
בתאריך 07/07/21 הזמנתי מוצרים מהאתר. חיכיתי במשך שבוע וראיתי שלמעט האישור על הרכישה מאותו תאריך (07/07/21) שהגיע למייל, אינני מקבל כל התראה על משלוח שנמצא בדרך, לכן החלטתי לחייג לעסק בתאריך ה-14/07/21 ולשאול מה לגבי ההזמנה שלי. הפלא ופלא יום למחרת בתאריך ה-15/07/21 קיבלתי מייל כי ההזמנה נשלחה והיא בדרך אליי. חייגתי באותו יום (15/07/21) כדי לברר למה רק היום קיבלתי כזה מייל ונאמר לי כי ההזמנה יצאה מזמן ואמורה להגיע, אך לא קיבלתי זאת ואמרתי כי אתמול דיברתי איתכם (14/07/21) ופתאום רק היום אני מקבל במייל הודעה כי ההזמנה בדרך אליי וכנראה שכחתם אותי ואלמלא הייתי מחייג אולי גם ההזמנה לא היתה יוצאת לדרך. יכול להיות שתקלות קורות אך מן הראוי שלפחות בטלפון הייתם מודים שההזמנה לא יצאה כלל לדרך במשך שבוע ושאתם מצטערים, כי רק לאחר שדיברתי עמכם ההזמנה יצאה לדרך יום למחרת. אמינות הינה דבר חשוב בעסק וכאן לצערי איבדתי אתכם. שיהיה כל טוב, שלומי


