
הזמנתי מהם רהיטים כבר פעם שניה, הפעם עשיתי זאת דרך הטלפון והשרות היה מעולה!! הראו לי מלא דגמים, השולחנות שהזמנתי הגיעו בדיוק כמו הראו לי היו איתי בקשר עד שהכל הגיע כמו שצריך!

הזמנתי מהם רהיטים כבר פעם שניה, הפעם עשיתי זאת דרך הטלפון והשרות היה מעולה!! הראו לי מלא דגמים, השולחנות שהזמנתי הגיעו בדיוק כמו הראו לי היו איתי בקשר עד שהכל הגיע כמו שצריך!

תודה רבה קיבלנו שירות מדהים בקנייה של 2 ספריות , איכות ברמה גבוהה מאוד, תמשיכו כך

רכשנו מיטת קומותיים באקוריהוט ואנחנו מאוד מרוצים! איכות טובה, אספקה תוך 5 ימים, כל הכבוד לכם שירות מעולה

קנייה טלפונית. היגעתי לחנות אקוריהוט בעקבות חוות דעת טובות שנרשמו בזאפ - ולא התאכזבתי. חוויית הקנייה היתה יוצאת מהכלל. שמעון, איש המכירות, ענה על כל שאלותי בסבלנות ותוך גילוי של רצון טוב, וכשהיססתי ושקלתי לא ניסה לדחוק בי לקנות משהו שלא ממש רציתי. בסופו של דבר קניתי שתי שידות. העיסקה נעשתה ביום רביעי אחר הצהריים וביום שישי בבוקר (תוך פחות מיומיים) השידות כבר היו בסלון שלי - כמובטח. החנות מומלצת לכל מי שמבקש לקנות רהיטים מעץ מלא. העובדים שמעון והמוביל) הם אדיבים ויעילים. הרהיטים יפים ועושה רושם שהם באיכות מעולה.

הזמנתי און ליין, שירות אדיב של סימון, מחיר מצויין, הגיע בזמן סביר והמתקינים היו מקצועיים להפליא. והארון מקסים! מומלץ בחום.

רכשתי שולחן כתיבה מעץ מלא מאקוריהוט. מוצר מדהים ושירות מדהים. מתקינים הגיעו בזמן והרכיבו את השולחן בצורה מושלמת. ממליץ לכל מי שמחפש רהיטים ברמה גבוהה לרכוש רק אצל אקוריהוט. תודה רבה על המוצר,השירות והתקנה.

ממליצה מאוד על החנות , מוצרים ברמה גבוה מאוד ביחס למחיר. תודה לשימען על יחס אישי , קניתי ארון שידה וקומודה ,קיבלתי תוך יומיים. בקיצור ממליצה !!!

אחלה אנשים, מוצר טוב הרכבה מהירה, מזרנים עבים יותר מהרגיל יותר נוח. הגיעו בזמן היו סבלניים לכל שאלה או דרישה

שירות , מקצועיות אנשים עם מילה וזה מה שהכי חשוב. שוחחתי 3 פעמים עם שמעון : בהזמנה , בתיאום וביום ההתקנה. אדיב ,שירותי ומקצועי. הגיעו התקינו את המיטה כמו חמאה בלי תקלות ובלי סיפורים. מוצר איכותי ברמה מאוד גבוהה. אני בטוח שבכל מקום אחר גם היה עולה יותר. בקיצור יש על מי לסמוך.

הזמנתי מיטת ילדים שבאו בלי מזרנים במבצע צלצלתי לחנות מיד ענו לי ועשיתי הזמנה במחיר ממש סביר תוך יומים ימים המיטה הגיעה והתקינו לי אותה היה ממש בסדר מחיר סביר אמין ומקצועי

הזמנו מיטת קומתיים, המיטה סופקה בזמן, הורכבה במהירות ובמקצועיות, השרות לכל אורך הדרך היה מצוין , שמעון בעל העסק היה מנומס, סבלני ומקצועי. קיבלנו מיטה איכותית ויפה ובמחיר טוב.

