אני מרגיש שאני חייב לפרגן למ.ג. הצפון כי באמת מגיע להם... כבר ביצעתי מספר רכישות דרך מ.ג. הצפון, האתר שלהם נגיש, הכל ברור וקל להזמנה, אבל מה שבאמת עשה את ההבדל זה השירות.
התקשרתי לחנות כי היו לי כמה שאלות וענה לי בחור בשם רונן - פשוט תותח! בחור אדיב מאוד, סבלני ומקצועי ברמות שמכיר הכל מהכל ויודע ללכוון ולתת את המענה הטוב ביותר. והגם שכלי מסויים לא היה במלאי הוא דאג להשיג זאת ולשלוח אליי והכל בזמן מלחמה ותחת לחץ.
מעבר לזה, חייב לציין שגם המחירים היו הכי זולים שמצאתי (ובפער ניכר מחנויות אחרות) המשלוח הגיע אלי במהירות שיא והכל מסודר ומדוייק.
כך שאם אתם מחפשים מקצוענות, שקט נפשי ובעיקר אנושיות וחיוך מ.ג. הצופן זה המקום. שאפו ענק לרונן ולכל הצוות, זה החנות שלי וממליץ לכולם בחום גם!