מפרסם ב-zap מאז 2008

‎איי ניד דיו‎ ‏(I-Needyo)

מחיר זול במיוחד למשתמשי זאפ (כפר אחים)

3.4 / 5 ממוצע מבוסס על 5 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: איי ניד דיו, דיו וטונרים במחיר הכי זול בארץ
נמצאו 192 חוות דעת גולשים על איי ניד דיו
חי
חי
20.05.2026
מוצר שנרכש: טונר שחור מקורי 207X

מאוד מרוצה מהשירות - כשאריאל זיהה שיש בעיה בהזמנה התקשר ופתר בצורה יעילה ומהירה, קיבלתי את המשלוח כפי שהבטיח. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Salomon
Salomon
15.04.2026
מוצר שנרכש: טונר TN2410

הזמנתי טונר TN2410 תואם. אכן הכי זול בהשוואה. ההזמנה נעשתה ב 26/01/2026. משלוח חינם דרך דואר ישראל. עד היום (15/04/2026) הפריט לא היגיע. כמה קל להאשים את דואר ישראל, את המלחמות, מה לא? אז אדון אריאל אם אתה רוצה ביקורת טובה על החנות שלך, אל תציע דבר שאין לך שליטה עליו. אחרי חודשיים המתנה, הזמנתי מאתר אחר, כמובן יותר יקר, עם משלוח חינם. תוך 4 ימים המוצר היה אצלי.

תגובת החנות

הפריט נשלח בזמן בדואר רגיל זה היה בתקופה לא קלה. שלחתי עוד פעם בדואר את הטונר

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב
יניב
14.04.2026
מוצר שנרכש: מחסנית דיו שחור לבן וצבע HP 654

פשוט שירות מעולה!!! כתבתי הערה בהזמנה, קצת חששתי לגבי מקוריות המחסניות דיו, לא עברה שעה קלה וקיבלתי טלפון מרגיע מאריאל, יומיים אח"כ הכל הגיע כמו שצריך, טלפון לתיאום איתי, פשוט תענוג. אין דברים כאלו!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
iairlaufer
iairlaufer
30.01.2026
מוצר שנרכש: טונר דיו TN1050

שירות על חלל!! הזמנתי כבר כמה פעמים בזכות המחיר ותמיד הלך חלק. פעם אחרונה הזמנתי טונר מקורי למדפסת, הגיע לא מקורי. שלחתי להם מייל ביום שישי, ואחרי שעה קיבלתי טלפון מאריאל שהוא בדרך (ואני גר אי שם בנגב..!) לא רק שהגיע (עם חיוך), גם השאיר לי את שני הטונרים. אין מה להגיד, אין שירות כזה בשום מקום!

חוות הדעת עזרה לכם?
stevegru
stevegru
19.12.2025
מוצר שנרכש: HP 903XL

פעם שנייה שאני מזמין דיו HP אצלהם. כל פעם בעייה עם המשלוח. אני מחכה להזמנה שלי כבר חודש וחצי!!!! ביקשתי זיכוי, עדיין לא התקבל. כבר הזמנתי מחנות אחרת.

תגובת החנות

שרות הלקוחות שלנו מגיב תמיד לכל בעיה,ועושה את כל מה שנדרש על מנת שהלקוח יהיה מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
בחר כינוי
בחר כינוי
02.03.2025
מוצר שנרכש: 3 טונר ותוף למדפסת

ביצעתי הזמנה באתר של 3 טונר ותוף למדפסת, קיבלתי במהירות את המשלוח, הבעלים עם יחסי אנוש מצוינים, השירות מצוין 5 מתוך 5

חוות הדעת עזרה לכם?
sagifrid
sagifrid
27.02.2025
מוצר שנרכש: ראש דיו שחור מקורי LC3211BK BROTHER

קניתי דיו ומכייון שזה נראה שדואר ישראל לא יביא לי בזמן את המשלוח הוא נסע אליי והביא לי את הדיו בעצמו. עובד טוב והמחיר הכי זול שראיתי למוצר הזה

חוות הדעת עזרה לכם?
Gadi
Gadi
10.02.2025
מוצר שנרכש: דיו

מעולה, שירות מהיר טוב ומחיר טוב. הבעלים עונה תמיד ומיד לכל שאלה. ממליץ בחום רב.

