
ביצעתי הזמנה באתר. חזר אלי חן מנהל הסניף נשר. ממליץ בחום שירות מצוין ומאוד אדיב נהנתי מאוד מהשירות והמחיר האטרקטיבי והפתיע אותי הנכונות לפריסה לתשלומים רבים ללא ריבית

ביצעתי הזמנה באתר. חזר אלי חן מנהל הסניף נשר. ממליץ בחום שירות מצוין ומאוד אדיב נהנתי מאוד מהשירות והמחיר האטרקטיבי והפתיע אותי הנכונות לפריסה לתשלומים רבים ללא ריבית

חוויה נהדרת ממליץ בחום שירות מצוין אדיב אישית נהנתי מאוד מהשירות והמחיר האטרקטיבי והיחס לאחר הקניה מתן

אין מילים להודות לחן המקצועי שעזר לי לפתור בעיה שהרבה לא הצליחו השמחה.תודה רבה. !

רכשתי טלפון s25 plus השירות והאדיבות היו מעולים , קיבלתי הסבר על המכשיר , המחיר היה הכי אטרקטיבי !!! בטוח שאחזור לשם פעם הבאה .

שירות מצוין ואמין! רכשתי שני טלפונים ביום שישי, וחן חיכה לי מעבר לשעות העבודה וקיבל אותי בסבלנות ובמקצועיות. שבוע לאחר מכן חזרתי לשדרוג מכשיר – קיבלתי ייעוץ כן, שדרוג, הנחה ותחושה אמיתית של יושרה. יצאתי מאוד מרוצה והרגשתי שאני בידיים טובות. ממליצה בחום על Top Mobile.

מבאס לקנות נייד חדש , לגלות כבר ביום השני שהוא תקול ולא לקבל שירות או התייחסות ראויה. אחרי כמה חודשים שאני סוחב את התקלה (ומסתובב בין מעבדות פרטיות לכאלה שהיו אמורות לתת את השירות), החלטתי לקנות נייד חדש. ניגשתי לאותה חנות וביקשתי הנחה על טלפון חדש שאני רוכש אחרי 4 חודשים בלבד ... לא היו מוכנים לעשות הנחה של אחוז אחד, דיברו בחוסר נימוס, ואמרו שיעשו לי הנחה במוצרים נלווים כמו מגן סיליקון במחיר 100 ש"ח בלבד (!!חחח!!) במקום וכיסוי אחורי ב 150 ש"ח. חוויה לא נעימה ולא אקנה שם יותר. שווה לשלם עם כמה מאות שקלים ושיהיה למכשיר אבא ואמא עם יחס ראוי !!

אני עובדת על יד החנות הגעתי לקנות טלפון חדש קיבלו אותי יפה העבירו לי את כל הנתונים ללא עלות. והמחיר היה מצוין

רכשתי מכשיר נייד והמוכר הסביר לי בסבלנות ומקצועיות קיבלתי את השירות שרציתי המחיר מצוין והזול בארץ ממליץ בחום על המקום בטוח שאחזור לרכוש מטופ מובייל גם בעתיד

ברצוני לשבח ולהודות לסניף נשר על השירות המצוין והאכפתי, על האדיבות, היחס והסבלנות בקניית המוצר. כן ירבו אנשים כמוכם! ישר כוח!

אחלה שירות גם אמינות מחיר מצוין והזול בארץ זה לא מכשיר שאני קונה כאן ממליץ בחום על המקום!

קניתי אייפון מטופמובייל מציין שקיבלתי שרות מיקצועי ואדיב ממליץ עליהם בחום דר נוסם דוד !

I bought a Samsung S22 Ultra along with a case and a protective screen. The price of the phone was NIS 1,729, and after some haggling, the seller agreed to include the case and screen for an additional NIS 100, bringing the total to NIS 1,829. I paid with a credit card, but there were some issues with the card machine, and I didn’t notice when the seller changed the price to NIS 1,879 while resetting it. I only discovered the NIS 50 overcharge after I got home. I had my reservations about buying a grey-market smartphone. I also chose to ignore a few red flags, like not receiving the full specifications of the device before purchasing (since different regions have different versions of the same model), and the practically non-existent warranty. These are compromises you accept when buying a model that’s already a couple of generations old. Still, being quietly overcharged NIS 50 for accessories that cost only a few dollars on Temu or AliExpress felt insulting. It wasn’t about the amount—it was the feeling of being taken advantage of. It’s a pity, because I actually liked their range of models and the reasonable pricing, and I was even considering coming back in the future. But there’s something genuinely unpleasant about being bluntly ripped off over something so small. It leaves a bad taste and makes the whole experience feel less about selling a product and more about squeezing a few extra shekels from a customer who wasn’t paying attention. Photo 1 in review by Yuri Kozlov

יש להגיד רק דברים טובים יחס מדהים הענות מיידית לכל בקשה ממליץ בכל לב לפנות לחנות הזו שירות מעולה יחס טוב כבירי מאיר

קניתי galaxy s 25 Ultra אצל חן, טופ מובייל, נשר. מרוצה מאד מהיחס, מהשירות ובסוף מהמחיר.

