
אחלה אנשים! שרות מצויין, אחריות, זמינים. וואלה מחיר הכי זול שמצאתי. קניתי מהם גם בעבר, והייתה חוויה ממש טובה. תודה

אחלה אנשים! שרות מצויין, אחריות, זמינים. וואלה מחיר הכי זול שמצאתי. קניתי מהם גם בעבר, והייתה חוויה ממש טובה. תודה

הזמנה בקלות באתר, הכי זול, הטנרים הגיעו עד הבית על ידי שליח בזמן. חוויה ממש טובה, נחזור לקנות שם.

רוכש באופן קבוע- תמיד יש את הנדרש, מחירים סבירים ביותר , נוחות האתר וההזמנה באינטרנט ואספקה מהירה. מה צריך יותר ? לא מפתיע שכבר שנים אני רוכש מהם

שילמתי תוספת 35 ש"ח לשליח מהיר מהיום למחר התשלום עבר ועברו שבועיים והמוצרים לא הגיעו אין מענה טלפוני, ואין מענה בוואסטפ חוץ מ3 מילים הנושא בבדיקה...לפני 3 ימים, ומאז כלום

רכשתי 2 סטים של דיו. 4 בעל סט. החבילה הגיעה עם שליח הביתה תוך 3 ימים. כל מה שהזמנתי הגחע כמו שצריך. אני מרוצה גם מתהליך הרכישה וגם מהמשלוח והמוצר שנרכש. המחיר הכי טוב שמצאתי לדיו למדפסת ביתית

החנות עם השירות הכי גרוע שנתקלתי בו דרך זאפ! ביצעתי הזמנה בערב, למחרת בבוקר רציתי להוסיף פריט להזמנה - התקשרת והבחור אמר לי לשים הזמנה חדשה ולסמן ״איסוף עצמי״ ושהוא ידאג לאחד את ההזמנה למשלוח אחד. שלחתי לו את אישור ההזמנה הנוספת. מאותו רגע נעלם, לא ענה לטלפון או להודעות. אחרי מספר ימים ענה לטלפון אחר שהתקשרתי ממנו. מעל 3 שבועות לא הצליחו לספק את ההזמנה, למרות שבמעמד הרכישה רשום 1-3 ימי עסקים. לא עונים למענה טלפוני לא עונים לפניות באתר לא עונים לווטצאפ אין אפשרות למעקב אחרי החבילה באתר - קישורים לא זמינים לכלום! לא נשלח במייל פירוט הזמנה מסודר, רק סיסמה שאיתה אי אפשר להתחבר באתר (קישורים לא זמינים כבר רשמתי?) אחרי המון פניות (ממספר טלפונים שונים) ענו ולבסוף ביטלו את שתי העסקאות.

חייבת לציין כי השרות מעולה איכפתי וסובלני. קיבלתי עצה והכוונה לתקלה במדפסת הביתית. ללא תמורה. ואף בדקו אם אכן התקלה במידפסת סודרה, חוויה נהדרת. גם בהזמנת הדיו ממליצה בחום.

קניתי סט ראשי דיו למדפסת HP המחיר טוב מאוד והשליח הגיע ממש כמה שעות אחרי ביצוע ההזמנה ממליץ

חווית שירות ומוצרים מעולה! תמיד זמינים ותמיד מנסים להביא את מה שיכול להיות רלוונטי אלופים נהנת לקנות שם

אדיבים מאוד, ישרים והכי חשוב קשובים ללקוח. קונה אצלם שנים סל מוצרים גדול ושירות אדיב

המחיר היה אטרקטיבי ואילו השרות היה מצויין. יש לי ניסיון רב עם משלוחים אך במקרה הזה זמן האספקה היה מצויין !!!

תמיד יש לי חוויה טובה עם מחסני דיו. הפעם הם שלחו הדבר הלא נכון בטעות ותוך יום הם הגיעו להחליף את זה

הגיע מהר עד הבית. המחיר סביר ביותר. תיאור מדויק של המוצר, והעיקר המוצר טוב ומדפיס לא כמו אלו שקניתי באלי אקספרס

לפני מספר ימים, עשיתי קניה גדולה יחסית עבור המשרד; המשלוח הגיע תוך זמן סביר; חלק מהפריטים לא הגיעו עם המשלוח וחלק הגיעו פריטים שונים; מאז אני מנסה בכל דרך אפשרית להשיג אותם ואין מענה בשום מקום

לקוחה מרוצה מאד בשל השירות המעולה, האמין, ההזמנות מתקבלות במהירות ללא טרחה ותמיד בנכונות לסייע ובמאור פנים. מומלץ ביותר.

