
דוד מג'ובאני
02.09.2014
רכשתי ספה מעור וקיבלתי אותה עם פגמים כמו כן לפינת האוכל מכות בכיסאות ובשולחן כל יום אמרו שיחליפו חלפו שלושה שבועות שירות גרוע כנראה שעשיתי טעות שרכשתי שם לא ממליץ על החנות בלשון המעטה כמו לקנות יד שנייה .
חוות הדעת עזרה לכם?