
זאת לא הפעם הראשונה שאני רוכש מוצר בחנות זו אני רוצה הפעם לפרגן לחברה שעובדים בחנות על שירות פשוט מעולה אדיב ומקצועי והכי חשוב שעונה לצרכים שלך , המלצתי לחברים על החנות וזאת לא הפעם האחרונה שאני אקנה שם תודה רבה

זאת לא הפעם הראשונה שאני רוכש מוצר בחנות זו אני רוצה הפעם לפרגן לחברה שעובדים בחנות על שירות פשוט מעולה אדיב ומקצועי והכי חשוב שעונה לצרכים שלך , המלצתי לחברים על החנות וזאת לא הפעם האחרונה שאני אקנה שם תודה רבה

חוויה מעולה - אחרי שהזמנתי מכונת תספורת מהאתר התקשרו מהחנות ובדקו איתי את הצרכים שלי בדיוק ובסוף החליפו לי למכונה שהרבה יותר מתאימה לי, מעכשיו לא צריך יותר ספר.

ברוך ה' הכול הלך חלק. הכול הגיע בזמן כמו שצריך, בלי שום בעיות. תודה רבה!

המוצר הספציפי שרכשתי לא היה במלאי ומייד הספק התקשר והציע לשדרג לי את המוצר עם תוספת שולית. המוצר הגיע תוך מספר ימים ואנחנו גרים רחוק.

על הפנים ההזמנה הגיעה אחרי חודש שהתלוננתי והתקשרתי מדי שבוע והבטיחו לי פיצוי משלוח צ׳יטה עד 3 ימי עסקים ואפילו זה הגיע אחרי שבוע.. נציגים לא נעימים הרגשתי מותקף כל שיחה מחדש ממליץ בחום לא להזמין משם פשוט שירות מזעזע ואיום ונורא
שלום הלקות עשה הזמנה בדואר רשום לאחר שלא עסף בזמן את החבילה .החבילה חזרה לחנות דברנו עם הלקוח ושלחנו לו את המשלוח עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום. לצערי זה עוד מקרה של אדם עם יד קלה על המקלדת כואב שבמצב של מלחמה אנחנו עסוקים בדברים כאלה . אך למרות זאת אנחנו ממשיכים לתת שרות אמין וטוב ללקוחתינו וזאת הסיבה לאלפי לקוחות מרוצים מידי יום. ועדיין אנחנו ניבדוק את הנושא וננסה להשתפר עוד יותר

רכשתם מכונת אסקו פיניש בחנות שירות אדיב יחס חם ממליץ מאוד מכיר את החברה הרבה שנים ותמיד מרוצה 

בשורה התחתונה - שירות רע, לא מקצועי ואגרסיבי ומוצר שלא נמסר. כדאי להזמין במקום נעים יותר. הוזמן מוצר שסומן כנמצא במלאי. התקשרו אחרי יומיים והציעו מוצר אחר "באותו מחיר רק בשבילך". הסתבר שהמוצר שהוצע בכלל זול יותר.. בנוסף לא ידעו לתת הסבר מה השוני בין המוצרים. לבקשת הסבר התעצבנו והיו גסי רוח ובוטים.

קניתי מכונת תספורת מעולה של ESCO במחיר משתלם במיוחד,מכונה שמגלחת ברמת 0 את השיער. לאחר מספר חודשים הרגשתי רעש מוזר במכונה, הגעתי וטיפלו בי במסירות ומקצועיות וכל זאת במסגרת האחריות וללא עלות. תודה לאבי המקצוען על השירות. בהחלט אחזור לקנות שוב. תודה רבה יישר כח. חנות היבואן בהחלט מומלצת בחום.

אחלה שירות, הגיע תיק תק עם שליח עד הבית. הרבה יותר מהר ממה שהיה רשום

אחלה חנות. מחירים די נוחים בהשוואה לשוק ולמוצר שאני קניתי הם יבואן רשמי. המשלוח הגיע מאוד מהר והכל עבד חלק מולם. ממליץ מאוד.

