מפרסם ב-zap מאז 2013

‎הקונטיינר‎ ‏(Hacontainer)

חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב) (תל אביב)

- / 5
בעלים: הקונטיינר מהיצרן לצרכן
נמצאו 495 חוות דעת גולשים על הקונטיינר
a.0543377960
a.0543377960
01.10.2023
מוצר שנרכש: מקפיא 7 מגירות

עלללל הפניםם מזמנים מוצר מקבלים משהו אחר מנתקים בפנים חצופים מנסיון אישי לא יזמין שוב ולא ממליץ

תגובת החנות

לקוח המין מקפיא אמבסדור ב 1700 שח המוצר הוסר מזאפ ולא היה ליבואן הוצע ללקוח ללא תוספת תשלום מקפיא 7 מגירות נורמנדה שעולה עוד 500 שח לקוח התחיל לצרוח למרות שהוצע לא כפיצוי ללא תוספת תשלום!!!!!!!!!!!!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ביקורות שנכתבו לפני 27.12.2021 מתייחסות לבעלים הקודמים
Hofit
Hofit
30.05.2021
מוצר שנרכש: מדיח

תהליך ההזמנה של המדיח היה תקין, אבל כל מה שקשור לתיאום עם טכנאי היה מתחת לכל ביקורת ללא לקיחת אחריות. כשפנינו לתאם טכנאי אמרו לנו שיצרו איתנו קשר ביום יומיים הקרובים, בפועל לקח שבוע של המתנה, טלפונים חוזרים ותחנונים כדי שיגיע טכנאי..(שבסוף גם גרם לנזילה) שום לקיחת אחריות.

תגובת החנות

לקוחות צריכים להבין שאנחנו כחנות סיפקנו בזמן וכל תהליך תיאום טכנאי הינו מול חברת השירות מרגע שהלקוח דיבר איתנו תיאמנו לו טכנאי תוך יום מכיוון שללקוחות אין פלטפורמה אחרת לכתוב הם מוציאים עלינו כחנות את העצבים שלא בצדק

חוות הדעת עזרה לכם?
tssailrs
tssailrs
19.05.2021
מוצר שנרכש: ‏מזגן נייד Familyline FSAH15

קנה מזגן בחנות. כעבור שעה החלטתי לבטל את העסקה. בקושי קיבל תשובה ברורה ואישור לבטל. בתוך שלוש שעות היה בטלפון בקשר לביטול. (אך בוטל פחות משעה לאחר העסקה.). הם גם דרשו לשלם 100 שקל. (מצב שבעה ימים בשבוע, יש להם את פרטי הוויזה שלי) מאוד לא מרוצים ומוטרדים מהשירות.

תגובת החנות

שלקוח מזמין מוצר באתר ורוצה לבטל 6 שעות לאחר ההזמנה כאשר המוצר כבר נאסף על ידי חברת ציטה יש דמי ביטול לבסוף הלקוח לא חוייב ועוד מצא לנכון להכפיש אותנו

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
12.05.2021
מוצר שנרכש: מקרר שארפמ4 דלתות

רכשתי מקרר מהקונטיינר בעת ההזמנה הנציג אמר שיש במלאי הוספתי כסף לשירות אקספרס תוך 24 שעות והמקרר לא הגיע גם אחרי שלושה ימים . אפילו לא טרחו להתקשר וליידע ממש כלום ןבסוף מסתבר שאין להם במלאי וסיפורים כאלה ואחרים. לא מומלץ בכלל . שירות גרוע!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
mariasgo
mariasgo
29.12.2020
מוצר שנרכש: GM-3101 מבית תרמי שיאצו עיסוי מזרן

המוצר נרכש באתר האינטרנט של החברה GM-3101 מבית תרמי שיאצו עיסוי מזרן . הרכישה הייתה פשוטה וקלה. נשלחו קבלות ועדכונים למייל. הגיע מאוד מהר באריזתו המקורית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nettaa
Nettaa
20.12.2020
מוצר שנרכש: Bosch WAU28PH9GB

שירות אדיב ומצויין, מחיר אטרקטיבי, אספקה סופר מהירה, ומכונת כביסה מדהימה. אני אקנה בשמחה שוב וממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
valia.sa
valia.sa
17.12.2020
מוצר שנרכש: רדיאטור HEMILTON HEM911 המילטון

שירות מתחת לכל ביקורת, עיכובים במשלוחים, מפרסמים מוצרים שלא נמצאים במלאי, נותני שירות שלא יודעים לתת שירות או לשוחח עם הלקוח. המלצה הכי חמה הלא להתקרב.

