
קנינו כסאות לסלון מעור תוך תקופה קצרה התחילו להקרע פניתי לשירות לקוחות בפעם הראשונה הם שלחו לנו כיסא להחלפה ובטעות שלחו 4 כיסאות הייתי כנה איתם והם הגיעו ללקחת חזרה לא עברו כמה חודשיים הכל כבר נקרע שלחתי להם תמונות של הכסאות שנקעו אין וביקשתי שיחליפו הגיבו לי שהזמנה בת 9 חודשיים זה כבר הזמנה ישנה ניתן לדבר על תשלום מאז אני מנסה להשיג אותם בוואצפ עונים תשובה בקושי נעלמים שירות גרוע מאוד זה לא כסאות חד פעמי וכסאות לא אמורות להקרע והשירות והיחס זה נורא ממש עוד את הכסאות קנינו מתנה למשפחה שאין לה כסף פשוט בושה באמת























