
שירות מעולה תמיד קונה מהם כבר המכשיר החמישי שקניתי ומרוצה בנוסף גם כשהיתה בעבר בעיה במכשיר טיפלו ועזרו והחליפו לחדש

שירות מעולה תמיד קונה מהם כבר המכשיר החמישי שקניתי ומרוצה בנוסף גם כשהיתה בעבר בעיה במכשיר טיפלו ועזרו והחליפו לחדש

קבלתי שירות מאליהו המקסים,שירות מקצועי יעיל ומהיר, ממתינה לטלפון, תודה רבה אליהו וסים פרי אני אהיה לקוחה שלכם לתמיד ❤️

שירות אדיב ומקצועי. סבלנות. הסביר כל מה שצריך ועזר במה שאפשר. תודה רבה על חווית רכישה מצוינת

שירות מעולה ונגיש 👌 מחיר טוב 😌 בכלל בן אדם סופר נחמד ונעים. ממליץ לכל מי שמחפש מכשיר חדש או תיקון קיים.

השרות הכי טוב שקיבלתי עד היום המחיר היה הכי משתלם והמענה שקיבלתי באדיבות ובסבלנות יוצאת דופן

קונה שם קבוע מכשירים, שירות מעולה. אליהו נותן שירות מצויין ואדיב מאוד משלוח מהיר אני מרוצה

שרות מעולה נעשתה עסקה בטלפון זה הגיע יום למחרת עם שליח הגיע בול מה שרצינו מרוצים מאוד

🤝תודה רבה על השירות 💎 תודה רבה על המשלוח המהיר🚀 ביותר שעברה את המהירות האור , לציין את הבעלים ואנשי העסק אליהו שנתנו שירות יוצא דופן אמנות מיוחדות נענו לכל השאלות הם מאוד מקצוענים עם יחס אינושי הדבר המיוחד היושרה 💯 ממליץ בחום לקנות מעסק ניפלאות סים פרי. אתמול קניתי 13.1.2026 שעה 11.06 . היום 14.1.2026 בשעה 11.00 קבלתי את החבילה תודה רבה

תודה רבה לצוות הנפלא, השירות היה מהיר, קיבלתי את האייפון עד לפתח הדלת, הצוות עזר לי להעביר את הנתונים, הכל היה בהמון סבלנות ותודעת שירות מהממת. ממליצה בחום!! תודה!!!

שירות אדיב ומקצועי קניתי אייפון 17 במחיר המשתלם ביותר , מחירים הזולים בשוק. חווית קניה איכותית ומקצועית. ממליץ בחום.

קניתי לפני שנה אייפון 13. הוא כל הזמן עשה לי בעיות, לפני שבועיים הוא מת לגמרי. אמא שלי היום (לפני כמה שעות) הלכה פיזית לחנות והם אמרו לה שהם לא מוכנים לתקן את זה ותיקון כזה עולה 1000 שקל! למי שלא הבין עדיין, הם מכרו לי את האייפון דפוק לגמרי! בקבלה כתוב שיש אחריות אך הם אצרו לאמא שלי שעל דבר כזה אין אחריות. קניתי פלאפון על סך 2,519 ש"ח שהלך לעולמו אחרי שנה אחת בלבד! לא ממליצה בכלל, אם היה אפשרות לעשות מינוס בכוכבים, הייתי עושה זאת.
הנתון היחיד המדויק זה שהמכשיר נקנה לפני שנה שאר הנתונים שלא ציינת זה שהמכשיר הגיע אלינו כאשר המסך שבור הגב שבור והמצלמה שבורה ושכחת לציין שכבר תיקנת אותו כמה פעמים במעבדה פרטית ליד הבית שהחליפה לו חלקים . ועכשיו את רוצה להגיע ולקבל אחריות ? שקיבלת הצעת מחיר בהערכה של בין 500 לאלף שזה רק עלות החלקים בחרת לעלות חוות דעת זו .

