
רכשתי טלפונית על בסיס המלצה של זאפ , גיליתי שאפשר לא טעה , יגאל נתן שירות 100% רכשתי טלויזיה TCL 85C8K והוא שידרג אותי לדגם חדש TCL 85C8L הגיע אמנם בעיכוב קטן אבל היה שווה את הסבלנות

רכשתי טלפונית על בסיס המלצה של זאפ , גיליתי שאפשר לא טעה , יגאל נתן שירות 100% רכשתי טלויזיה TCL 85C8K והוא שידרג אותי לדגם חדש TCL 85C8L הגיע אמנם בעיכוב קטן אבל היה שווה את הסבלנות

הזמנתי מקרר שארפ, קיבלתי שירות מהירה ומעולה! שילוח בדיוק בזמן. אחלה צוות בחנות עצמה וגם המובילים

לפני כשנה רכשתי טלויזיה TCL אינטש55 דרך אתר האינטרנט של קיי ביי מול. טלויזיה מצויינת, איכותית וידידותית למשתמש. מכיוון שהתלבטתי אם זה נכון לקנות טלויזיה דרך אתר אינטרנט, היה לי חשוב ליצור קשר טלפוני עם החנות. בררתי פרטים על המכשיר עצמו, על השירות והאחריות וזמן האספקה. קיבלתי מענה מהיר, אדיב, סבלני ומעורר אמון, וכל מה שנאמר אכן יצא לפועל. ממליצה בחום גם על הטלויזיה וגם על החנות.

KB MALL מנוהלת באופן רציני, מקצועי ואדיב. המחיר של המוצר שרכשתי היה יותר זול מכל המציעים ב- זאפ. למרות שהתקשרתי לרכישת מכונת כביסה של בוש יותר יקרה, המוכר יעץ לי לרכוש מכונה אחרת יותר אמינה מאותו יצרן וגם יותר זולה. אפשר בהחלט להוסיף "יושר" לחנות זו. תודה. I'LL BE BACK! 😂

הטלוויזיה הגיע לפני הזמן המובטח עם מתקין מקצועי שנתן הסבר מפורט על הטלוויזיה. ממליץ בחום

אחרי בדיקה, חנות זאת הציעה את המחיר הטוב ביותר למוצר זה. השירות והמשלוח היו מהירים ומקצועיים, קיבלתי מענה והנחיות מהירות לשאלות שלי. לא היה שום בעיה בדרך. אקנה שוב מהם בעתיד!

רכשנו את מכונת כביסה שלנו, לפני כשנה. המוצר באיכות טובה ונכון להיום, עובד ללא בעיות ותקלות. השירות הייה מקצועי, מהיר ונעים. מומלץ.

החנות מצויינת, איכות, שירות ומחיר ללא תחרות. אלופים, אדיבים ומקצועיים. ממליץ בחום לקנות רק דרכם!

The store was great. They delivered my TV on time and were very professional I would definitely recommend buying from them

רכשתי לפני כשנה מכונת כביסה באתר הטיפול בהזמנה היה מהיר ללא שום תקלות , אחזור לקנות באתר הזה שוב בעתיד

"הזמנתי טלוויזיה לאחר שיחה טלפונית עם נציג החנות. קיבלתי שירות אדיב, מקצועי וסבלני, עם מענה לכל השאלות שלי והכוונה לבחירת המוצר המתאים. ההזמנה בוצעה בקלות והכול היה בדיוק כפי שהובטח. חוויית קנייה מצוינת, ממליץ בחום."

התנור הגיע בזמן ומהר, קיבלנו שירות מעולה מומלץ בחום. וגם התנור הזה מומלץ לעומת הסנדרטיים של בוש וAEG הוא טוב יותר

הזמנתי מדיח. המוצר הגיע באיחור הציעו מהחנות מיוזמתם שיפצו אותי, אבל זה לא קרה. התקשרתי אמרו שיחזרו אליי..טרם חזרו..

חווית קנייה מצויינת, שוחחתי עם החנות טלפונית טרם הרכישה וקיבלתי הסברים מלאים על הדגמים השונים וההבדלים בינהם בצורה אדיבה ועניינית. מעבר לכך המחיר היה תחרותי זמני האספקה היה מהיר כולל התקנה חינם עם מתקן טלויזיה. מומלץ.

לאחר בדיקה מול מספר ספקים, זה המחיר המשתלם ביותר שמצאתי, עם שירות מעולה, אספקה מהירה וחוויית לקוח מצוינת

יגאל ידע לענות ולכוון לגבי נושאים שעניינו אותי ושמחה שהתייעצתי איתו לפני הרכישה. השירות מקצועי ונעים וגם המחיר היה מאוד תחרותי. תודה!

תהליך הזמנה פשוט ומהיר מתוך האתר. המוצר הגיע כפי שהוזמן. ממליץ על החנות ועל המוצר.

שירות מקצועי ויעיל, רכשתי את הטלויזיה מהם אחרי שקיבלתי יעוץ בטלפון אני מאוד מבסוט ומרוצה ועברה מעל חצי שנה מאז הרכישה. בהחלט ארכוש מהם גם בפעם הבאה.

