
בתאריך 25.5.2026 רכשתי בסניף באג רמת אביב שלוש מצלמות אבטחה של חברת Reolink, בהתאם להמלצת מנהל הסניף. אחת המצלמות, הפועלת באמצעות סוללה, הומלצה לי בטענה שניתן להטעינה בקלות באמצעות Power Bank, ועל בסיס מידע זה ביצעתי את הרכישה. לאחר הרכישה גיליתי שהמצלמה אינה נטענת בדרך זו. פניתי לסניף ונמסר לי כי מאחר שחלפו יותר מ-14 יום, עליי לפנות ליבואן. היבואן הבהיר כי אסור להטעין את המצלמה באמצעות סוללה חיצונית ויש להשתמש רק בספק כוח מתאים, בניגוד למידע שקיבלתי בעת המכירה. כשפניתי למנהל הסניף בנושא, נתקלתי ביחס לא מקצועי, והשיחה הסתיימה בניתוק הטלפון מצדו. בנוסף, אחת המצלמות שרכשתי כלל לא הצליחה להתחבר ועד היום אינה בשימוש, ללא מענה או פתרון מצד הסניף. לצערי, גיליתי גם כי מחירי המצלמות אצל היבואן נמוכים בכ-40% ממחירי באג. מעבר לפער המחירים, חוויית השירות שקיבלתי הייתה מאכזבת ביותר. חשוב לי לציין כי לאורך השנים הייתי לקוח קבוע של רשת באג, במיוחד בסניף דיזנגוף סנטר, שם תמיד זכיתי לשירות מקצועי, אדיב ומסור. לכן האכזבה מהשירות בסניף רמת אביב גדולה במיוחד. לסיכום, מדובר בחוויית קנייה ושירות מהגרועות שחוויתי, אשר גרמה לי לאבד את האמון בסניף זה ולשקול מחדש את המשך רכישותיי ברשת. אגב, גם כשפניתי לשירות הלקוחות של באג, המוקדנית אמרה שתבדוק ותחזור לעדכן,עד כה,לא שמעתי ממנה ועבר כשבוע.
שמוליק שלום הנושא בבדיקה מול הסניף וכמובן נחזור אליך בהקדם. בברכה, צוות שירות הלקוחות























