
שירות לא טוב. לא עונים לטלפונים, לא במעבדה. היחס של איש מעבדה מזעזע בשיחת טלפון, כאילו עושה טובה שמדבר איתי בזלזול.

שירות לא טוב. לא עונים לטלפונים, לא במעבדה. היחס של איש מעבדה מזעזע בשיחת טלפון, כאילו עושה טובה שמדבר איתי בזלזול.

רכשתי מצלמת קנון R6 MARK II , נהניתי מהשירות והזריזות בטיפול. המצלמה הגיעה לסניף שבחרתי תוך כמה ימים, המוכרן ענה לי בסבלנות על השאלות שהיו לי. בסך הכל מעולה

אחלה חנות. שירות לקוחות ממש טוב (טל נתנה לי שירות מעולה). קניתי מצלמה canon r50 ועשו הכל כדי שזה יגיע אלי בזמן - רכשתי לפני טיסה והייתי צריך שזה יגיע מהר מאד.

זו הפעם האחרונה שאני קונה בקאמרה. וזה אפילו לא שהם מוכרים סחורה שאזלו מהמלאי. כל ערוצי התקשורת של שירות הלקוחות אינם זמינים. מרגיש כאילו הם פשוט לוקחים ממך כסף ושם מסתיימת האחריות.

בקניה הכל היה בסדר. אחרי כמה חודשים היו לי שאלות ולא קיבלתי תשומת לב מלא, לא קיבלתי תשובות מספקות, היה להם חשוב לטפל בקונה, אפילו שהיה איתו כבר מוכר אחר

קודם כל אשר הוא איש נהדר שפשוט עוזר בכל מה שצריך את כל הציוד שלי קניתי מקאמרה ואת החידוש עשיתי שנה שעברה דרך אשר עכשיו שקניתי פלאש חדש שלא היה תקין גם אשר ניסה לעזור גם עופר מסניף נתניה שם אספתי את הפלאש ניסה לעזור וגם אבי מסניף חיפה ניסה לעזור בסופו של דבר חזרתי לסניף נתניה , שם עופר עשה כל מה שהוא היה יכול כדי לעזור לי לצאת עם פלאש בכל זאת באמת התרגשתי מהשירות 🙏🏾 הבעיה כנראה הייתה של גודוקס ובאמת שהם היו שירותים בצורה שמאוד הפתיעה אותי לטובה

לא ממליץ. אישית לא אתקרב אליהם יותר. שלחתי עדשה יקרה לבדיקה , התעלמו ממני שלושה שבועות ואז התקשרו והציעו כיול בעלות 1800 שקל. לא הסכמתי ובקשתי שישלחו את העדשה חזרה, היא הגיעה ללא מכסה קידמי וללא מכסה אחורי. או שזו חוסר מקצועיות ממדרגה ראשונה או שזו סוג של זלזול כי לא הסכמתי לשלם את המחיר שביקשו. על הבדיקה גבו מראש כמובן. בקיצור לא להתקרב.

Great servise. It's my secound camera I bought from them. An older woman sold me both of them. .Very helpfull and had great knowlage abouth all the cameras

רצינו לשבח ולציין לטובה את נציג המכירות בשם אבי מבניין כלל שטיפול בנו לאורך כל הדרך. ביצענו רכישה גדולה בזכותו כי קיבלנו ממנו שירות מעולה ויוצא דופן! אין הרבה נציגים ברמת השירות והמקצועייות כמוהו! הינו בטוחים שהוא בעל העסק כי מרגישים שאכפת לו גם מהחברה וגם מהלקוחות שלו, שכולם יהיו מרוצים! תודה מקרב לב, אנו בהחלט נמשיך להיות לקוחות שלכם. משפחת בטורוב

שירות מדהים! חן מהסניף בקניון איילון - הקשיב, חשב, התאים ודייק את המצלמה המושלמת לבן 14. פשוט שירות נדיר!!! תודה!

קניתי בקאמרה סניף חיפה , חנות עם מלאי גדול , יחס סבלני מצד העובדים , מחירים הוגנים , ממליץ

וואו וואו אין דברים כאלה איזה שירות קיבלתי מאחד יחיד ומיוחד בשם אבי היה שווה לי לעשות קניה רק בשביל להכיר את הבן אדם המיוחד הזה איזה סבלנות בקיצור הייתה לי חווית קניה מאוד טובה תודה רבה

חנות מטורפת זולה מאוד, אפשר להשיג הנחת חבר פשוט תפנו אליי ואני העזור לכם, השירות בחנות אמין ביותר המוכרים עוזרים בכל מה שצריך כדי שתצליחו לפתוח עסק צילום ושיהיה שווה לכם.. אתם אפילו יכולים לפנות אליהם כדי ליצור קשר דרך מסנגר או דרך האתר ועוד.. אנשים פעילים ומעודכנים, כמובן בזמן האחרון הם גם ניהיו היבואנים הרשמיים של ניקון ישראל אז בכלל אני עפתי עליהם. כי אני קונה גם עם הנחות וגם נהנה ממוצרים איכותיים שזה הכי חשוב (תכלס).

הזמנתי עדשה למצלמת אולימפוס לאחד מסניפי הרשת. לאחר שהגיעה עדשה בצבע אחר ממה שביקשתי, טל מהמוקד לקחה על עצמה את הטיפול בעניין ודאגה להוציא לי שליח עד הבית עם העדשה בצבע הנכון.

טל ענתה לי ועזרה לי מאוד בבחירת המצלמה והאביזרים הנלווים. המשלוח הגיע תוך יום. המחיר היה מצויין. קצת הפריע - אחד הרכיבים היה תקול (כרטיס זיכרון) ונשלחנו להחליפו בסניף הקרוב למקום מגורינו. כיוון שזו הייתה מתנה, זה לא היה נוח במיוחד...