החבילה לא הגיעה, אין מענה בווטסאפ כבר כשבועיים וגם לפני כן התשובה היתה שהנושא בבדיקה (ומאז לא חזרו אליי)

קניתי 4 מחסניות של דיו למדפסת HP [3 מחסניות צבע ומחסנית שחור]. לאחר שאושרה ההזמנה והתשלום בוצע קיבלתי מייל לאישור. ולא שמעתי מהם כלום. היות והבטיחו הגעת המוצר לאחר 3 ימי עסקים, ניסיתי להתקשר אליהם במספרים הרשומים באתר ולא עונים. גם דרך הווצאפ לא ענו. היה צלצול אבל השיחה נותקה לאחר כחצי דקה. למספר של הווצאפ בכלל לא הגיבו. כתבתי להם שם, אחרי שבוע שהמוצר לא הגיע, שאני מבטל את העסקה דר חברת האשראי, אולם היות וזה היה יום חמישי נאלצתי להמתין ליום ראשון. להפתעתי, השליח הגיע ביום ראשון בבוקר ללא שום התראה. מזל שהייתי בבית. התקנתי את המחסניות במדפסת, שלושה מהם [הצבע] עבדו והמחסנית השחורה לא עבדה. לאחר שהשגתי אותם בטלפון, הם טענו שסוג המדפסת הזאת היא ישנה וכבר לא עובדים אתה. ושכדאי שאחליף למדפסת חדשה. בסופו של דבר הם התרצו ואמרו לשלוח להם את המחסנית [המקורית של HP] והם יזכו אותי אם HP תאשר את זה. בקיצור, לא מרוצה בכלל מהשירות. לא רוצה אתם שום עסק.

אתר מסודר טוב, שירות אדיב, מוצרים טובים, מחירים זולים, שירות לקוחות מסודר קונה משם הרבה

אתר נוח לשימוש, מחירים טובים, אספקה מהיר - הבייאו לי עד הבית למרות שביקשתי נקודת חלוקה

הזמנתי אתמול - הגעתי לאסוף היום . דיו במחיר 25 ש״ח - ממליץ בחום .

״הזמנתי מדבקות ממחסני דיו ואני חייב לומר שזה היה מושלם! המשלוח הגיע במהירות מטורפת, השירות היה אדיב ומקצועי, והכול התנהל פשוט ובצורה מצוינת. בהחלט אחזור לקנות מהם שוב!״

קונה שנים במחסני דיו. קניתי דיו מקורי למדפסת HP, הכי נוח שיש, משלוח עד הבית תוך יום, הזמנה פשוטה. מומלץ

לא קיבלתי את החבילה. מענה לטלפון ולוואטסאפ כמעט ולא קיים. בשלוש הפעמים שהצלחתי ליצור קשר עם התמיכה קיבלתי את אותה התשובה: בודקים וחוזרים אליי לעדכן. זה אף פעם לא קרה. בפעם האחרונה קיבלתי את התשובה שאכן החבילה לא נמצאת בנקודה. לא שזה מאוד עזר כזו הייתה הסיבה שפניתי אליהם מלכתחילה. שאלו האם לפתוח הזמנה חדשה. הסכמתי - ניסיון אחרון. שוב, לא שקיבלתי כלום. בקשתי ביטול והחזר כספי וואטסאפ. אין תגובה לא עונים ולא קיבלתי החזר.

הזמנתי דיו למדפסת, וזה הגיע אלי תוך 3 ימים! אחלה שירות! נ.ב. היה לי איזה בעיה ולא קבלתי את החשבונית, התקשרתי אליהם, ותוך 2 שניות זה כבר היה אצלי במייל!

תהליך ההזמנה ברשת היה פשוט, מהיר וזריז, וההזמנה הגיעה עד הבית עם שליח, מהיום למחר!