
משלוח זריז ויעיל, שירות אדיב מאוד. המחיר מצויין - היה הזול ברשת. ממליץ בחום, בהצלחה

משלוח זריז ויעיל, שירות אדיב מאוד. המחיר מצויין - היה הזול ברשת. ממליץ בחום, בהצלחה

קניתי קודם בחנות הזאת, הפעם-אכזבה מוחלטת. רציתי לרכוש דיו למדפסת-היה פורסם ב-350 ש"ח. פניתי בפעם ראשונה ב-14/03/23 בבוקר, רציתי להזמין. ענו לי שצריכים לבדוק את המלאי, הבטיחו לחזור. לא חזרו, אך בהמשל אותו מוצר מצאתי במחיר 368 ש"ח. הרמתי גבה, אך הזמנתי בכל זאת, ביקשתי לשלם אלפונית, קיבלתי מייל עם מס' הזמנה: 12670450. עד עכשיו לא חזרו אלי, אין אפשרות להכנס לאתר. הבוקר ביטלתי הזמנה במייל חוזר. לא מבין מדוע קניה הזאת מסומנת ב-ZAP כקניה חכמה.
גולשים יקרים , אנו מאמינים תמיד בתיאוריית הלקוח צודק ככלל מנחה בחברתנו, אבל ויש אבל גדול, במקרה הזה הלקוח לא צודק. הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו, עבור טונר למדפסת ביום חמישי. במעמד ההזמנה הלקוח בחר שלא לשלם (עסקה טלפונית). נציג המכירות שלנו חזר ללקוח ביום ראשון בבוקר (אחרי יום עסקים אחד), בכדי לאמת את פרטי המשלוח ולחייב את הלקוח. הלקוח אמר לנציג שהוא חייב את ההזמנה מחר אצלו בבית ( הלקוח גר ביישוב חריג, מה שגורם לזמן אספקה ארוך מהרגיל). נציג המכירות הסביר ללקוח שאין לנו את האופציה לספק לו את ההזמנה מהיום למחר ביישוב שבו הוא גר - אנו מאמינים בשקיפות ולכן לא מקבלים כל הזמנה. לכן הלקוח אמר אוקיי, אז תבטל לי כי אני טס לחו''ל מחר ולא אוכל לקבל את הטונר. מסקנה: הלקוח ביצע הזמנה, לא שילם, רצה אספקה מהירה שלא אפשרית. בחרנו להיות שקופים ונאמנים לאמנת השירות שלנו וזמני האספקה. לפעמים אנו מתמודדים מול תגובות כאלה שלא לצורך. אך , אנחנו נאמנים לשירות האמין והמהיר שלנו :) בברכה , צוות דיו ישראל.

שירות נהדר! לא פעם ראשונה שאני מזמינה מהם. בפעם האחרונה הייתה בעיה בחברת השליחויות עם נקודת המסירה שבחרתי, אז דיו ישראל שלחו לי עם שליח הביתה במקום. באמת שירות מעל ומעבר!

הזמנה טופלה בצורה יעילה ונוחה. המוצר הגיע במהירות. רכישה פשוטה ונוחה. בנוסף הוצעו מוצרים משלימים שבחרתי לא לרכוש

הזמנתי דיו למדפסת, המשלוח הגיע מהר ובלי בעיות. המחיר הכי זול שמצאתי ברשת. אין ספק שאמשיך לרכוש אצלכם.

מחירים מעולים, שירות טוב ומהיר. חבל שהאתר לא מותאם למובייל, קשה מאד לקרוא ולנווט באתר...

קניית טונר מקורי Brother TN-2410 מחיר הוגן שרות מעולה מהיר מאוד, מומלץ בחום גם בקנייה הבאה אקנה אצלם.

קניתי באתר דיו למדפסת, הרכישה הייתה פשוטה וברורה. המוצר הגיע בטווח זמן המובטח. הערה: חשבונית לא נשלחה דיגיטלית אלא צורפה להזמנה

שירות 10 פלוס, הזמנת דיו מקורי למדפסת brother זריזים, תוך יומיים הגיעה החבילה, תודה לכם

אני לא ממליץ להזמין בחנות הזו. הזמנתי את ראש הדיו למדפסת, הם שלחו לי את הדיו של פג תוקף, שלא עובד, יצרתי קשר טלפוני מספר פעמים, אבל שום דבר לא עזר, אף אחד לא חזר אלי.
לקוחות יקרים , הלקוח צודק, אכן נשלח אל הלקוח דיו פג תוקף, אבל יש הסבר מעניין מאחורי זה. קריאה מהנה :) 1. ללקוח יש מדפסת בת 13 שנה. כמעט בלתי אפשרי להשיג מחסניות דיו בשבילה בארץ. 2. כאשר פנה אלינו הוסבר ללקוח שיש לנו במלאי מחסנית דיו מקורית עם תוקף תקין בעלות של 144 שח. הלקוח ביקש פתרון יותר זול, והוסבר ללקוח שיש לנו במלאי מחסנית דיו תואמת פגת תוקף ( כיוון שהמדפסת בת 13 שנה) בעלות של 40 שח, שלא תמיד עובדת ואנו לא ממליצים. 3. הוסבר ללקוח שייתכן שתהיה לו בעיה עם המחסנית דיו התואמת (כיוון שהיא קצת ישנה) ובמקרה זה יהיה עליו להחזיר אלינו את מחסנית הדיו התואמת, נחזיר לו את כספו, או נשלח בהפרש מחיר את הדיו המקורי. 4. הלקוח בחר מן הסתם להזמין את הדיו ב 40 שח. עניין כלכלי בלבד ואנחנו מבינים אותו. כשהבין שלא עובד לו הדיו בחר שלא להחזיר אלינו את הדיו התואם (אפשר להבין, מדובר ב 40 שח, מי יודע כמה יעלה המשלוח). אבל מה ששכח לציין שאצלנו יש פתרונות לכל סוגי המדפסות גם לישנות והוותיקות, ואנו משתדלים לתת שירות לכולם! אנו שקופים בעת המכירה וגם לאחר המכירה. לשיפוטכם :) צוות דיו ישראל.

