
היי שמי נתנאל רציתי לשבח את החנות הזמנתי משהו לפני כיומים בתאריך 13/12 בשעה 9 בערב וכבר קיבלתי את המוצר שירות מהיר אדיב ומקצועי ממליץ מאוד לקנות שם שלחו לי מספר מעקב למשלוח מה שמראה על אחריות מצד החנות שירות מקצועי ברמות

היי שמי נתנאל רציתי לשבח את החנות הזמנתי משהו לפני כיומים בתאריך 13/12 בשעה 9 בערב וכבר קיבלתי את המוצר שירות מהיר אדיב ומקצועי ממליץ מאוד לקנות שם שלחו לי מספר מעקב למשלוח מה שמראה על אחריות מצד החנות שירות מקצועי ברמות

חנות שיש בה פחות או יותר הכל ויחס אישי ונהדר של בעלי החנות. יש לי מדפסת ישנה שקשה להשיג צבע בשבילה ברוב המקומות - וכאן זה תמיד קיים, ובמחיר טוב. כשבאתי לקנות סט חדש היו את הצבעוניים אבל לא את השחור - אבל נאמר לי ששבוע אחרי זה אמור להגיע. כשהגעתי שבוע אחרי זה - אכן היה, כמובטח, והמוכרים זכרו אותי מהפעם הקודמת. ממולץ בחום לבוא - ולבוא עם ראש פתוח כדי לבדוק אילו דברים נוספים קיימים שם, סביר להניח שאתם צריכים משהו מהמבחר (העצום!) שלהם.

בתאריך 27/12/21רכשתי טונר לייזר למדפסת בחנות גאמבי. קבלתי את השירות מעולה עם סבלנות ובמחירים מאוד נוחים

רכישה קלה ומהירה ושירות נהדר: המוכר יצא אלי עם המוצר לבקשתי כי התקשיתי למצוא חניה - אין דברים כאלה!

מוצרים איכותיים, מומלץ בחום, המוכר מאוד שירותי מקצועי אכפתי והגון, כמובן אשוב לקנות עוד מוצרים וגאדג׳טים

הזמנתי את המוצר ב10/5/21. ב13/5/21 המשלוח נשלח אלי. היום קיבלתי את המוצר. אני מרוצה ממהירות המשלוח והשרות של החנות.

אחלה שירות, מקצועיות ואמינות. מוצרים איכותיים. מחירים נוחים. קונה משם המון מוצרים, אלוף הג'אטטים מדפסות ודיו וכל הציוד הנלווה.

תאר בקצרה את חווית הקנייה בחנות זו: הזמנתי בבוקר באינטרנט קיבלתי את המוצר ממש מהר בצהריים באותו יום !!!

עשיתי הזמנה דרך האתר שלהם, הם גבו את הכסף, ויותר לא שמעתי מהם. פשוט ביזיון. גם התקשרתי אליהם שלושה שבועות אחרי ההזמנה, הבחור שענה אמר שמי שאחראית על ההזמנות לא נימצאת, שאתקשר יום אחר. ביקשתי שיחזרו אלי ולא חזרו. שלחתי מייל בבקשה לבטל את ההזמנה, ולא הגיבו. ההזמנה למיקרופון פשוט שעולה פחות מ - 100 שקל הייתה ב 11 לפברואר. היום, ב- 8 למרץ! אני מקבל סמס על הודעה ראשונה מהדואר. נזכרו לשלוח אחרי שביקשתי לבטל.. חנות חובבנית... להתרחק

הזמנתי בקלות את המוצר באתר באינטרנת. תוך ארבעה ימים קיבלתי אותו בבית עם השליח. מרוצה מאוד.

נכנסתי לקנות טונר למדפסת לעסק, הבעלים היה אדיב ודאג להסביר לי על המוצר, והיה מאוד מנומס ואדיב, ממליצה בחום לרכוש אצלו

שירות מעולה זריז עם נכונות לעזור. מגדילים ראש ועוזרים בפרטים הקטנים. יצרו קשק כבר באותו היום של ההזמנה.

מעולה יחס טוב שירות מדהים חם הגיע מהר המשלוח חנות פשוט מצוינת.מיכאל נורא נחמד וקשוב

שירות מדהים, באתי הראה לי הכל בסבלנות והכל עם חיוך. ממליץ לכל אחד לקנות ממנו, מחירים נוחים לכל כיס

מהיר, איכותי וזול. שירות טוב מאוד. אני מאוד מרוצה מאיכות הסחורה, ממהירות השירות והמחיר הנמוך ביותר שהוצעו לי בשוק.

הגעתי לקנות מאוורר קטן נייד נטען לפי חיפוש בזאפ. המוצר אצלי מעל חודש , אמין וטוב . בעלי החנות אדיבים ונחמדים. ממליץ בחום

ההזמנה באתר פשוטה. החבילה הגיעה תוך יומיים ! חנות עם מגוון גדול של מוצרים , מחירים לכל כיס ! תודה רבה !

המוכר אדיב ומקצועי והמחירים הוגנים! שמחתי להכיר חנות כזו ושירות שכזה! ירבו כמותם ! מומלץ מאד מאד!!!

בעל החנות נחמד ואדיב, המחירים הוגנים ונוחים מאוד. כמו כן, לאחר חיפוש נרחב בהרבה מאוד חנויות באזור, רק בחנות הזו מצאנו מקלדת בלוטוס טובה במחיר מצויין!! מומלץ ביותר !!

ממליצה בחום על החנות גאמבי בקניון לב העיר בפתח תקוה חובבי ציון 46...שרות מדהים... כדאי להכנס ולרכוש מוצרים מחיר הוגן.

ההזמנה באתר פשוטה. התקשרה אלי בחורה מהחנות כדי לתת לי את המספר מעקב של הדואר הרשום (מעיד על אחריות מצד החנות). החבילה הגיעה תוך 5 ימים (4 ימי עסקים) בלבד והייתה ארוזה היטב. הזמנתי משאבה לאופניים.

מוכר אדיב ונחמד . קניתי אוזניות לגיימרים ורמקול נייד עוצמתי proAudio פתח את הקופסא בחנות והסביר בסבלנות כיצד לתפעל.

קניתי מהם שדכן ל-100 דפים קיבלתי מהם שירות מצויין ורצון גדול לעזור. וגם ההזמנה היתה מהירה מאוד תוך כמה ימים.