ביום שישי ערב ראש השנה ב- 18.9.2020 היזמנתי דרך האינטרנט מהקונטיינר טלבזיה 32 אינטש גי וי סי, עלי לציין שקיבלתי שרות מעולה מנציג החברה נחום, שהקדיש לי זמן לשאלות שלי, ועוד יתרה מכך ביום שני לאחר החג בבקר התקשר אלי המוביל שחר שהוא יגיע אלי תוך חצי שעה, ואכן הוא הגיע בדיוק בזמן, וזאת היתה הפתעה טובה, יתר על כן עלי לציין את שחר לטובה שהוא בן יתר ברצונו החופשי מבלי שביקשתי ממנו ,תלה את הטלוזיה והפעיל אותו, לשביעות רצוני המלאה, על כל זאת מגיע ישר כח לחברת הקונטיינר, ולעומד בראשה,ולעובדים שלו המסורים לעבודתם, על השרות שהם נותנים ללקוחות שלהם, ועל זה נאמר "שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאהו" ועל כן החלטתי ב"נ להיות לקוח קבוע של החברה, ולא רק זאת אלא גם להמליץ לאחרים לעשות כן. שנה טובה לחברה ולעובדיה.