קניתי אייפון 15, רצה הגורל והסוללה הייתה תקולה. החבר'ה מסים פרי סייעו מאוד והביאו למצב שהמכשיר הוחלף בחדש. שירות טוב ואדיב, חבר'ה סופר נחמדים ושמחים להתגייס ולסייע

רכשתי מכשיר איפון לבן שלי. לאחר ההזמנה באתר, יצרו איתי קשר טלפוני והציעו לי להוסיף אפשרות טכנית ל-esim בעבור סכום של 450 ש"ח (כולל גם הגדלת זיכרון). לאחר שהמכשיר הגיע, הבן שלי לקח אותו לחו"ל, והסתבר שאין לו אפשרות להתקין esim. הטענה הייתה שרכשתי אפשרות לסים כפול, דבר שכמובן לא היה נחוץ עבורנו, בטח לא בעלות של 450 ש"ח. ביקשתי לקבל הקלטה של השיחה ולא נעניתי. ביקשתי לקבל זיכוי בגין הסכום האמור ו/או לקבל מענה כלשהו ללא הצלחה. תקלות קורות, אבל הטיפול בדיעבד היה לוקה מאוד בחסר. התלבטתי אם לתבוע אותם, אבל זה כמובן דורש המון זמן והתעסקות.

ממליצה בחום. המוכר אמין ,שירותי , סבלני קבלתי את המכשיר מהיום למחר . שרות מצויין

חנות רמה גבוהה מבחינת מוצר מבחינת יחס אנוש והמחיר פשוט בא לקראתי כמה שהוא יכל ממליץ

רכשנו שני מכשירים, קיבלנו שירות מאוד אדיב וטוב, המוצר הגיע תוך כמה ימים בלי עיכובים ובדיוק מה שהזמנו

שירות מעולה, מהיר ואדיב, מחירים טובים. אופציות גם למשלוח מהיר וגם לאיסוף עצמי. בנוסף כל המוצרים הנלווים קיימים בחנות עם הנחות לרוכשי טלפון

בוצע הזמנה מהחנות הנל יום למחרת התקשרתי לבדוק לגבי צבע המכשיר אמרו לי שנגמר המלאי של כל הצבעים (לא מובן בעידן של היום מצד אחד ההזמנות פתוחות באתר מצד שני אין מלאי) היום (יום אחרי שאין מלאי) אני רואה שהמלאי חזר בעוד 1000 שח יותר. ממש זילזול באינטלגנציה של הלקוחות.

תותחים, החנות הכי טובה שקניתי, הגעתי בשביל לבדוק ותוך חמש דקות קניתי, תגיעו, אלה אנשים טובים שמגיע להם פרנסה בשפע

אחלה שירות שבעולם , באתי 5 דקות יצאתי עם מכשיר חדש ממש מרוצה , הגעתי מאשדוד במיוחד וממש לא מתחרט תודה רבה על הכול !!!

שרות מקצועי . אנשים אדיבים. ומחירים ללא תחרות . הופתעתי להגיע לחנות ולראות מחירים שיותר ! זולים מאילת . ממליץ לכולם להגיע ולפגוש את שלומי היקר אתם תצאו עם טלפון חדש . חיוך . ועודף בכיס. תודה רבה על השרות. מאיר אטדגי

הייתי עכשיו בחנות וקיבלתי שירות יוצא דופן מבחור נחמד, יצאתי עם s25 ומקווה שיחזיק מעמד כמו הטלפון הקודם שקניתי פה

ממליצה בחום! תהליך הרכישה באתר היה מהיר ונוח. נציג השירות היה סבלני ומקצועי, ביצע הדבקה של מגן המסך בצורה מושלמת.

שהגעתי העובדים שמה קיבלו אותנו בידיים חמות והתאימו מכשיר לצורך שלי נעשה בנועם פנים ובחיבוק אחלה שירות אנשים טובים