
שרות מזעזע ,אין עם מי לדבר הזמנתי מוצר דרך האתר.באתר צוין שמשלוח הוא עד 3 ימי עסקים. אחרי שבוע יצרתי קשר עם בעל עסק והוא אמר שהוא שלח את החבילה לחברת משלוחים ציטה.לא קיבלתי שום הוכחה לגבי זה.גם ציטה לא שלחו כלום ולא קיבלתי מספר משלוח. בעל עסק היציא לקנות את אותו המוצר והוא מוכן להביא לי אותו יום למחרת ואז אקבל את מה שכבר הזמנתי.כמובן אמרתי לא,כי איך אפשר להסכים לעוד הזמנה שכרגע לא קיבלתי את המוצר הראשון.בעל עסק אמר אז אם את לא רוצה אז נבטל עסקה ויעביר לך בביט.עברו מאז עוד כמה ימים ואני יוצרת קשר שוב ושוב.בן אדם מסרב לבטל עסקה ודוחה אותי יום אחרי יום.























