
איזה שירות ומענה מהיר גם טלפונית . ממש עזרו לי וסיפקו את המוצרים תוך שעות בודדות . איזה כיף להכיר ולמצוא אנשים נעימים מעבר לקו

איזה שירות ומענה מהיר גם טלפונית . ממש עזרו לי וסיפקו את המוצרים תוך שעות בודדות . איזה כיף להכיר ולמצוא אנשים נעימים מעבר לקו

סופר מהירים!! המוצרים הגיעו תוך יומיים למרות שכותבים חמישה או שישה ימים… כל המוצרים הגיעו והכל היה תקין. גם המחירים זולים ביותר, ממליץ בחום!

משלוח הגיע צ׳יק צ׳ק ללא בעיות, הזמנה הייתה פשוטה וברורה, נוח לשימוש. הייתי מרוצה מההזמנה

הוספתי מוצרים במיוחד כדי לקבל את המשלוח תוך 3 ימי עסקים. במקרה של עסקה כמו שלי שנעשתה ביום חמישי, 3 ימי עסקים כולל את שישי-שבת אלא אם צוין אחרת (ולא צוין). כלומר, הייתי צריך לקבל את המוצרים עד ראשון בחצות, לפי חוק. השירות שלהם נוראי- קודם כל לא עונים לטלפונים, גם במרווח של שעה. גם הסמסים לא זכו למענה, רק אחרי שעה ורק בגלל שהמשכתי להציק. שאלתי מתי יגיע המשלוח, והתשובה שקיבלתי היא "שני-שלישי". כאמור היה צריך להיות בראשון. ביקשתי לקבל את כל פרטי העסקה למייל, וגם ציינתי שלא קיבלתי שום מייל מלכתחילה על אישור ההזמנה, אז בבקשה בוא נוודא שכתובת המייל שמוזנת נכונה. לא התייחסו ורק התעקשו פעמיים שאקבל מייל "עד סוף היום" (זה כבר היה בסביבות שבע בערב), למרות מה שכתבתי. עד עכשיו לא קיבלתי שום מייל, ושום התייחסות לווידוא כתובת המייל. כמו-כן, היו מאוד לא אדיבים ולא נראה שעשו שום מאמץ שהמשלוח יגיע בהקדם, גם כשהבהרתי להם שהם עוברים על החוק. כמובן שהפנו אותי לחברת השליחויות. חברת השליחויות שהם עובדים איתם (לפחות כרגע) היא KINGS DELIVERY. גם שם לא היו מודעים למשמעות של 3 ימי עסקים לפי חוק, ענו בחוצפה, לא הודו בטעויות שלהם, ובסוף עוד העיזו לומר שהמשלוח יגיע "בערך בשלישי". בקיצור, יחס נוראי, חוויית קנייה נוראית, הסחורה לא מסופקת בזמן- לא להתקרב.
משעשע שלקוח מזמין ביום חמישי בערב ומצפה לקבל את המשלוח ביום ראשון, במיוחד שמצויין במעמד ההזמנה אספקה תןך 3 ימי עבודה. ספירת ימי עבודה בכל עסק ובכל חברת שליחויות לא כוללת שישי שבת, כמובן. הלקוח,שהציף את המערכות שלנו בפניות, קיבל מענה ל-5 מיילים ול-9 פניות בווטסאפ ובנוסף קיבל קישור ישיר לחברת השליחויות, וגם להם הוא הצליח להציק ללא סיבה. הלקוח קיבל את המשלוח ביום שני,לאחר 2 ימי עסקים, בדיוק ואפילו לפני הזמן הנקוב כמקסימום. כפי שציין בתלונה,הלקוח טעה ברישום כתובת המייל שלו ובנוסף טעה שוב כשניסה להעביר כתובת מייל תקינה שגם היא היתה טעות - זאת הסיבה האמיתית מדוע לא קיבל עדכוני מייל. לסיכום,תלונה מגוחכת,שיקרית ומתריסה - כל טענות הלקוח מופרחות ולא באות בקנה אחד עם נהלי סחר אלקטרוני בסיסיים. אנחנו כמובן נמשיך לספק שירות מעולה לכלל לקוחותינו.

גרוע, אמרו שהיה חסר פרטים בהזמנה וגם אחרי עידכון המשלוח לא הגיע שבועיים אחרי ההזמנה, למרות שעשיתי משלוח עד הבית.
ישי שלום, כפי שציינת הזנת פרטים שגויים בהזמנתך - הזנת עיר בלבד בלי לציין רחוב ומספר בית ובנוסף עדכנת טלפון לא תקין. 3 פניות ביצענו למייל שהזנת ורק לאחר שבוע יצרת קשר לעדכון כתובת וטלפון תקין. דבר נוסף - זמן מלחמה, אירוע שגרם לחברת המשלוחים לאחר בזמן המסירה ולא בשליטתנו. בתקווה לימים שקטים וטובים יותר...

חוויית קניה מצוינת, הילד ראה צעצוע בחנות, ביום שהסתדר לי לעבור באזור, יצרתי איתם קשר לאיסוף. היו מאד זמינים ואדיבים. מצוין !

טיפול מהיר ושירות מעולה, משוב במייל בכל שלב של ההזמנה, בחרתי איסוף עצמי וקיבלתי הסבר טלפוני מדוייק.

תודה רבה על שירות יעיל וגם הספקה מהירה. כל הפריטים שרכשתי היו לסביות רצון בדיוק כמו שציפינו

אתר נוח, קל למצוא מה שרוצים ולבצע הזמנה, כל מה שרשום שנמצא במלאי אכן היה במלאי והיה זמין לאיסוף כבר למחרת. בכל נקודה שהיה עדכון נשלח מייל עם סטטוס ההזמנה ופרטי העדכון. גם המחירים הוגנים. בקיצור חווית קנייה חיובית מאוד.

מעולם לא רכשתי מחברה זאת, התגובות היו מהירות מאוד וכך גם זמני אספקה. חשוב מכל התברר שמוצר אחד היה תקול מיד נשלח בדואר מוצר חליפי ללא שום התדיינות נוספת וכמובן ללא עלות.

המוצר הגיע מהר, ותואם למה שהוצב באתר. המחיר הוגן ביותר. מרצע - מנקב חורים בחגורה

מרוצה הן מהמחיר הן מהשרות והן מאופצית האיסוף העצמי. בכונתי להמשיך ולקנות עוד מספק זה

שרות מהיר קיבלתי את המוצרים שלמים ושמורים היטב תודה רבה על הכל יש לציין שגם השליח היה מהיר ומצוין

קניתי לדים אני מאוד מרוצה גם מהמחמר וגם מהיחס המיקצועי שקיבלתי ממליץ בחום .שרות ויחס שווה הרבה

ההזמנה הגיעה עם שליח יומיים אחרי שבוצעה! לא מובן מאליו בזמן קורונה הכל הגיע ארוז היטב וללא פגמים. כל הכבוד!

קניתי לבן שלי צעצועים כבר שלוש פעמים מ ABSHOP. בכל אחת מהקניות תהליך הקנייה היה פשוט ונוח. המוצר סופק על ידי שליח - ובכל פעם עמד בתחייבות למספר ימי עסקים. חווית קניה טובה מאד.

שירות מעולה, תודה! למרות הסגר התקשרו לודא שהמוצר מתאים, שינו הזמנה כשהיה צריך. והמוצר הגיע בזמן.

קניתי מוצר בעידן הסגר עם איסוף עצמי, וקיבלתי הדרכה מפורטת איך להגיע ולקחת את המוצר, והכל מושלם ובטוח.

האתר ברור, ונרשם בו מה קיים במלאי ומה לא. החבילה הגיעה במהירות רבה. הילד שמח מהבליידים!

הייתי זקוק לסמן הלייזר בדחיפות לשם הדרכה פניתי לאתר -ABShop והדר ענה לי ותוך שעות ספורות הסמן היה בידי כשהסוללה טעונה . תודה ענקית להדר.

קניתי כמה דברים מהחנות, והלכתי לאסוף הכל למחרת, הכל הגיע ארוז כמו שצריך. זמינות מלא לכל שאלה או בעיה, שירות מצויין

שירות 100%. המוצר הגיע תוך יומיים. בדיוק מה שראינו באינטרנט, זה מה שקבלנו. נזמין שוב מהם בעתיד!

מוצר איכותי (פס לדים צבעוני בצפיפות של 120יחידות למטר), במחיר טוב (מתחרה בסינים!) ומשלוח מהיר

הזמנתי סוללות, שילמתי דרך ביט, ותוך כמה דקות קיבלתי במייל אישור הזמנה. נסעתי לאסוף וקיבלתי עד האוטו את ההזמנה. פשוט כיף

מרגע ההזמנה והתשלום , תוך יום קיבלתי הודעה על מוכנות ההזמנה , קבעתי הגעה והמוצר חיכה לי.תודה