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
06.02.2025
מוצר שנרכש: טונר שחור 203X

הטונר שנשלח לא עבד החנות דרשה שאני אשלח את הטונר חזרה אליהם ומאז אני רודף מעל חודשיים אחריהם לקבל החזר. כל פעם הם מבטיחים לטפל/לבדוק ולא עושים כלום להתרחק

תגובת החנות

זיכתי את הלקוח שהטונר הגיעה אלי וקיבל את כספו במלואו

חוות הדעת עזרה לכם?
Simon
Simon
25.07.2024
מוצר שנרכש: LC3213 כחול

הזמנתי דיו למדפסת מחנות זו מספר פעמים. הזמנות מבוצעות במהירות ובמסגרת הזמן שצוינה. אני מרוצה מהחנות הזו ומאיכות הסחורה. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

חוות הדעת עזרה לכם?
yakov
yakov
26.06.2024
מוצר שנרכש: סט מקורי hp903 xl

הזמנתי דברים ב503 שקל ובטעות שלמתי בביט 1972 שקל! התקשרתי לאריאל בעל החברה והסברתי לו את המקרה מיד קבלתי ביטול של הטעות ובתשלום של 503 שקל אחרי 3 ימים קבלתי דברים! חברה מאוד אמינה מקצוענית ונשרתי בהרגשה מאוד טובה! ממליץ מכל הלב באריאל בעל החברה!

חוות הדעת עזרה לכם?
לקוח
לקוח
19.05.2024
מוצר שנרכש: 2 טונרים

הזמנתי זוג טונרים. הגיעו אחרי 12 יום למקום בה הייתי אמור לאסוף. ((כן כפי שקראתם :"שנים-עשר יום" ). לא הלכתי למשוך, וביטלתי עיסקה ודרשתי החזר בביט כפי ששילמתי. התכתבנו ,הבעלים ואני ,המון בווצאפ, התרעמתי על האיחור הרב, אציין שהבעלים איש מאוד אדיב ולכן נתתי 2 כוכבים ולא כוכב אחד. בהתכתבות בינינו כתב לי כך: "זה לוקח עד 10 ימים..." שאלתי אותו כך: " היכן כתוב שזה לוקח 10 ימים" והוא התעלם משאלתי. חיפשתי באתר ולא רשום כלל זמן הגעת המשלוח. "בנאדם סביר" יסיק מכך שבערך שלושה ימים. מזמן החלטתי שאני קונה רק מחברות בעלות תודעת שירות גבוהה. ממליץ לכולם להתנהל כמוני ואז נקבל שירות הרבה יותר טוב.

תגובת החנות

הלקוח פנה אלי שהטונרים לא מגיעים הסברתי לו שזה נפל על יום הזיכרון ויום העצמאות וזה לא ימי עסקים אם היה רוצה את המשלוח מהר הייתי עושה אקספרס עלי. הלקוח לא טרח לקרא שזה לוקח עד 10 ימים המשלוח. הוא "חשב" שזה יקח שלושה ימים אבל הוא בחר בדואר רשום.יש לציין שעכבתי כל הזמן על המשלוח שלו ונתתי לו את הדואר הרשום וגם התקשרתי ושלחתי לו בווצאפ שהמשלוח נמצא בדואר. 15 שנה אני נותן שירות מעל המצופה ואלפי לקוחות יכולים להעיד על כך שאני אפילו מפצה על דברים שקורים שלא בשלטתי

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
16.04.2024
מוצר שנרכש: ראש דיו LC3213

שרות נהדר אריאל הוא יעיל במיוחד אני מזמין באתר, מאוד נוח מסודר ואם יש משהו לא ברור אריאל מתקשר אליך לבדוק איתך ומה שהכי חשוב זה מגיע בדואר 24 עד לבית בתוך יומיים שלוש ללא עלות נוספת והמחירים הכי זולים שאני מכיר

חוות הדעת עזרה לכם?
ישעיהו
ישעיהו
02.04.2024
מוצר שנרכש: סט ראשי דיו תואמים למדפסת בראדר LC426XL

ראשי דיו מצויינים. משלוח מאד מהיר ויחס טוב של המוכר. קניתי גם מוצרים אחרים ממוכר זה. מאד אמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.03.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Itshak
Itshak
16.01.2024
מוצר שנרכש: דיסק און קי

שרות לקוחות מצויין אריאל כל הכבוד..כפר אחים..גם בשנים שעברו גם כן..מומלץ מאוד דיו למדפסת ומוצרים נלוים למחשב

חוות הדעת עזרה לכם?
selayosef
selayosef
24.12.2023
מוצר שנרכש: סט דיו למדפסת בראדר LC421XL

בתאריך 20/12/23 הזמנתי טלפונית באיי ניד דיו במושב אחים סט של דיו יו תואם למדפסת בראדרLC421XL קפסולה נוספת שחור כנ"ל. המענה היה אדיב ומהיר, למחרת כבר קיבלתי הודעה שהמשלוח מוכן ויתכן שהחבילה תגיע אלי עוד באותו יום אם השליח יספיק. אומנם החבילה לא הגיע באותו יום אבל היא הגיעה מיד אחרי סוף השבוע. ברצוני לציין את המענה האדיב, התגובה המהירה ואריזת המוצר האטומה. אמשיך לקנות במקום זה גם בעתיד! יוסף סלע, פתח תקוה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דרור
דרור
17.11.2023
מוצר שנרכש: PGI550BKXL CLI551XL

הזמנתי בסוף השבוע ראשי דיו למדפסת קנון שנראו מתאימים למדפסת שלי. כאשר התקשרתי לאחר סוף השבוע לברר לגבי ההזמנה ניתקו לי בפנים. לבסוף המשלוח הגיע בדואר והסתבר שהדגם של ראשי הדיו לא מתאים למדפסת, לא הציעו לי שום פתרון ואמרו לי שאם אני רוצה אני יכול להזמין מוצר נוסף בעלות רגילה.

