
שירות מעולה! הייתה איזו אי הבנה, ורציתי להחזיר את המוצר.הייתי מוכן לשאת בעלויות השילוח חזור, והמוכר לא הסכים בשום אופן שאני ישלם! יחס אדיב ומקצועי! ממליץ בחום!

שירות מעולה! הייתה איזו אי הבנה, ורציתי להחזיר את המוצר.הייתי מוכן לשאת בעלויות השילוח חזור, והמוכר לא הסכים בשום אופן שאני ישלם! יחס אדיב ומקצועי! ממליץ בחום!

שירות מעולה מהרגע שיצרתי קשר עם החנות עד השלמת הקניה. קיבלתי מענה סבלני ומקצועי על כל שאלה ששאלתי והיחס היה ממש אישי ונעים.

הייתי צריך 2 מארזים זולים לכמה הרכבות, הנציג עשה שליחות ביום ההזנה. הכל הגיע שלם ומהר. אומנם לקח לי זמן להרכיב את המחשבים, אבל לא פעם ראשונה אני קונה מארזים זולים, אז כבר מכיר את כל הבעיות שלהם. בסופו של דבר אני מרוצה מהתמורה למחיר.

וואו איזה שירות אליפות! הזמנתי מחשב עבור אמא שלי. תוך כמה דקות התקשרו מהתמיכה כדי לוודא את ההזמנה ולבדוק שההזמנה מתאימה לצרכים. תוך 3 שעות המחשב היה בדרך לאמא שלי מוכן עם כל ההתקנות והתוספות שביקשתי (הם דאגו שאמא שלי תקבל את המחשב לפני סוף השבוע ולפני החגים). השירות שקיבלתי היה מדויק, מהיר, אדיב ונעים המון תודה על השירות המדהים. אני ממליצה בחום!

השירות הכי טוב שהיה לי בשנה האחרונה.. הזמנתי מסך מחשב של AOC - 49 Inch וקיבלתו אותו באותו יום למרות שאני גר בחיפה והחנות נמצא בנתניה..!! קיבלתי שירות אדיב ומקצועי, ממליץ בחום!

שירות VIP, אל תתלבטו! הזמנתי מחשב נייד מהחנות והמחשב הגיע במהרה. המחשב הגיע עם תקלה קטנה מהמפעל (פיקסל שרוף), פניתי לצוות החנות (בחור בשם רועי אם זכור לי נכון) וקיבלתי מענה מהיר ויעיל ולקיחת אחריות להחלפה מול היצרן. יש הרבה חנויות שיודעות למכור מחשבים, אבל לא הרבה שנותנות שירות טוב כשבאמת צריך החנות הזאת היא ללא ספק חנות שנותנת שירות ברמה הגבוהה ביותר ומראה איכפתיות לשביעות רצון הלקוח נחזור שוב לקנות מהם בהמשך :)

התקבלתי ע״י הצוות בחיוך, הוכוונתי במקצועיות, המחיר היה מהנמוכים בארץ וגם החניה הצמודה בחינם. שאפו!

שירות מעולה. ספק מחשב מהיר ומקצועי המחשב הגיע תוך 24 שעות דבר שחברות אחרות לא ידעו לעשות.

שירות מעולה!!! רציתי לקנות מחשב נייד כהפתעה לילדה שלי ליום ההולדת. התקשרתי לחנות, ענה לי שניר. בחור מקסים שעזר לי. הרגשתי שאני בידיים טובות. המחשב הגיע אלי ממש מהר , יום למחרת ההזמנה. שירות מעולה והמחיר מצוין !!! ממליצה בחום.

שירות מעולה! קניתי מחשב נייד, הגיע זריז תוך 3 ימים. לאחר הפעלת המחשב התברר שבאחד המקשים במקלדת היה פגם בייצור, הוא לא נלחץ טוב ובקושי שלח קלט. זה משהו שאי אפשר היה לדעת לפני שממש מפעילים את המחשב ומתחילים לעבוד. התקשרתי לחברה King-PC/Nanox וקיבלתי על הפניה מענה מהיר ומלא. הוסבר לי שמדובר ב"תקלה מובהקת" במכשיר, ובלי עיכובים מיותרים עוד באותו יום הגעתי לסניף עם המוצר הפגום. אחרי בדיקה משותפת זריזה וידאנו את התקלה, וקיבלתי לידיים מחשב חדש מאותו הדגם. אפילו חידשו לי את החשבונית ככה שהאחריות עליו תהיה בתוקף החל מאותו יום. הייתה לי חווית קניה ושירות מצוינות ואני ממליץ עליהם בחום.

