
מיקי
24.01.2013
הזמנתי מזון לכלבים , השירות היה מעולה ואדיב , המשלוח הגיע יום למחרת ואפילו קיבלתי מתנה . הלוואי ואצל כולם היה יחס כזה .
חוות הדעת עזרה לכם?

הזמנתי מזון לכלבים , השירות היה מעולה ואדיב , המשלוח הגיע יום למחרת ואפילו קיבלתי מתנה . הלוואי ואצל כולם היה יחס כזה .