רכשתי מכונת גילוח עם איסוף עצמי. מהיכרות שלי עם מספר מוכרים בדכ זה אומר שיקח מספר ימים עד שאוכל לאסוף. תוך חצי שעה כבר אשרו לי שאוכל לבוא לאסוף. מחיר מעולה, שירות מעולה ואספקה מהירה. מה עוד אפשר לבקש?

וואו אני ממליץ מאוד קניתי שתי סוגי מספריים מאוד איכותיים ויש להם מלא דברים להציע

המוצר הגיע מהר לסניף אבל לא קיבלתי הודעה מדואר ישראל על החבילה התקשרתי לשירות לקוחות שלהם וענה לי נציג נחמד שנתן לי את המספר מעקב של הזמנה ועזר לי לקבל את החבילה פתחתי עכשיו את המוצר והכל עובד מעולה

בהחלט אשמח לקנות מ"היבואן" שוב פעם. מכונת גילוח שהזמנתי ב-ZAP כבר לא היתה במלאי אצלם אבל כבר למחרת יצרו איתי קשר ותימנו משלוח של מכונת גילוח פנאסוניק אחרת במחיר מצויין ואני מאוד מרוצה ממנה - פנאסוניק ES-RT47

רכשתי טלפונית מכונת גילוח וציינתי שאני צריך דחוף לגיוס של הילד יומיים אחרי. בעל החנות הבין אתה הצורך הדחוף ושלח לי את אחד העובדים שלו ישירות, תוך שעה וחצי, למקום העבודה עם המוצר. כל הכבוד על השירות המעולה.

מחיר בזול משלוח מהיר. הזמנתי שתי מכונות והם בטעות שלחו לי רק אחד ואחר כך חזרו ושלחו את השניה. אם אצטרך אקנה מהם שוב

המכשיר להסרת שיער של חברת בראון הגיע תוך כ-4 ימים מההזמנה למרות שהוזמן אחרי 23:00. המחיר היה הכי זול מכל החנויות האינטרנטיות שבדקנו. זו רכישה ראשונה שלנו בחנות זו ואנו מרוצים מאוד.

מומלץ מאוד!!! שנים שאני קונה לעסק שלי מאבי איש יקר , מקצועי ביותר ,אמין , מחירים מצויינים, שווה בדיקה,באחריות!!!

כבר שנים שקונה משם את הציוד למספרה ! אנשים טובים, מחירים הוגנים👍 ואבי איש יקר

שירות נוראי לא ממליץ לקנות דרכם עובד בשם אבי חסר סבלנות לא שירותי ולא נחמד בכלל
חברת היבואן קיימת מזה שנים רבות.ידוע באיכות השרות הגבוהה והיחס הטוב ביותר ללקוח המעיד על כך עשרות אלפי הזמנות שבוצעו בשנה אחרונה ע"י לקוחות רבים. הלקוח הנ"ל התבקש להציג צילום ת.ז עקב חשש לעוקץ והיא התאמה בפרטי התשלום. תגובת הלקוח הייתה סירוב לבקשת מנהל האתר להציג צילום ת.ז ועל כן הוחלת לבטל את ההזמנה של הלקוח לצערי מחוסר שיטוף פעולה של הלקוח עם אתר היבואן. בברכה אבי מנהל אתר היבואן.

תודה רבה לאבי מחנות היבואן , מרגע שההזמנה בוצעה ועד שהתקבלה השירות היה מושלם.

וואו אין מילים, שירות VIP מכונת תספורת מקצועית Gamma Piu X-Ergo והכי חשוב הבטיחו תוך שלושה ימי עסקים זה הגיע אחרי יומיים

קניתי מכונת תספורת פנסוניק er1611. מרוצה מאוד. גילי המוכר תותח על, אדיב ועזר מאוד. ממליץ מאוד.