל פסיק? כמובן שהם גם לא לקחו אחריות או התנצלו (אבל כן הודו שזה מה שמכרו). לא מומלץ!
שלום, נכתב כאן דבר שאינו מדויק ולכן חשוב לנו להבהיר בצורה ברורה: במעמד הרכישה צוינה במפורש העובדה שהמכשיר אינו תומך ב‑eSIM. מדובר בדגם מקורי של iPhone 13 בייבוא מקביל, המיועד לשוק האסייתי כפי שמקובל במכשירים רבים שנמכרים בארץ על ידי משווקים עצמאיים. לא מדובר בדגם ״משונמך״ המידע הופיע בצורה ברורה בדף המוצר, ואנחנו מקפידים להציג תמיד את כל הפרטים הטכניים בצורה שקופה. אין כאן “התחבאות”, אלא מידע גלוי שכל לקוח מוזמן לבדוק לפני הרכישה – כפי שנהוג בכל רכישה צרכנית אחראית. איננו רואים סיבה להתנצל על מכירה של מוצר תקין, חדש, מקורי, עם מפרט מדויק שפורסם מראש. אנחנו זמינים תמיד לכל שאלה, אבל גם מצפים להוגנות כלפי צוות שמבצע את עבודתו במקצועיות ובשקיפות. בברכה, צוות GADGET‑TEAM

קניתי דרך גאדג׳טים הרכישה ממש נוחה שירות טוב איתי אביב עזר לי קניה מהירה וכיפית מומלץ

חנות מעולה ושירות אדיב דניאל עזר לי להתאים דגם חדש ומתאים לי תושה רבה ממליץ מאוד מאוד

קיבלנו שירות מאוד אדיב מאיתי מקום נחמד מאוד מחירים מומלצים שווה לקנות מאד רכשנו גלקסי

השירות שקיבלנו מאיתי היה מאוד מקצועי ונדיב היה שווה ממש לרכוש מומלץ מאוד לרכוש שירות ממש עדיף ונחמד

קיבלתי שרות מצויין מדניאל גם כשרכשתי וגם כשביטלתי עיסקה , אלוף ישר כח ממליצה בחם

אני לקוח שלהם שנים הגעתי במקרה שיסדו לי בעיה בנייד כמובן שעזרו לי מהר ובנחמדות ופתרו לי את הבעיה תוך כדי שיחה עשו לי מגן חדש לטלפון בהנחה יפה ובנוסף בדקו לי כמה אני משלם בחברה הסלולרית שלי וראו שאני משלם יקר דניאל הנחמד עשה לי שירות מעולה והחליף לי לחברה סלולרית משתלמת וזולה יותר איזה שירות מעולה ממליץ בחום

קניתי אייפון חדש לילדה 14 פרו מקס קיבלתי מחיר מצויין ושירות טוב מליאור קונה פה בדרך קבע ממליץ בחום

חנות מאוד מומלצת שווה לקנות קניתי דרך איתי אביב המחיר מאוד זולים ושווה לקנות דרכם השירות מעולה !

קניתי אייפון 13 מיני אצל דניאל נתן לי שירות מחוייך ואדיב במחירים הוגנים לכל כיס גם בטלפון וגם האביזרים מסביב תודה רבה ממליץ בחום רב

רכשתי טלפון poco חדש דניאל עזר לי להתאים מכשיר חדש לצרכים שלי וקו סלולר חדש ממש תודה רבה על השירות החם והצמוד

קניתי מגאדגט טים קנייה מהנה איתי היקר עזר לי מאד מאד מומלץ לקנות דרכן כל מטצר

קניתי מוצר וקיבלתי שירות מאוד טוב מאיתי הוא עזר לי אני מאוד שמח שקניתי דרכם וממש חבר׳ה טובים מומלץ מאוד לקנות דרכם מא

ממש מומלץ איתי עזר לי להדביק מבך הצורה מקצועית שירות משמח כיף לרכוש שם אז לכו על זנ

ב-24 באפריל הזמנתי טלפון חדש מדגם Samsung Note 20 Ultra דרך אתר "גאדג'ט טים", בהבטחה שיגיע תוך חמישה ימי עבודה. בפועל, קיבלתי אותו רק ב-8 במאי, לאחר אין-ספור שיחות עם החנות, תירוצים וסיפורים על עיכובים לוגיסטיים. כשהמכשיר הגיע, הופתעתי לגלות קופסה פתוחה ומכשיר עם סימני שימוש: קילופי צבע ושריטות על המצלמה. כניסת USB שרוטה. מטען חשמלי חסר – רק כבל הוכנס לקופסה. כמי שקנה בעבר מכשיר חדש מדגם זהה ישירות מסמסונג, היה ברור לי שמדובר במכשיר משומש ולא חדש. כשפניתי לחנות, טענו שזה "בלתי אפשרי" וביקשו תמונות וסרטונים. שלחתי, אך משם החל משחק התחמקות: החנות הפסיקה לענות לי וכשהתקשרתי ממספר אחר, נאמר שהם "בלחץ". לאחר לחץ ממושך, הציעו לי פיצוי מביך – זיכוי חלקי או מתנה (מטען/מחזיק לרכב), אך סירבתי ודרשתי מכשיר חדש כפי שהזמנתי. התירוצים רק הלכו והחמירו – פעם טענו שהמכס פתח את הקופסה, ופעם אחרת שהם עצמם פתחו אותה "להרכיב מגן מסך". לבסוף נסעתי לחנות ביהוד והחזרתי את המכשיר, לאחר ויכוחים קשים, בתוספת עלות נסיעה של 150 ש"ח. מסקנה: רק לאחר מכן גיליתי ביקורות שליליות רבות על החנות. נראה שזו שיטה קבועה למכור מכשירים שאינם חדשים. אל תתקרבו ל"גאדג'ט טים" – חבל על הזמן, הכסף והעצבים שלכם.
לקוח יקר, אנו מצרים על חווייתך ומודים שכתבת לנו. שקיפות ושירות עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן חשוב לנו להסביר מה קרה ואיך טיפלנו בכך: 1. מקור הטעות • Galaxy Note 20 Ultra הוא דגם מבוקש מאוד. במלאי שלנו קיימות גם יחידות תצוגה (מכשירים תקינים שהוצגו בחנות). לצערנו, בעת האריזה סומנה בטעות יחידת תצוגה במקום מכשיר חדש לגמרי. 2. סיבת העיכוב במשלוח • העיכוב נבע מעומס חריג בחברת השליחויות. לצערנו, עיכובים כאלה עשויים לקרות בתקופות עומס, ואנו מתנצלים שלא עמדנו בלוח הזמנים שהובטח. 3. הפתרון שהוצע ויושם • מיד כשקיבלנו את פנייתך ביקשנו תיעוד כדי לאמת את הטעות והצענו: • החלפה למכשיר חדש מהמחסן, או • זיכוי כספי מלא ולקיחת אחריות על האביזרים החסרים. • לבקשתך, העסקה בוטלה וכספך הוחזר במלואו. אנו לומדים מכל מקרה ומתחייבים להמשיך ולספק חוויית קנייה מצוינת. תודה שהארת את תשומת לבנו. צוות GADGET TEAM

It was very good servise i like this shop and i recomed to buy ther

איזה כיף לקנות שם המוכרן הנחמד בשם דניאל עזר לי מאוד תודה רבה אחלה שירות