שירות גרוע, התקשרו להגיד שהם לא עושים משלוח לנקודה שבחרתי, היו מאוד חסרי סבלנות ובסופו של דבר ביטלו לגמרי את ההזמנה וביקשו ממנו לבצע אותה שוב תוך חוסר סבלנות מוחלט. בקיצור לא מומלץ
לקוחות יקרים , קודם כל אנחנו מאוד מתנצלים שזה מה שהלקוח הרגיש מנציג המכירות שלנו , אנחנו תמיד לומדים ומנסים לשפר את השירות שלנו מלקוח ללקוח . הלקוח בחר באפשרות של משלוח ללא עלות דרך צ'יטה שליחויות ובאזור שהוא גר אין נקודה, הצענו ללקוח נקודה אחרת שקצת יותר רחוקה ממקום מגוריו אך הלקוח סירב וביקש לבטל את ההזמנה. מקווים שבפעם הבאה תיהיה לנו את ההזדמנות לתת שירות יעיל יותר ללקוחות שלנו.

הזמנתי דיו מקורי, התקשרו להציע חילופי סרבתי. שלחו מיד את הדיו המקורי שהזמנתי לאסוף במקום שהתאים לי.

הזמנה נוחה באתר, לא פחות חשוב זה המחיר זול (!) והמשלוח (ללא עלות) הגיע במהירות! ממש משולם!!

רכשתי כספת שהגיע יום אחרי שהוזמנה ברשת. המחיר היה תחרותי. האתר סיפק פרטים ברורים על המוצר.

ראש צבע ראש דיו צהוב מקורי HP 953XL F6U18AE קנייה קלה ומשלוח מהיר. (ציטה שליחויות ).

אכשתי דיו במחיר מצויין. הגעתי למקום לאסוף את הדיו. המקום עם חניה חופשית ונוחה. כשנכנסתי ההזמנה שלי הייתה מוכנה ותוך מס׳ דקות קיבלתי את הדיו ויצאתי

ההזמנה היתה בקלות. המשלוח הגיע בזמן. מוצר טוב ומיוחד. היה כיף להזמין, ולקבל ולהשתמש עם המוצר.

הזמנתי ביום שבת וביום שני ההזמנה הגיעה ליעד. מהירות עוד יותר מהמובטח. המוצרים הגיעו בשלמותם, ארוזים היטב.

רכשתי 4 ראשי דיו למדפסת BROTHER ביתית המשלוח הגיע במהירות רבה לנקודת איסוף אך החבילה היתה פגומה. שלחתי מייל לשירות הלקוחות עם תלונה, חזרו אליי תוך 5 דקות!!!! התנצלו, ושלחו חבילה חדשה במשלוח עד הבית ללא עלות. אז אם אתם מחפשים חברה שהיא מעבר לצינור שמעביר מוצרים מהיצרן לחברת המשלוחים, ואתם רוצים מישהו שידאג לכם וייקח אחריות - זאת החברה שחיפשתם מעריך אתכם מאוד!

בחרתי בדיו ישראל כי הם היו הזולים ביותר. קניתי 4 מחסניות דיו למדפסת קיבלתי את המוצרים שקניתי במהירות ובקלות!

הזמתי דיו למדפסת ברדר היגע במהירות ובמחיר הכי זול בארץ שרות אדיב ומהיר תודה על שרות

הזמנתי טונר מקורי של סמסונג, הגיע תוך זמן קצר ללא עיכובים לתחנת איסוף שביקשתי מראש

המחיר תחרותי מאוד, האתר נגיש וברור וזמן האספקה היה מהיר מאוד, 2 ימי עסקים. ממולץ.

ביצעתי את ההזמנה באתר ביום שבת 13/8/22 בערב. ביום ראשון למחרת צלצלו אלי והסבירו לי שעדיף שאחליף את הבחירה שלי לקבל את המוצר באמצעות דואר ישראל בנקודת איסוף, כי יש כאלו קרובות אלי. למחרת, יום שני, כבר אספתי את המוצר מנקודת האיסוף. מדובר אם כן בשרות מהיר ויעיל מהמדרגה הראשונה!

התקשרו לאשרר את ההזמנה, הציעו אפשרות לחלופה זולה יותר, החבילה הגיע מהר מאוד. שירות ללא דופי.