תגובת החנות

הלקוחה רכשה רדיאטור של המילטון שנאמר לנו שאין במלאי והוא הוסר מיידית מהאתר הלקוחה קיבלה רדיאטור של זק"ש מוגן שעולה 100 שח יותר מבלי להוסיף כסף ובאותו היום בו הודיעה לנו שלא תואם לה הרדיאטור של המילטון בשורה התחתונה היא קיבלה תוך 3 ימים רדיאטור במחיר כמעט כפול ממה ששילמה ללא תופסת תשלום הלקוחה הצליחה גם לריב עם הנהג שסיפק לה את המוצר נראה שיש לה להלין רק על עצמה ולא על אף אחד אחר

חוות הדעת עזרה לכם?
moran.sh
moran.sh
13.12.2020
מוצר שנרכש: LAV 705 GB Masimo דגם מ"ס 70 זכוכית להבות 5 גז כיר

חיפשנו מקום בו אנחנו יכולות להזמין מוצרים עם משלוח עתידי. זה היה אחד המקומות הבודדים שאפשרו זאת כך יכולנו להינות גם ממחירי המבצע של הבלאק פריידי וגם לקבל את זה בזמן של מעבר הדירה ישירות לדירה החדשה. גם כאשר הזזנו את תאריך הכניסה היה מאוד פשוט להתקשר ולהודיע על שינוי התאריך להובלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Elior
Elior
13.12.2020
מוצר שנרכש: תנור בנוי פירוליטי Sauter SBI7575 IXP נירוסטה

התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי לאחר ביצוע ההזמנה (לאור הדחיפות בצורך לקבלו, כפי שהוסבר לנציגה) וזאת אמרה לי ש"לא תהיה בעיה". יום למחרת כבר התקשרו להודיע לי שאין במלאי והציעו לי מוצר חלופי, סרבתי וביקשתי זיכוי מלא. מכאן התחילה מסכת עינויים של שבועיים שמבטיחים לי מידי שיחה כי ה"זיכוי יבוצע בהקדם" ו"תראה את הזיכוי בתוך שעה באשראי". מיותר לציין שעד שלא ציינתי שהשיחה מוקלטת ואני דורש זיכוי באופן מיידי בזמן שאני על הקו, לא העבירו אותי להנה"ח לזיכוי מיידי.

תגובת החנות

אם מתקשרים ללקוחה לקחת 4 פעמים כרטיס אשראי שהיא שילמה וכל פעם היא בממתינה או לא עונה ואם הלקוחה מתקשרת אחרי השעה 16:00 שהמנהל חשבונות כבר לא נמצא למרות שנאמר לה שהנהלת חשבונות עד השעה 16:00 אז בלתי אפשר להוציא את הזיכוי . בשניה שנתנה למנהל חשבונות את פרטי האשראי שלה היא זוכתה . לגבי התנור פחות משעה לאחר ביצוע ההזמנה נאמר ללקוחה שמוצר לא במלאי אצל היבואן ושהוא הוסר מיידת מהאתר בטלפון נאמר ללקוחה כי יש יחידות בודדות ובאמת היו בתקופה זו של הקורונה יש מחסור עצום במלאים ומלאי שזמין לשניה מסויימת לא זמין כבר אחרי כמה שעות הלקוחה ביצעה הזמנה באתר יומיים אחרי שהתקשרה לחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
yair.sharon10
yair.sharon10
04.12.2020
מוצר שנרכש: רדיאטור 14 צלעות זק"ש Sachs EF-14 מתקן לחות, תנור אמבטיה אינפרא זק"ש