שירות מעולה,בחור בשם שמעון מלווה את הקניה באופן אישי.המיטה שרכשנו מוצר מעולה ומאוד יפה חיצונית.הילדים מאוד נהנים ממנה.בחור בשם אלכס שהגיע להתקין הוא דייקן,אדיב ומנומס,ומקצועי מאוד עשה עבודה מושלמת.ממליצים בחום לרכוש מהם.כן ירבו חברות כאלו.

הזמנתי כוננית גדולה, לסלון. בגלל שלא הייתי בטוח לגבי המידות, השארתי מספר הודעות באתר ותמיד חזרו אלי יום למחרת, וקיבלתי יחס טוב מאוד. המשלוח הגיע תוך שבוע בערך, והמובילים הרכיבו את הכוננית מהר. בתור מישהו שמזמין הרבה מהאינטרנט, ממליץ בחום על החנות.

חווית קניה מצוינת מהתחלה ועד לסוף. הזמנו את המוצר בשיחה טלפונית עם המנהל שמעון. הוא היה סובלני ותיאר בפירוט את המוצר. כמו כן המליץ על מזרנים תואמים. המשלוח הגיע בדיוק בזמן. צוות ההרכבה היה אדיב ומיומן וסיים את העבודה בזריזות. השאירו אחריהם נקי ומסודר. המוצר הגיע כפי שתואר.

שלום רב, הזמנתי את הארון נעליים הזה מאוקריהוט, שירות טוב, מהיר , אספקה 10 ימים. לגבי המוצר אז הארון פרקטי מאוד אחסון נעליים קצת קטן אבל איכות עץ טובה מאוד, בקיצור אין תלונות, הכל כמו שצריך להיות בחברה רצינית. . אני מאוד מרוצה. הייתי קונה שוב בחנות זאת

אנו הזמנו 3 ספריות וארון. אנו מאוד מרוצים מאיכות העץ (הריח, והצבע) ומאיכות המבנה של המוצרים. השירות היה יוצא מן הכלל. הגעה בזמן, הרכבה מהירה ומקצועית, והאדיבות. אנו מאוד מאוד ממליצים לכל מי שרוצה ריהוט מעץ אמיתי לקנות באקוריהוט. דניאל וילנה וויץ. בת ים.

רכשתי 2 מוצרים: שולחן מחשב וארון נעליים. מוצרים מעולים ושווים את המחיר שלהם, אבל מה שעושה את חווית הקניה הזאת למצויינת זה השירות. הבעלים של החנות ענה בחיוב ( וברצון והבהנה) על כל גחמה שלי וזה לא מובן מאליו....אין לי ספק שאני חוזרת לשם בגלל השירות, מחירי המוצר ומוצרים עצמם. הוא (לא זוכרת את השם שלו) מדהים מדהים מדהים!!!!!!

שלום רב, הזמנו את הארון המדהים הזה מאוקריהוט, שירות מעולה, מהיר ,אדיב מאוד, אספקה 6 ימים. לגבי המוצר אז הארון פרקטי מאוד, גם אחסון נעליים וגם מראה, איכות עץ טובה מאוד, בקיצור אין תלונות, הכל כמו שצריך להיות בחברה רצינית. תודה נפרדת לשמעון. אנחנו מאוד מרוצים.

שלום בסוף ינואר קנינו מיטה ושידת נעליים, נהננו מאספקה מהירה ומשירות ברמה גבווה מאוד. את המיטה הרכיבו לנו בבית ואת השידה הרכבנו בעצמנו, ההרכבה פשוטה והמוצרים איכותיים מאוד במחירים לא גבוהים. ממליצים בחום! ילנה ודוד.