לחברה הגעתי בטעות אבל אומרים שאין טעויות... :) חיפשתי חוות דעת על חברה אחרת עם שם דומה (ולא מצאתי), התקשרתי לקינג פי סי, ענה לי שניר ומייד הרגשתי שאני בידיים טובות. כל הצוות עזר ברכישה הלא שיגרתית. חייבת לציין במיוחד את שניר שעזר עם ככ הרבה סבלנות ונכונות והמשיך לעזור ולתת שירות גם לאחר שקיבלתי את המוצר, תודה רבה!!! הייעוץ היה טוב, המחיר גם. אני ממליצה בחום!

רכשתי מחשב ב 03.08.20. קיבלתי אותו עם שליח ב 06.08.20. שירות מהיר ומעולה במחיר טוב! מומלצים.

הזמנתי שלט למצגות, ההזמנה הייתה קלה ונוחה והמוצר הגיע במהירות, ארוז היטב. התקשרתי לקבל הסבר למשהו שלא הבנתי, הם היו אדיבים ונעימים והסבירו לי בסבלנות רבה. השלט עובד מצויין ואני ממליץ בחום על החנות.

קניתי נקודת גישה של TP-Link ההזמנה היתה מוכנה ממש מהר השירות בחנות היה מאוד אדיב

קנינו אוקולוס שנהרס מהר, חסרי אונים פנינו לחברה לקבלת שירות. הצוות בחנות יצא מגדרו לתת לנו שירות על אף שלא היו חייבים בכלל לעשות כן. ממליצה בחום על החנות. הרגשתי שיש אמא ואבא ומי שמקשיב ומטפל. אורן משירות הלקוחות מדהים ועומרי היה איתי בקשר אישי

שירות מעולה!!! לאחר הרכישה באתר קיבלתי טלפון שההזמנה מוכנה לאיסוף בסניף כפי שביקשתי, השירות היה אדיב , מהיר . והמחיר מצויין!!! ממליץ בחום!

אז אני הזמנתי מוצר אשר נקרא אוקולוס ריפט אס ב4000 שקל לאחר 9 ימים של שימוש הוא הפסיק לעבוד בלי שום הסבר. ניסינו לתקשר עם החברה ואף לשלוח אליהם את המוצר שקיבלנו עם אחריות ל12 חודשים אך הם לא הסכימו לקבל אותו מכיוון שירד לו קצת הצבע (המוצר לא היה יכול להיפגע מהבפנים משריטה כזאת) ועכשיו אני תקוע עם מכשיר ב4000 שאף אחד לא יכול לתקן

ברצוני להודות על הייעוץ הטכני והמקצועי ההסבר היה ענייני ומקצועי אשמח לפנות אליכם גם בעתיד!

שירות מעולה ואדיב :) המוצר שרכשנו איכותי והמחיר הכי טוב בשוק. ממליצה מאוד על רכישות ב- KING PC.

פשוט תענוג . אתר נוח לרכישה . בבוקר שביצעתי את ההזמנה כבר קיבלתי מייל אחריי זמן קצר שהמוצר שהזמנתי כבר מוכן לאיסוף . התרשמתי מהשירות והמקצועיות . באותו יום כבר הגעתי לאסוף את המוצר והטיפול האדיב והמקצועי המשיך גם בחנות . בהחלט ממליץ לרכוש באתר !

שירות טוב מדבר בעד עצמו משלוח מהיר מאוד יחס אישי וחמים ממש יש עם מי לדבר

חנות מעולה. שירות טוב מאוד. משלוח מהיר מאוד. מחירים נמוכים. ואיכות הסחורה מעולה.אני אמליץ לחברים, המעבד עובד מצוין, אם כי הדגם אינו חדש

השירות שניתן היה ממש טוב. הנציג היה אדיב מאוד. המוצר הגיע מהר מאוד עם שליח עד הבית.

שירות מהיר מענה זריז משלוח תוך יום עסקים אחד רציתי לקבל את המצלמות בהקדם האפשרי וכך בעל החנות עשה תוך מענה אדיב ומקצועי

מעולים. יצרו איתי קשר ביום ההזמנה, ראו שאני גר קרוב והקפיצו לי את זה הבייתה. הגיע אליי ביום ההזמנה הבחור אפילו עלה עד הבית.