אתר נוח לתפעול ושירות טלפוני מצוין. חברת השליחויות YDM היתה זריזה והמעקב אחרי המשלוח פשוט ויעיל. הזמנתי 2 רדיאטורים ותנור מקלחת. אחרי 4 ימים הגיע רדיאטור אחד בלבד והתנור. היה כבר יום חמישי ועד יום ראשון לא היה עם מי לדבר. ניסית גם בחברת השליחויות ואז הבנתי שההזמנה חולקה לשני דרופים (ובאמת קיבלתי שני מספרי משלוח) והשני בושש מלבוא. אתמול נאמר לי על ידי נציגה חביבה ביותר וסבלנית שהפריט בדיוק נכנס למלאי ונשלח אלי. נוטה להאמין שיגיע בהקדם. עצה קטנה לשיפור - אם חסר מוצר במלאי ונשלחים רק חלק מהפריטים בהזמנה, כדאי לעדכן את הלקוח מראש. אבל באמת בקטנה. היתה חווית רכישה טובה פלוס בעיקר בזכות השירות והטיפול בתקלה

חוות הדעת עזרה לכם?
natan
natan
25.11.2020
מוצר שנרכש: תנור אפייה BOSCH HBG675BW1

רכשתי תנור אפייה BOSCH דגם HBG675BW1 לאחר שדגם קודם אזל מן המלאי המיידי.במקום זאת הוצע לי לרכוש את התנור לעיל בהנחה מסויימת,והסכמתי.התנור הגיע תוך יומיים. (20/19/11),נכון להיום,כמובן ,מדובר בתנור חדש לגמרי,אבל בינתיים,הפעלתי אותו מספר פעמים והוא פעל היטב, ואני מרוצה מאד מן הרכישה.

חוות הדעת עזרה לכם?
shiratal
shiratal
19.11.2020
מוצר שנרכש: Masimo 9060ix

רכשנו דרך הטלפון תנור אפיה משולב 90 ס"מ. איש המכירות נחום היה אדיב ומקצועי, עזר לנו, בסבלנות רבה, לבחור במוצר המתאים ביותר עבורנו ובמחיר מצוין יחסית למתחרים. התנור הגיע כעבור שלושה ימים, המובילים היו נחמדים ועדינים. במשלוח חסרה תבנית, גיא משירות הלקוחות בירר עבורנו את העניין בנעימות ובהבנה, והבטיח להשלים את החסר. שאפו ותודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
13.11.2020
מוצר שנרכש: שולחן ספרייה צבע לבחירה אלון/פשתן דגם 613 רהיטי יראון

ביצעתי הזמנה של שולחן וספרייה. כתוב באתר שהמשלוח חינם ואספקה תוך 14 ימי עסקים . התקשרו אליי מחברת ההובלות לעדכן שהמשלוח עולה 120 שקל וזה יגיע תוך 21 ימי עסקים. אמרתי להם שבאתר כתוב שהמשלוח חינם ואם המשלוח עולה כסף שיבטלו. הוא אמר שהוא יכול לבטל אבל יעלה לי דמי ביטול של 5%. אל תתקרבו לחנות!!!

תגובת החנות

משלוח תוך 14 ימי עסיקם וכך נאמר ללקוח כתוב בדף מוצר בענק ב 4 מקומות שונים שהובלה משלמים ישירות למוביל במזומן בסופו של יום הלקוח זוכה במלא ללא דמי ביטול

חוות הדעת עזרה לכם?
Hagar
Hagar
07.11.2020
מוצר שנרכש: כיריים סול

מציעה לא להתקרב!!! חבל שלא קראתי לפני מחייבים אותך גם אם ביטלת אחרי שניה חברה שלא מכבדת עצמה

תגובת החנות

שלקוח מזמין מוצר באתר ומבצע תשלום יש חיוב באשראי כאשר לקוח רוצה לבטל יום אחרי יש דמי ביטול של 5% או 100 שח הנמוך מבינהם במקרה שלה הלקוחה היא לא חוייבה ולמרות זאת מצאה לנכון להכפיש באינטרנט מבדיקה בגוגל ובפייסבוק נראה בבירור שיש ללקוחה תחביב להקניט חנויות ועסקים בארץ ובעולם