תגובת החנות

הלקוח קנה דרך האתר איי ניד דיו ,דיו למדפסת שלו הדגם הוא 551XL התברר שהוא קנה דגם אחר. הוא צריך 581XXL אמרתי לו שהוא טעה בדגם והוא צריך 581XXL וזה עולה יותר הסברתי לו שהוא מקבל יותר דיו במחסניות בדגם שמתאים לו אם הוא טעה בדגם למה שאני אמכור לו את המחסניות בזול כמו הקודמים!!! זה דגם אחר לגמרי הפתרון היחיד שיחזיר לי את הדיו שהוא קנה ואזכה אותו. או להוסיף את ההפרש על הדיו החדש בשום אופן לא נתקתי לו בפנים הוא רק התעצבן שהדיו החדש למדפסת שלו עולה יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
איציק
איציק
30.10.2023
מוצר שנרכש: מארז ראשי דיו תואמים - HP

אני קונה משם לא מעט. מחירים טובים, שירות טוב, אמינות ומשלוח מהיר. ממליץ על החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
Raanan
Raanan
08.08.2023
מוצר שנרכש: LC3219XL סט דיו תואם למדפסת BROTHER

רכשתי דיו תואם למדפסת BROTHER - 2 סטים בנפח גדול. איכות מצויינת, שירות מהיר מאוד. מחירים טובים ביותר. ממליץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Aida
Aida
25.07.2023
מוצר שנרכש: דיו שחור וצבעוני לhp גודל xl

הוצע לי מוצר חליפי ושווה הרבה יותר במחיר מוזל נורא! המחירים שיש אצלו הם מהנמוכים שמצאתי בהשוואה למכירות דיו באינטרנט. שירות מהיר, מגיב ועונה בכל שעה. שירות מאוד אדיב ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
זמיר פז
זמיר פז
20.07.2023
מוצר שנרכש: 4 סטים ראשי דיו - תואם BROTHER

אני לקוח קבוע של האתר מזה שנים רבות. קונה ראשי דיו מכל הסוגים - גם תואמים וגם מקוריים. קונה גם מוצרי איחסון מידע נוספים. השרות תמיד מעולה. האספקה תמיד מהירה. המשלוחים מגיעים תמיד כמצופה. מעולם לא הייתה לי אכזבה כלשהי מהקניה. המוצרים איכותיים וללא כל בעיות. המחירים הכי זולים שאפשר למצוא ברשת או בכל מקום אחר שחיפשתי. בקיצור גם זול וגם טוב. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
zlmen770
zlmen770
14.07.2023
מוצר שנרכש: דיו למדפסת

איש מדהים שירות נהדר אין דברים כאלה, עונה בסבלנות מתקתתק דברים ושילוח מהיר קונה רק ממנו

חוות הדעת עזרה לכם?
harrykr
harrykr
13.07.2023
מוצר שנרכש: סט תואם ושחור LC3213

אז הזדקקתי לדיו למדפסת ברדר, לפרנס את ברדר אינני יכול, אז חיפשתי משהו תואם, והגעתי במקרה לאיי ניד דיו ופשוט התאהבתי...לא בחנות, לא בסט מחסניות הצבע (למרות שהן נהדרות) אלא באריאל, הבעלים/מנהל...כל כך הרבה רצון טוב ואיכפתיות והיה מוכן לנסוע מהדרום שם הם ממוקמים ועד אלי לראשון לציון בכדי לפתור בעיה בשידוך מחסנית צבע/מדפסת...בקיצור ממליץ עליו, עליהם ועל מחסניות הצבע התואמות שלהם בכל פה...

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
06.07.2023
מוצר שנרכש: טונר פנטום PA210

המשלוח היה מאוד מהיר, השירות מאוד אדיב. אצלי הייתה תקלה קטנה מבחינתי, כשבטעות קניתי 2 טונרים מדגם PA210 במקום דגם PA260, פניתי לוואטסאפ ותוך דקה ענה לי המוכר עם הצעה לשלוח 2 טונרים של PA260 ולהחליף אותם עם משלוח חינם. בהחלט אמשיך לקנות כאן, תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8

חוות דעת של מוצרים פופולריים באיי ניד דיו

מוצרים נוספים הנמכרים באיי ניד דיו

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון