
Nice shop. I bought headphones for my kid. He is very happy. thanks a lot

Nice shop. I bought headphones for my kid. He is very happy. thanks a lot

אחלה חנות. קניתי את הטלפון. מאוד מרוצה. עזרו לי להעביר את התמונות ואנשי קשר מהטלפון הישן. שירות מעולה. מקצועי. תודה רבה

חנות מקצועית מאוד,דן בעל החנות עונה בסבלנות ובאדיבות שכמעט לא רואים בארץ,קניתי בטעות זיכרונות קינגסטון DDR2 בלי לשים לב שהמחשב שלי תומך בDDR3 הוא היה ממש נחמד וקיבל את המוצרים בחזרה וזיכה אותי ועשיתי הזמנה לזכרונות שמתאימים למחשבי - ממש ממש ממליץ על החנות המקסימה הזו,ישר כוח!

קניית זיכרון למחשב נייד. חנות מקצועית, שלחה מוצר לפי דרישה והגדרה (זיכרון 2G של SAMSUNG) תודה על העזרה קובי

שמגיע , אז מגיע! רוצה לפרגן לחנות דיסיטק. הייתי חייב להגדיל זיכרון לשרת. הכי דומה למה שיש לי מצאתי פה. ליתר ביטחון התקשרתי לחנות להתיעץ אם בחרתי את הדבר הנכון. מזל שהתקשרתי. מסתבר שמה שבחרתי לא מתאים. מוכר המליץ על זיכרון אחר. אמר שיש סיכוי שגם זה לא יעבוד, אבל אפשר לנסות - אם לא מתאים אפשר להחזיר. הזמנתי 3 יחידות של 4ג"ב . הגיע אחרי ארבעה ימים. היה שווה לחכות. הכל עובד !! גדול!!!

חפרתי את האינטרנט - חיפשתי את קורא כרטיסים מתאים לסי אנ סי. דרך זאפ מצאתי אותו בחנות זאת. התקשרתי לוודע שבאמת יש במלאי. מוכר אמר שיש. אין לאף אחד - להם יש!!! ביקשתי משלוח מהיר. ובאמת - למחרת הגיע!! כל הכבוד!

קניתי זיכרון למחשב נייד במקום. נראה שהכל בסדר,בינתיים הכול פועל. אבל יחס לאנשים נוראי. הנציג מתנהג ופונה לקונים בצורה לא מנומסת, בהתנשאות, כביכול כולם טיפשיים, לא יודעים ומבינים שום דבר חוץ ממנו. כמה אנשים ביקרו החנות כל עוד הייתי תוכה וכל פעם ראיתי אותו יחס.
לאוניד יקר. אני שמח שאתה מרוצה מהמוצר שרכשת אצלינו (במחיר הכי נמוך בארץ) תודה שהפנת את תשומת לבי על התנהגותי לא מנומסת ומתנשאות, אחרת לא הייתי מודע לזה - אתה ראשון שמעלה את הנקודה הזאת. רק חבל שלא ציינת מה בדיוק גרם לך להרגיש כך, בחרת להדביק עלי תוויות לא מחמיאות בלי לנמק. אבל - אל תרגיש לא בנוח - זכותך מלאה!! אתה רשאי ללכלך על כל חנות כמה שאתה רוצה. במה הזאת מאפשרת את זה. ((-: זכרונות למחשבים ניידים - אחד התחומי ההתמכות שלנו . אנחנו עוזרים בבחירת זיכרון המתאים וגם מאפשרים ( אפילו ממליצים ) להגיע לחנות עם מחשב נייד ולהתאים ולהרכיב את הזיכרון במקום. בדרך כלל - בחינם. ( אלא אם כן כדי להתקין זיכרון דרוש לפרק את המחשב - עז לוקחים מחיר סימלי).