אני ממליצה בחום על KB Mall , יגאל נתן לי שירות מעולה מקצועי והמליץ לי על דגם מעולה של טלויזיה עברה כבר שעה וההמלצה עדיין בתוקף

איש המכירות היה נחמד מאד, הסביר את היתרונות של הטלויזיה והבטיח שהמשלוח יהיה מהיר וכך גם היה!

אחלה חנות אחלה מחירים אחלה שירות. התקשרו אלי מיד אחרי ההזמנה. המליצו לי להעביר לשירות יבואן רשמי ועשו את זה במחיר הכי נמוך שאפשר, מתחת לזאפ. בנוסף גם הסבירו לי שעם שירות יבואן רשמי מגיע לי התקנה על הקיר אז גם זה חסך לי כסף זמן וכאב ראש. דאגו שהטלוויזיות יגיעו אלי מהר והתקשרו גם לראות שהכל בסדר. בסך הכל הרבה מעל המצופה

מוכרים מה שלא תמיד יש להם, ומנסים להתחמק מביטול מסודר דרך האשראי. הזמנתי טלוויזיה ב-3,156 ₪ עם התחייבות באתר ל-7 ימי עסקים. עבר שבוע ללא תיאום משלוח, ללא מספר מעקב, וללא יצירת קשר יזומה מצידם.ביררתי מספר פעמים בווטסאפ ובטלפון אם המוצר במלאי - בכל פעם נעניתי בוודאות מלאה "יש במלאי, אין בעיה". אבל ברגע שהבהרתי שאני שוקל לבטל, לא נעשה אפילו ניסיון אחד לתאם לי משלוח או להראות שהמוצר באמת קיים. במקום זאת, הוצע מיידית החזר כספי פיצוי. זה לבדו אומר הכל על השאלה האם המוצר היה זמין כפי שטענו.מה שהכי הרים גבה: ההצעה הייתה החזר בהעברה בנקאית במקום ביטול עסקה מסודר דרך iCredit/חברת האשראי. כששאלתי על ביטול דרך האשראי, נאמר לי משהו על "שאתה גר מעבר לקו הירוק זה 21 ימי עסקים, לא 7" - הסבר לא נכון ולא רלוונטי, שנשמע יותר כמו ניסיון להסיט אותי מהמסלול הסטנדרטי. ביטול עסקה דרך הסולק הוא הדרך הרגילה להחזיר כסף על מוצר שלא סופק, ולוקח ימים בודדים - לא שלושה שבועות. הרושם שנוצר הוא שיש להם אינטרס שביטולי עסקה לא יירשמו במערכת האשראי באופן רשמי, אולי כי זה לא מקרה חד פעמי.בסופו של דבר, אחרי שעמדתי על תנאים ברורים בכתב - דדליין מדויק, אישור מס"ב במייל, ושמירה מפורשת על זכותי לפנות לחברת האשראי - בוצע ההחזר תוך 24 שעות, כולל 100 ₪ פיצוי. הפיצוי עצמו (3% מסכום העסקה) על שבוע שלם של חוסר ודאות וטלוויזיה שלא הגיעה - סמלי, ולא הולם. חיובי: ענו מהר במייל ובווטסאפ, עמדו בהחזר ברגע שדחפתי בכתב. שלילי: מוכרים מוצרים שאינם זמינים במלאי בפועל ומאשרים זאת בשקר עד שמתעמתים איתם, חוסר יוזמה בתקשורת, ניסיון להוציא את ההחזר מחוץ למערכת האשראי, פיצוי סמלי.שורה תחתונה: לא הייתי מזמין שוב. הכסף אמנם חזר, אבל רק אחרי שבוע של דחיפה ואחרי שניהלתי את התהליך כמו מומחה לצרכנות. לקוח רגיל שלא יודע לדרוש בכתב ולהתעקש על המסלול הנכון - יחכה שבועות, יקבל הסברים מבלבלים, ויהיה תלוי בחסדם. עדיף לקנות במקום עם זמינות אמיתית במלאי ושירות לקוחות שיוזם תקשורת, גם אם המחיר טיפה גבוה יותר.

1 - ענו מיד ודיעברו בנימוס 2 - המחיר שציינתי היה נמוך ממה שאמרה הנציגה הנחמדה אבל היא תיקנה מיד ומכרה לי במחיר הנמוך 3 - קיבלתי את המסך מהר 4 - שלחו לי חשבונית מסודרת מיד 5 - גם הנציג בווטסאפ -יגאל- היה אחלה בסיכום מאוד ממליץ לקנות שם

השירות היה נעים ואדיב, ולמרות שארעה תקלה בזמן האספקה, הם לקחו אחריות מלאה!! ניסו לעזור לי ועקבו עד סוף התהליך לשביעות רצוני. ולאחר מכן אף פיצו על התקלה.

היי רכשתי מקרר אמקור HR550SS,המוכר היה אדיב מאוד ענה על כל השאלות ועשה מאמץ גדול שאקבל את המקרר בחג,המחיר הכי נמוך שמצאתי בכל האתרים אני ממליץ בחום על החנות ארכוש שם שוב בוודאות.