חוות הדעת עזרה לכם?
אהרון
אהרון
04.11.2020
מוצר שנרכש: מקרר

רכישה מהירה יחס אישי למופת מצד כל נציגי החברה שירות מהיר והספקה מהירה פשוט נשארתי בהלם כאילו היו ליד פתח ביתי ומיד מסרו לי את המוצר אין ספק שכל קניותיי באם ישנם בחברה ארכוש דרכם ממליץ בחום ובהערכה לכל

חוות הדעת עזרה לכם?
yoav.amster
yoav.amster
28.10.2020
מוצר שנרכש: Sauter MW440S ליטר 20 דיגיטלי מיקרוגל

חווית הקנייה הייתה טובה אבל עד שהמוצר הגיע עבר מעבר לזמן המובטח ולא נתנו תשובה חד משעמית מתי יגיע

תגובת החנות

היה עיכוב ביום עסקים אחד שנגרם כתוצאה מהיבואן ההזמנה נשלחה במועד בחודש האחרון יש המון עיכובים עם כל היבואנים

חוות הדעת עזרה לכם?
Yaniv
Yaniv
21.10.2020
מוצר שנרכש: טלויזיה 55 אינץ פוגיקום

בתאריך 18 באוקטובר רכשתי טלויזיה. נאמר לי שיצרו עימי קשר לגבי המשלוח עד 4 ימי עסקים. היום אחרי שהתקשרתי להזכיר להם שאנחנו בארבעה ימי עסקים חזרו אלי מחברת השליחויות והציבו בפניי עובדה. מחר בין השעות 11:20 - 13:20. פשוט ככה אין התחשבות שאנשים חזרו לעבודה אחרי סגר ומצפים מהם לקחת חצי יום חופש על מנת לקבל את הטלויזיה. אני קונה מוצרי חשמל מעולם לא נתקלתי באטימות כזאת ואני מקבל לא מעט שליחויות אלי הביתה. תודה לקונטיינר אותי לא תראו יותר.

תגובת החנות

לקוח מזמין טלויזיה ביום שני בערב כך שזה נחשב יום שלישי מקבל בשישי של אותו שבוע אחרי שלא ענה פעמיים לתיאום ועוד מעז להתלונן במקום לפרגן ולשבח רק בריאות

חוות הדעת עזרה לכם?
baron.shay
baron.shay
20.10.2020
מוצר שנרכש: תנור משולב כיריים חשמליים schaub lorenz

רכשתי בהקונטינר תנור משולב כיריים חשמליים, השרות מעולה, ראוי שישמש דוגמא ומופת לכל נותני השרות בארץ, הטלפניות מקצועיות ומציגות מידע שטכנאי 50 שנה יוכל להתגאות בו, שאפו ענק

חוות הדעת עזרה לכם?
Yehiel
Yehiel
26.09.2020
מוצר שנרכש: טלווזיה 50 אינץ סמסונג

ביצעתי קנייה טלפונית. שירות אדיב, הגיע הרבה יותר משהובטח. הטלוויזיה הגיעה תוך פחות מיומיים. .

חוות הדעת עזרה לכם?
Lee
Lee
24.09.2020
מוצר שנרכש: מקרר מקפיא עליון 615 ליטר Samsung RT58K7360

ביום שני בבוקרהתקשרתי לקונטיינר, רן ענה לי באופן אישי (אני חושב שזה הבעלים של החברה) ועוד נתן לי את הטלפון שלו כדי שאני אחזור אליו מאוחר יותר להזמין ישירות, בצהריים ביקשתי להזמין את המקרר של סמסונג שראיתי באתר (חשוב לציין 1000 שח מתחת למחיר הכי נמוך שהיה בזאפ למקרר הזה), הכל היה ענייני מהיר ויעיל ועוד ציינתי שאישתי בהריון ואשמח לקבל את המקרר כמה שיותר מהר, היום (שלושה ימים אחרי ולפני המועד) קיבלתי את המקרר הביתה, חשוב גם לדעת לפרגן, יצא לי לקנות מוצר במחיר הכי זול שיש (ועשיתי סקר שוק) שהגיע מהר, כולל פינוי של המקרר הישן (המשלוח היה חינם), אז רק רציתי להגיד תודה :)

חוות הדעת עזרה לכם?
naftalyovadia2020
naftalyovadia2020
21.09.2020
מוצר שנרכש: טלוזיה 32" ג'י וי סי