הייתי רוצה להודות לצוות החנות על השרות , האדיבות והיחס החם שקיבלתי. רכשתי כרטיס מיוחד למחשב (רק להם יש את זה) דרך האתר . גיליתי שמוצר לא מתאים למטרה שלי. הגעתי לחנות והסברתי למוכר מה הבעיה. בחור המליץ מוצר אחר שאמור להתאים . היה מאוד סבלני וענה לי על כל השאלות הטכניות, לקבל בחנות יחס כל כך איכפתי גם לאחר הקנייה שיש בעיות ולא רק במועד המכירה לא מובן מאיליו ואני מאוד התרגשתי, תודה רבה לכם

התקשרתי להתייעץ לגבי החלפת מסך שבור של מחשב נייד - איש מכירות הציע להביא את המחשב לבדיקה כדי לקבל הצעת מחיר. הגעתי לחנות , בדיקה הייתה במקום. מחיר נראה לי סביר, ביקשתי לתקן. 20 דקות אחרי מחשב היה מוכן הרבה תודה,

אחרי שהזמנתי את המוצר גיליתי שבצעתי טעות בהזמנה. פניתי למוכר ובקשתי לתקן את הטעות גם אם יש צורך בתוספת חיוב. נענתי באופן כמעט מידי שהתיקון בהזמנה יבוצע ללא עלות נוספת. שמחתי לגלות שיש מוכרים ברשת שמוכנים להרוויח מעט פחות ולבוא לקראת הלקוח, לצערי אצל הרבה מהמוכרים הדבר אינו מובן מאליו. זו פעם ראשונה שאני מדרג מוכר, כי זו באמת חויה נדירה מנסיוני מקניות ברשת.

לא מזמן רכשתי מחשב חדש וכרטיס מחשב עוצמתי ואז הבחנתי שחסר לי מתאם חשמל לחבר בין הספק לכרטיס. בכל החנויות מחשבים שנכנסתי לא רק שלא היה, גם לא היה להם מוכר המתאם. אחרי חיפוש קצר בזאפ מצאתי את המתאם באתר של די.סי.טק. ביצעתי את ההזמנה בקלות. קיבלתי אישור למייל, ותוך יומיים ההזמנה הייתה אצלי בדואר. מחיר משלוח הוגן.

קניתי זכרון למחשב ובחרתי בחנות זו כי היתה הזולה ביותר. הזכרון נשלח מייד והגיע אחרי יומיים. אז התברר שלא הזמנתי זכרון נכון. איש שרות הלקוחות הנחה אותי מה לעשות, עדכן בכל שלב (שעדיף זכרון קצת יותר מהיר, מתי יגיע לספק ומתי יישלח) ושוב - ברגע שהגיע הזכרון המתאים שלח אותו והוא הגיע תוך יומיים.

באנו לחנות לתקן אייפד, החנות ביצעה ריסטרט וחייבה אותנו ב-50 שח כשביקשנו להתחשב במחיר לאור העובדה שזה היה רק ריסטרט לא הסכימו להתחשב. למעשה הלקוח היה קרוב משפחה מארה"ב שלא מדבר עברית. כשחזרתי איתו לחנות ושאלתי כמה זמן הם באמת עבדו על זה, ענה לי בעל הבית: "10 דקות".
לקוח פנה לחנות עם IPAD שלא הגיב. IPAD נלקח לתיקון. בוצע טיפול נדרש כדי להחזיר את המוצר לחיים. על בדיקה וטיפול לקוח נדרש לשלם 50 ש"ח. לקוח ביקש הנחה והתחשבות במחיר כי מדובר בתייר מארה"ב !? עם כל הכבוד, אנחנו לא חייבים לתת הנחה רק בגלל שלקוח רוצה.

ברצוני להודות לכם על השירות הנפלא, ובמיוחד לדן, שעושה הכל בנחת, בסובלנות ובמיומנות מיוחדת במינה. השירות שקיבלתי היה ברמה כל כך גבוהה. אובחן במדויק החלק שאני צריך והמשלוח הגיע בזמן וללא בעיות. לסיכום, בית ספר לשירות איתן שרעבי

אני אישית, הגעתי פיזית לחנות. ביצעתי קנייה של דיסק קשיח. בחנות זכיתי לקבל יחס אישי מעבר לרמה המצופה. בניגוד לרוב חנויות מחשבים וכלל החנויות, שמנסות למכור לך מוצר שאינך צריך וקבל על זה כמה שיותר רווח. בחנות קיבלתי ייעוץ מקצועי שלא מתייחס כלל על להרוויח כמה שיותר מהמכירה, אלא להתאים מוצר שאותו בידיוק צריך הלקוח. ממליץ בחום לכולכם.