רכשנו מיטה זוגית מעץ מלא. המיטה שקיבלנו הייתה מאד לא איכותית, חורקת ולא יציבה. כשיצרנו קשר עם החנות נשלחו אלינו שני טכנאים שכביכול תיקנו את המיטה ואחד מהם אף אמר שזה בסדר שהיא חורקת, זה תקין ואפילו אצלו בבית המיטה משמיע רעשים דומים. לא קיבלנו את ההסבר הנ"ל וניסינו שוב פעם ליצור קשר, בתחילה על מנת לפתור את הבעיה ואחרי שזכינו להתעלמות מוחלטת החל מאי מענה למיילים וכלה בסינון שיחות טלפון שלנו על מנת לבטל את ההזמנה. וכשהיינו מצליחים לתפוס אותם(שיחות ממספרים חסויים וכו') אמרו לנו שתוך שבוע הם יפתרו את הבעיה, וכך הדבר נמשך קרוב לחודשיים. התעלמות מוחלטת. רק לאחר שפנינו למועצה לצרכנות אקוריהוט הועילו בטובם לשלוח לנו תשובה ובה דרישה שנלך עם המיטה למכון התקנים ובמידה ויקבעו שם שהמיטה "אינה ראויה לשימוש" הם יסכימו להחליף אותה. רכשנו לא מעט רהיטים מלא מעט ספקים אך מעולם לא נתקלנו ביחס ושרות כמו במקום הזה.
הלקוח רכש מיטה בסוף חודש ספטמבר. בתחילת חודש אוקטובר הלקוח קיבל את המיטה ושילם לאחר שקיבל את המוצר. יום לאחר קבלת המוצר הלקוח יצר איתנו קשר ואמר שהמזרון שיש לו קטן מדי והוא באורך 1.9 מטר והמיטה שהוא הזמין היא באורך 2 מטר. הלכו לקראת הלקוח והחלפנו לו את המיטה למיטה המתאימה למזרון שלו ולקוח קיבל את המוצר. לאחר כשבוע הלקוח יצר איתנו קשר עוד הפעם והיתלונן שהמיטה חורקת. הלכנו לטובת הלקוח ושלכו עליו הביתה צוות מתקינים ( כמובן על חשבונינו) שסידרו את הבעיה, הלקוח קיבל את העבודה והיה מרוצה. לאחר כחודשיים הלקוח עוד הפעם היתקשר למשרדנו ואמר שהוא לא מרוצה מהמיטה והוא לא רוצה שום דבר רק את הכסף שלו חזרה. מעולם לא שמענו משום "מועצה לצרכנות " כפי שהלקוח אומר. אין לנו שום אינטרס "לסנן" את לקוחות שלנו. אנחנו ענינו למיילים של הלקוח. יש גבול עד כמה שאנחנו יכולים להיות גמישים. זאות התגובה השלילית הראשונה שלנו ואנחנו לא שנה ראשונה בשוק, אקוריהוט נותנים את מיטב השירות ללקוחות והמוצרים שלנו באיכות הגבוהה ביותר. חשבנו שאם המוצר באיכות גבוהה ושאם ניתן את השירות הטוב ביותר - כולם יהיו מרוצים. כנראה שלא, יש גם לקוחות כאלה, נלמד. תודה.

שלום! קניתי את הכוורת היפייפה הזו באקוריהוט, תוך 4 ימים שני חברה כבר היו אצלי בבית עסוקים בלהרכיב אותה - זה אומר משהו. שירות נחמד ומקצועי, אפשרות לשלם במזומן לאחר קבלת המשלוח - פלוס גדול. עכשיו מחכה לשידה. תודה.

קניתי מיטת קומותיים דרך אקו רהוט ברצוני להביע הוקרת תודה לשמעון על כל מהלך ההזמנה כולל ההובלה שהיו מקסימים שירות מהיר הגון ממליצה בחום לירכוש דרך אקו רהוט המיטה מעץ מלא נוחה רחבה והמחיר אטרקטיבי לכל כיס תודה תודה המשלוח מהיר

קניתי מיטת קומותיים, חווית קניה מעולה שלא נתקלתי באף חנות אינטרנטית. השירות היה אדיב מאוד, הספקה מהירה (חמישה ימים) מי שאוהב עץ מלא - זה המקום. תודה, אילן.

מענה מאוד מהיר, הכל קצר ולעניין. הזמנו קומודה ב 6.6 וכבר ביום שישי (10.6) קיבלנו אותה. הגיע בדיוק מה שראינו באתר, רק שבמציאות זה נראה בהרבה יותר מרשים מאשר בתמונות. תודה, חושבת שעוד מאט תשמעו ממני עוד הפעם

רק רציתי לומר לאקוריהוט תודה על המוצר ועל השירות המהיר. לא ציפיתי שמעסקה דרך האנטרנט אני יוכלה באמת להנות מהמוצר כמו בקנייה בחנות אמיתית. תודה רבה.