הזמנתי את המוצר באתר וכאשר באתי לשלם בכרטיס אשראי דיינרס לא הצלחתי לשלם (כמו בהרבה אתרים) לאחר 2 דקות אני מקבל טלפון מהחברה שראו שניסיתי לשלם ללא הצלחה, הפקידה ניסתה לתת לי עצות איך ניתן לשלם מאחר ויש לי טלפון כשר ללא הודעות ואפליקציות היא הציעה לי לשלם דרך העברה בנקאית ולשלוח לה את האישור במייל, כך באמת עשיתי.
היא ביצעה את ההזמנה והייתה במעקב אחרי המשלוח כיוון שיש לי טלפון חכם והיא אכן עדכנה אותי כשהחבילה הגיעה לחנות שמשם אני אמור לאסוף אותה,
כאשר הגעתי לשם התברר לי שיש צורך בהודעה מחברת השילוח עם מספר חבילה דבר שלא היה לי כי יש לי טלפון כשר, התקשרתי לאלקטרו אשד והסברתי לה את הבעיה היא זכרה אותי ובדקה במחשב והביאה לי את המספר שאני אוכל להציג על מנת לקבל את המשלוח, אכן קיבלתי את המשלוח ולאחר יומיים יצרו איתי קשר על מנת לברר האם באמת הסתדרתי.
פשוט שירות מצוין והרגשה שיש מי שמטפל בך גם כשיש קשיים ובעיות
וכמובן שהמוצר הגיע במצב טוב ובמחיר טוב.