
yosi
27.01.2014
התקבלתי במאור פנים על ידי המוכרת מיכל, שהכירה היטב את כל האפשרויות שבמלאי, הבינה בדיוק את הדרוש לי, ושרתה אותי בחיוך, ביעילות, בכל תשומת הלב וההבנה. חווית קניה נעימה ומיוחדת במינה..
חוות הדעת עזרה לכם?