
שירות הכי מדהים ואמין שפגשתי אי פעם... מסיבות שונות החלטתי שאני לא מעוניינת במוצר, והם קיבלו אותו חזרה, בלי שום בעיה! אפילו שכבר לא היתה לי אריזה ואפילו הם דאגו למשלוח! אני רק הייתי צריכה לשים בנקודת החלוקה. אין דברים כאלה! קיבלתי נחזר כספי מלא. תודה תודה עליכם.













