
השירות לא טוב בכלל, ולו מנומסים. קניתי מוצר מהאתר שלהם, שלחו לי שאין המוצר שקניתי! אבל יש אותו מוצר עם פחות נפח אחסון אבל אותו מחיר.
שלום רב, אנו מצטערים על תחושת הלקוח, אך חשוב לנו להבהיר את פרטי המקרה. המוצר שהוזמן הוא דגם ישן של Sony שכבר אינו מיוצר ואינו זמין להשגה בארץ. ברגע שהתברר שהדגם אינו במלאי, פנינו ללקוח בצורה מכבדת והצענו לו דגם חדש יותר באותו מחיר, ללא תוספת תשלום. חשוב לציין כי הלקוח לא חויב בפועל על ההזמנה, ולא נגבה ממנו כל תשלום. הלקוח היה רשאי לקבל את ההצעה החלופית או לוותר עליה ללא כל חיוב. אנו מקפידים על שירות אדיב, שקיפות מלאה ומחירים תחרותיים, ומצרים אם הלקוח בחר לפרש את הסיטואציה אחרת. נמשיך לעשות כל מאמץ לתת ללקוחותינו פתרונות הוגנים ומשתלמים.