הזמנתי באתר האינטרנט של קמרה את העדשה של סיגמא 10 מ''מ עין הדג. לאחר ביצוע ההזמנה יצר איתי קשר איש אדיב מאוד מהחנות בשם איתי לצורך בירור והשלמה פרטים. השילוח היה מהיר והעדשה איכותית מאוד.

שירות נפלא, מחירים טובים, רכשתי בקאמרה חיפה עדשה ופלאש, קובי עזר לי עם הרבה סבלנות. אחזור לשם גם בקניה הבאה.

מדובר בצוות מקצועי, אדיב, ושירותי במיוחד. צוות קאמרה נתן לי מענה לחלום שסוף סוף הגשמתי, תודה לכם על הכול אתם אלופים!

הזמנתי עדשה דרך הטלפון וקיבלתי שרות מצוין מיואב . עזר לי גם בבחירת הדגם וגם היה מאד אדיב וסבלני עד לביצוע העסקה ממליצה בכל פה לקנות שם

יחס אישי מקצועי, וסבלני מרגע הכניסה לחנות. תענוג של קניה ושירות! נתינת תחושת ביטחון במוצר, ובקנייה!

חבר'ה מקצועיים ונחמדים, נותנים שירות אדיב וסבלני גם למתקשים שבינינו באהבה ורוגע, מפרגנים עם אחלה הנחות כאשר מבצעים הזמנה משמעותית. והכי חשוב- יש למי לפנות גם לאחר הרכישה. ממליצה מאוד.

קמרה קניון איילון. שחר מדהים!! שירות מצויין מח'ברה מקצוענים ממש! דאגו שאקבל את המוצרים בדיוק בזמן , הסבירו לי כל פרט ופרט שלא ידעתי , מלאי סבלנות , קשובים ומדייקים לצרכים !!! ממליצה בחום !!!!

רכשתי מצלמה פנסוניק, תפריט הגיע ברוסית וכנ"ל המדריך שהיה מצורף, נסיתי לבקש מספר פעמים שישלחו או שיחזרו אליי כדי לבקש מדריך למצלמה באנגלית או בעברית לא חזרו אליי בשום מקרה.
אנו מתנצלים על העובדה שנאלצת לעצור לכתוב חוות שעת שאיננה תואמת ומחמיאה לשירות המצויין שאנו נותנים ברגיל . כפי שהסתבר המוצר שרכשת הגיע מאירופה בטעות עם הוראות בשפה הרוסית במקום אנגלית , מאידך קיבלת לינק להורדה של החוברת באנגלית אשר ביקשת . לצערנו חוות שעת בזאפ אינן ניתנות להסרה או לתיקון ולכן יש לקחת אותם בפרופורציה נכונה , בסך הכל קיבלת מוצר טוב ותקין ואתה מרוצה וזה הכי חשוב .

שרות לקוחות חובבני ובלתי אמין ! א.ב15.9.19 הזמנתי מצלמה מסוג CANON EOS M50 ,הדגשתי כי אני מעוניין במוצר שיסופק מקרט היבואן הרשמי עם אחריות של קרט. יום לפני הגעת ההזמנה , התקשרו אליי מקאמרה ישראל והודיעו כי התקבל אצלם עבורי , מוצר של היבואן המקביל עם אחריות לא רשמית של קאמרה ישראל . לשאלתי , מדוע לא ווידאו שאקבל מצלמה ואחריות בהתאם להזמנתי , לא קבלתי תשובה והם זיכו אותי במס' ש"ח מהמחיר. ב. עם קבלת המצלמה , התברר כי לא סופקה חוברת הוראות שימוש user manual , חוברת מפורטת של 400 דפים ,שאמורה להיות במארז המצלמה . בררתי לגבי החוברת הנ"ל ובהתחלה לא הבינו על מה מדובר, ולא ניסו לפתור את הבעיה ולשלוח את החוברת הנ"ל. לאחר מס' שיחות נוספות , שלחו חוברת הוראות שימוש של דגם מצלמה אחר .לשאלתי , מה אני יכול לעשות עם חוברת הוראות שימוש של דגם מצלמה אחר , ענו , "המצלמות דומות ואפשר להשתמש בחוברת ששלחנו" . לאחר מס' שיחות נוספות שלחו חוברת מודפסת ש50% מהדפים בתוכה הוי דפים לבנים שלא הודפסו (200 דפים) . שוב התקשרתי לשרות הלקוחות וקבלתי תשובות כמו : אין לנו פתרון , אנחנו משתדלים וכד' . יש להדגיש שללא הוראות שימוש - user manual עבור המצלמה שרכשתי , לא ניתן להשתמש ברב תכונות המצלמה והחוברת חייבת להיות מסופקת עם מארז המצלמה. פניתי פעם נוספת ובקשתי לדבר עם מנהלת שרות הלקוחות , לאחר שיחה אתה , היא המטיחה כי תשלח בהקדם האפשרי ביותר את החוברת עבור דגם המצלמה שרכשתי ותדאג אישית שאקבל את החוברת עד עתה כ4 חודשים מיום רכישת המצלמה , עדיין לא קבלתי את החוברת.

כבר הרבה זמן שאני רוצה לקנות מצלמה חדשה. היו לי התלבטויות בין שני דגמים, מילאתי פניה באתר שלהם ותוך שעתיים בערך חזרו אלי, ענו בסבלנות על כל השאלות ועזרו לי להחליט על מצלמה מסוימת. ביצעתי הזמנה דרך נציג השירות, קיבלתי את המצלמה עד הבית למחרת בבוקר ללא דמי משלוח. המצלמה עונה על הציפיות והשירות אדיב ומהיר. תודה רבה