ביצעתי את ההזמנה דרך האתר, יום לאחר מכן התקשר אליי נציג חביב והסביר שהשדרוג שהוספתי למחשב, של זכרון של 8 גיגה, לא מתאים למערכת ההפעלה שבחרתי למחשב. ההסבר היה מעולה, מובן והוגן. בסופו של דבר, אחרי התייעצות עם הנציג, הגעתי להחלטה של לוותר על השדרוג בזכרון והשארה של מערכת ההפעלה. חשוב שיש חנויות שלא רק חושבות על לעשות כסף באמצעות שדרוגים למוצר וגם חושבות על טובת הלקוח, יכלו בקלות לשלוח לי את המחשב עם הזכרון המורחב בלי להגיד לי כלום. ניתן לעקוב אחרי המשלוח לפי מספר מעקב שמופיע באתר תחת לשונית ה"הזמנות שלי" והמשלוח מגיע עם שליח עד הבית/עבודה. ממליצה לשלוח למקום בו נמצאים במהלך כל היום כי מדובר על שליחים של הדואר, שאינם מתאמים הגעה טרם מסירת החבילות.

חווית הקנייה באתר הייתה מצוינת, פשוטה ומהירה. בסיום ההזמנה נשלח מיד אישור למייל, כמו גם ברגע שהדואר קיבל את הפריט למשלוח (אז אפשר בקלות לעקוב אחרי החבילה). שירות הלקוחות היה מצוין.

טוב מאוד, הגיע המוצר שהוזמן, בזמן מהיר - תוך מספר ימים בדואר רשום (לבקשתי). אם אצטרך חלקים נוספים אשקול בחיוב להזמין דרגם שוב.

חוויה מצויינת! תשלום בפייפאל נותן לך רוגע אם העסקה משתבשת. כל פעולה של החנות מתועדת במייל שנשלח אל הלקוח. אם יש בעיה כלשהי נשלח מייל מהחנות או מתקשרים, משלוח מהיר, החבילה הגיעה ארוזה היטב. תענוג של חנות!

שירות מצויין, אדיב, סבלני. ליווי צמוד לאורך כל תהליך בחירת המוצר ועד להזמנתו. זמן אספקה מהיר.מאוד. ממליץ בחום להשתמש בשירותי החנות ואני בהחלט אשתמש בהם שוב

השירות מצוין. עשיתי סקר לגבי הזיכרון שקניתי ושם היה הכי זול. הצוות אדיב ומועיל וגם מבין בהבדלים שבין הכרטיסים השונים. היתה לי בעיה עם מספר הדואר הרשום אבל שלחתי מייל וענו לי מהר ופתרו את הבעיה. בקיצור חנות מצוינת.

חוויה מצוינת, המוצר הגיע לפני הזמן, ארוז כמו שצריך. שירות אדיב ומוצר בסדר גמור. אקנה שם שוב, וממליץ בחום רב.

הזמנתי WiFi Repeater עם משלוח. החברה התקשרה אלי לגבי הכתובת למשלוח. הנציג היה קונקרטי, מנומס ויעילץ המשלוח היגיע בזמן והמוצר מדויק לפי התיאור. בקיצור - 10 !

רכשתי ב-די סי טק מחשב נייח i5,כרטיס מסך חיצוני, כרטיס רשת חיצוני,ושדרגתי זכרון במחשב נייח ישן. לפני הליך רכישה ובמהלכה דן, בעל החנות, היה סבלני, אדיב ומקצועי ביותר, ענה על כל שאלה בפירוט ובסבלנות- בין אם שאלה פרוטנלית ובין אם טלפונית. החנות עצמה נעימה ביותר, מלאי רחב וזמין. בהחלט אחזור לשם שוב! תודה דן! גילת.

קניתי זיכרון למחשב נייד MSI U100 אבל מסתבר שבחרתי זיכרון שלא התאים. יצרתי קשר טלפוני עם החנות, שם ענו לי באופן מיידי, והמוכר טרח לחפש עבורי את הזיכרון המתאים ביותר למחשב שלי, והחליף את הזיכרון שקניתי בטעות, בזיכרון המתאים ביותר, שנשלח אלי מיידית. אגב, המחיר בחנות הוא זול ביותר, בהשוואה שעשיתי עם חנויות אחרות בחו"ל.