בביקורי בטופ מובייל כיד המקרה הייתי מאושפז בבית בלב בשיקום נכנסתי לחנות וקיבלתי שירות והסברים ברמה שונה מכל חנות טלפונים והבנתי שאני נמצא במקום מקצועי אמין ומכיל כאות תודה והערכה על השירות והמחיר שקיבלתי הריני לציין שכל מי שחשק בהחלפת טלפון או בתיקון טלפון או בכל שירות אחר יפנה לחנות בנשר ומבטיחו אני שיצא נזכר מעבר לצפוי בתודה ובערכה שמעון שמיר

רכשתי לאחרונה iPhone 16 מטופ מובייל, ואני מרגיש חובה לפרגן. כבר מהרגע הראשון קיבל אותי חן, מנהל החנות, בחיוך רחב ועם סבלנות נדירה. הוא הסביר לי בצורה ברורה ומפורטת על כל האפשרויות, ענה על כל שאלה בלי לחץ ועם ידע מקצועי מרשים. הרגשתי שיש לי על מי לסמוך, וזה לא מובן מאליו כשמדובר ברכישה יקרה כמו סמארטפון חדש. בנוסף, קיבלתי הצעת מחיר הוגנת מאוד בהשוואה לשוק, בלי “אותיות קטנות” ובלי משחקים הכל היה שקוף וישיר. מעבר לזה, השירות היה מהיר, נעים ואדיב לכל אורך הדרך. אין ספק שטופ מובייל וחן בפרט שמים את הלקוח במרכז, וזה מורגש. יצאתי מהחנות לא רק עם מכשיר חדש, אלא גם עם תחושת ביטחון שעשיתי עסקה טובה במקום שאפשר לסמוך עליו. ממליץ בחום לכל מי שמחפש חוויית קנייה אמינה, מקצועית ואדיבה באמת.

חווית קנייה טובה. חן מספק את הסחורה. מחיר הוגן. המלצות נכונות וטובות ושירות מעולה. עזר לכל אורך תהליך המכירה והעברת הנתונים. מומלץ

בצעתי הזמנה ולטענתם הבנק לא אישר את החיוב(לא יכול להיות) סיכמנו שנבטל ושאזמין מחדש אבל כשנכנסתי להזמין העלו את המחיר ב-60 ש"ח. לאחר שיחה טלפונית חן הבטיח שישים מגן מסך וכיסוי בשווה ערך ההפרש אבל לא עשה את זה. ממש לא יפה ולא כך מתנהגים

אני רוצה להמליץ בחום על המקום על רמת השירות על המחירים היחס החם ממליץ בחום להגיע יש להם אחלה צוות

חנות Top Mobile בנשר היא פשוט מקום יוצא מן הכלל!!! קיבלתי שירות ברמה הכי גבוהה- אדיבות, מקצועית זמינות והסברה ברורה על כל אפשרות! חן וסטס הם צוות נדיר- סבלניים, אמינים ותמיד נותנים הרגשה טובה שבאמת חשוב להם הלקוח. כל שאלה נענתה בסבלנות וכל התלבטות נפתרה עם חיוך. המבחר בחנות רחב ומרשים, הכל מוסבר בצורה שקופה וברורה, והמחירים הוגנים. יצאתי בתחושה שקיבלתי בדיוק את מה שמתאים לי- בלי "לדחוף" משהו מיותר. ממליץ בחום לכל מי שמחפש שירות מצוין ואמין ל- Top Mobile בנשר- חוויה של פעם!!! 100%

שירות מעולה , אנשים טובים וסבלניים ,איכות מעולה , ממליצה בחום וללא ספק אחזור שוב לקנות את כל המיכשור הסלולרי והאביזרים הנלווים לי ולמשפחתי.

הזמנתי טלפון לאיסוף עצמי בחנות כי הייתי צריך אותו יחסית מהר (בעיות הטענה בטלפון הקודם). לא הגיע אימייל שמאשר את ההזמנה (ווידאתי שהאימייל בהזמנה נכון וגם בדקתי בספאם), לכן התקשרתי למחרת (יום שלישי) לבדוק. אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, ולגבי המייל שהמערכת שלהם "לא מסתנכרנת" עם אימייל של יאהו (???). אחרי שהתקשרתי שוב ביום רביעי חזרו אלי בחמישי, אמרו שכנראה יהיה מוכן בראשון ויעדכנו אותי. התקשרתי שוב בשני, שוב אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. התקשרתי שוב בחמישי (שבוע ו-3 ימים אחרי ההזמנה), אמרו שיחזרו אלי תוך חצי שעה ולא חזרו. נסעתי פיזית לחנות וכך הסתבר שההזמנה מוכנה. המוכר טען שהיא הגיעה יום לפני-כן אחה"צ, אבל הרושם שקיבלתי מההתנהלות הוא שהיא הייתה "מגיעה" בכל שלב שבו הייתי מגיע לחנות. יחד עם הטלפון הזמנתי גם מטען. קיבלתי עם ההזמנה מטען 25W, ואח"כ הבחנתי שהזמנתי ושילמתי על 45W. הדבר החיובי היחיד הוא שהם עונים מהר לטלפון, אבל זה רק כדי להגיד שיבדקו ויחזרו אלי. בשום שלב גם לא הגיע מהם מייל.

אין כמו נאמנות ושירות של טופ מובייל זאת לא פעם ראשונה שאני קונה כאן המחיר והשירות שלהם מנצח

רכשתי מכשיר סלולרי מסוג סמסונג קיבלתי מחיר מעולה ומעבר לכך שירות בכל עת בנצרכתי בסדר פנים יפות ורצון רב יישאר כח

אנשים נחמדים, אין תלונות . כאשר הזמנתי מכשיר המכשיר הישן התקלקל והם לא הבינו, הייתי צריך להתקשר לוודא שההזמנה בוצעה. חוץ מזה הכול עבר חלק.