ביום שישי ערב ראש השנה ב- 18.9.2020 היזמנתי דרך האינטרנט מהקונטיינר טלבזיה 32 אינטש גי וי סי, עלי לציין שקיבלתי שרות מעולה מנציג החברה נחום, שהקדיש לי זמן לשאלות שלי, ועוד יתרה מכך ביום שני לאחר החג בבקר התקשר אלי המוביל שחר שהוא יגיע אלי תוך חצי שעה, ואכן הוא הגיע בדיוק בזמן, וזאת היתה הפתעה טובה, יתר על כן עלי לציין את שחר לטובה שהוא בן יתר ברצונו החופשי מבלי שביקשתי ממנו ,תלה את הטלוזיה והפעיל אותו, לשביעות רצוני המלאה, על כל זאת מגיע ישר כח לחברת הקונטיינר, ולעומד בראשה,ולעובדים שלו המסורים לעבודתם, על השרות שהם נותנים ללקוחות שלהם, ועל זה נאמר "שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאהו" ועל כן החלטתי ב"נ להיות לקוח קבוע של החברה, ולא רק זאת אלא גם להמליץ לאחרים לעשות כן. שנה טובה לחברה ולעובדיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Adi
Adi
14.09.2020
מוצר שנרכש: מצבר קטן למערכת אזעקה , משחק שולחן כדורגל לילדים

באתר כתוב משלוח עד 4 ימים ...בפועל היום 14.9 ועדיין לא קיבלתי.התקשרתי מספר פעםים וכל פעם תירוץ אחר...פעם קורונה , פעם חברת השליחויות..אכזבה

תגובת החנות

כתוב במפרוש באתר וגם נאמר ללקוח טלפונית לפני מועד ביצוע ההזמנה כי בשבוע של ראש השנה משלוחים עלולים להתעכב עד 7 ימי עסקים בפועל הלקוח קיבל את המוצר אחרי 5 ימי עסקים לא מובן על מה ולמה הלקוח מוצא לנכון לכתוב ביקורת בזאפ

חוות הדעת עזרה לכם?
zamir
zamir
13.09.2020
מוצר שנרכש: כיריים אינדוקציה מתוצרת "זנוסי" ZIT647OCB

פשוט אין מילים - מחיר המוצר, אדיבות המוכר נחום ואספקת המוצר בזמן קצר ביותר. מומלץ ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
shahakfam
shahakfam
09.09.2020
מוצר שנרכש: WTG86401PL

לראשונה בחיי רכשתי מוצר מהחברה הזו וזאת גם הפעם האחרונה. הזמנתי דגם מייבש והגיע אליי דגם אחר שמצאתי באתרים אחרים במחיר זול יותר. לא עניין את החברה שאייני מעוניינת בדגם אחר ואף סירבו לזכות אותי או לקחת את המייבש בחזרה. למרות סבלנותי הרבה וההמתנה למענה סביר , השירות בחברה היה לעגני ומתחמק. אני פה לא אקנה יותר.

תגובת החנות

הלקוחה קיבלה בדיוק את המייבש שהזמינה באספקה מיידית תוך 24 שעות!!! אחרי שהמייבש היה אצלה בבית היא ביקשה שנזכה אותה במחיר שפרסמה את המייבש בסכום נמוך יותר למרות שבבדיקה מעמיקה שעשינו מצאנו כי לאותה חנות אין את המייבש במלאי. בנוסף גם הסברנו ללקוחה כי אינה יכולה לנסות לעשוק אותנו ולעשות עושר שלא במשפט אחרי שהמוצר אצלה בבית. ניסינו לדבר עם הלקוחה בצורה הגיונית אבל זה היה כמו לדבר לקיר

חוות הדעת עזרה לכם?
ESHKOLIG
ESHKOLIG
02.09.2020
מוצר שנרכש: Geemarc CL8500 3G

הזמנתי נייד . התקשורת היתה מצויינת. המשלוח הגיע בתיאום מירבי. מומלץ בחום. יחס אדיב מהיר ויעיל

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בהקונטיינר

מוצרים נוספים הנמכרים בהקונטיינר

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון