
שירות אדיב, מחיר ללא תחרות, עמידה בזמנים מעל הציפיות, בהחלט אקנה מהם שוב בפעמים הבאות

שירות אדיב, מחיר ללא תחרות, עמידה בזמנים מעל הציפיות, בהחלט אקנה מהם שוב בפעמים הבאות

חווית קניה נהדרת, שירות אדיב ומקצועי מאנשים הוגנים. סיפקו את המקרר יום למחרת! עמדו בכל ההבטחות שלהם בלי תירוצים. ללא כל ספק ממליץ בחום.

התקשרתי לחנות (לאחר שמחנות אחרת הודיעו שהמוצר לא נמצא במלאי) ודיברתי עם אריה שאמר שיבדוק לי אם המוצר במלאי של היבואן וכו'. אריה איתר לי את המוצר אצל ספק אחר והודיע שלא יחייב אותי עד שהמוצר יגיע אליי ואוודא שהוא מתאים וחדש - וכך היה. בנוסף, עשה הנחה נוספת מהמחיר הנקוב. בהחלט אשקול קניה חוזרת!

בשקלול של עלות המוצר + אחריות, המחיר של לייבסייל היה הזול ביותר. קראתי את חווה"ד על החנות, ולרגע כבר חשבתי שזה יותר מידי טוב כדי להיות אמין, אבל כשהתקשרתי לחנות, שם דיברתי עם אריה, הבנתי שהכל נכון - עם הרבה סבלנות הוא נתן לי פרטים על הטלויזיה (אחרי שכבר ראיתי אותה בחנות אחרת, שם המוכר לא טרח להסביר כמעט דבר), אמר שהיא קיימת במלאי, עשה הכל כדי שתגיע כמה שיותר מוקדם ולמרות עיכוב מצידי, קיבלתי אותה יומיים אח"כ (הזמנתי בחמישי בערב, התקבלה בשני בבוקר). פשוט שירות מעולה!!

ביצעתי הזמנה ביום ה' בתהריים. ביררתי ונאמר לי שהמוצר במלאי. המוצר סופק במהירות וכבר ביום א' בבוקר הגיע אלי המשלוח כמובטח.

הזמנתי מקרר ביום ב' בבוקר, הובטח תוך 7 ימי עבודה. הגיע למחרת. שירות מעולה אספקה "הרבה" לפני הזמן, ובקיצור חווית קנייה. מומלץ מאוד. חיים.

כיריים חשמליות (אינדוקציה) הוזמנו דרך האתר. הכיריים הגיעו כיומיים לאחר ביצוע ההזמנה ללא בעיות או עיכובים. טרם נעשה שימוש בכיריים.

קניתי שני מוצרים - שניהם הגיעו לפני זמן ההתחיבות (תנור אחרי יומיים, טלויזיה אחרי שלושה). הזמנה עשיתי בטלפון כי רציתי לוודא שיש במלאי - לא היתה בעיה עם אף אחד מהמוצרים, שניהם היו קיימים. בשני המוצרים גם המחיר שלהם היה מאד תחרותי

ההזמנה הייתה קלה ומהירה. ליאור איש המכירות מהאתר עזר לי לבחור בקלות איזה מסך לקחת. המסך הגיע אם שליח תוך יומיים הביתה.השרות המהיר וחווית הקנייה היו יוצאים מהכלל וגם המחיר מצויין. זו קנייה ראשונה שלי באינטרנט ואני מרוצה מאוד שבחרתי באתר של LIVESALE לעשות את קנייתי הראשונה. אחזור לקנות שם גם בעתיד.

בחרתי את החנות לפי המלצה ZAP - קניה חכמה. ביום שני בשעה 20:00 התקשרתי וקיבלתי שירות מעולה מליאור. ביום חמישי המוצר היה כבר אצלי, הרבה לפני מועד הספקה.כל הכבוד, יישר כח!!

לאחר ביצוע הרכישה יצר איתי קשר איש שירות שאמר שהמוצר אזל, ואין אותו גם ליבואן והציע לי אלטרנטיבה זולה וטובה יותר. המוצר הגיע ביום למחרת!!! (מאוד זריז)

חיפשתי את המוצר דרך אתר ZAP וההצעה שלהם היתה משתלמת, החלטתי ליצור איתם קשר טלפוני. השירות היה מקצועי, וההצעה הכספית אף שופרה במעט. באתר היה מצויין זמן משלוח של 14 ימי עבודה, אך המוצר הגיעה תוך כ - 4 ימים בלבד.

הזמנה מאוד קלה ויעילה, מאוד מאוד אדיבים ונחמדים בטלפון (צילצלתי מס' פעמים), המוצר הגיע תוך יומיים, מאוד מרוצה, ממליצה בחום!

רכשתי את המזגן ב 1 בינואר. קצת חששתי כי החנות ממוקומת באיזור חיוג 04 ואני מהמרכז - אבל הביקורות פה בזאפ היו ממש טובות. התקשרו אלי לאמת פרטי כרטיס אשראי והציעו לי הובלת אקספרס ב 100 שקלים נוספים. מכיון שאני יודע שהחנויות פשוט מרימות טלפון ליבואן והוא מספק את המזגן בזמן סביר, ולאחר נסיון קודם עם חנות אחרת, ויתרתי. לאחר 16 ימים (14 ימי עבודה) קיבלתי טלפון מהיבואן לגבי האספקה - כששאלתי למה לקח להם הרבה זמן הם אמרו שההזמנה התקבלה ב 16 לחודש. התקשרתי לחנות וכששאלתי למה? - התשובה הייתה "לא שילמת הובלת אקספרס"+"עמדנו בזמנים" נפל לי האסימון - הם מנסים למשוך מהקונים עוד 100 ש"ח הובלת אקספרס - אם מסרבים מקבלים שבועיים ביציאה... הם לא רימו אותי ולא גנבו אותי - אבל אני מצפה ליושרה, במיוחד בעידן האינטרנט. לחנות שעושה תרגילי "מצליח" אין מקום. חבל
אתרנו מתחייב לספק כל מוצר בהתאם לזמן האספקה המתואר באתרנו ומוצג באתר זאפ. כאשר אנחנו מציינים באתר או בצורה טלפונית כי ניתן לקבל משלוח מסוג שונה, במקרה זה, משלוח אקספרס (עד שני ימי עסקים), ברוב המקרים אנחנו שולחים את המוצר ישירות מהמחסנים שלנו על ידי חברת UPS. משלוח כזה אינו זול (וכשמו כן הוא) ולכן מחיר ההובלה הינו בהתאם. נכון למקרה זה, אין אנו מתכוונים להתנצל או להצתדק בפני הלקוח שכן לא נגרם לו נזק ולא הופרה שום הבטחה. עמדנו בכל ההתחייבויות שלנו, המוצר סופק בזמן, וכפי שניתן לראות, לאתרנו פידבק חיובי של לא פחות מ 100% !! במידה וללקוח מסויים יש שאלות, תמיד ניתן להתקשר, לברר ולשאול על מצב ההזמנה. ברוב המקרים, הבדיקה וה"זירוז" של אותה הזמנה מתבצעת בו במקום. נשמח להמשיך ולהעניק את השירות הטוב ביותר בישראל כפי שאנו עושים זאת כבר למעלה מ 30 שנה.

פניתי לאתר בזכות חוות דעת מצויינות שקראתי עליו והסתבר כי כל חוות הדעת אכן נכונות ואמיתיות. השארתי הודעה וחזר אלי אריה שענה בסבלנות ובמקצועיות על כל שאלה והתלבטות ולמעשה עזר לי להחליט ונתן לי תחושת בטחון לגבי הקנייה. את הקנייה בצעתי ביום ד' והמוצר הגיע אלי ביום א' שלאחריו ישירות ממחסני היבואן של סמסונג.

גלשתי באתר שבנוי בצורה ידידותית מאד,נפתח חלון והתחילו לתקשר איתי,לאחר מס' דקות יצרו עימי קשר טלפוני,נציג החברה עודד מאד מקצועי ושירותי ברמה גבוהה מאד . המכונה הגיעה בדיוק ביום ובשעה שתיאמו איתי. בקיצור הנאת קינה מושלמת.

מועד האספקה מובטח באתר הוא 14 יום; ביום ההזמנה התקשרו אלי מהיבואן, תוך יומיים הגיע המוצר ובאותו יום התקשרו כדי לבוא עבור הפעלה והתקנה. הטלויזיה מתפקדת מצוין והיא מאד יפה. חסרונות (מזעריים): קשה להשתלט על הכוונים העדינים, לכן אלו מיועדים לקפדניים ומקצועיים שירגישו בהם צורך; אין מצב של התאמה אוטומטית של גודל המסך לתוכן המשודר בכל ערוץ (לפחות בשידורי הלווין של יס). שלושה ימים אחרי ההזמנה התקשרו מהחנות לבדוק שהכל בסדר. שרות למופת.

כשסיימתי את ההזמנה מיד קיבלתי SMS יומיים אחר כך כבר צילצלו לתאם אספקה יומיים אחר-כך המכונה היתה אצלנו בבית, שרות אדיב מאד, מהיר תכליתי, בקיצור - הפתיעו אותי לטובה.

הזמנתי טלפונית בשעות הצהרים ביום 23.12.09, בשעות הערב באותו יום הטלוויזיה היתה אצלי, ולמחרת אחה"צ כבר צפינו בה. מחיר מעולה, שרות מעולה, הרבה מעל למצופה, אדיבות, יעילות. נמשיך לקנות שם. אמירה

חברה, ענה לי בחור זהב בשם עודד. פשוט הוריד לי את כל הלחץ של הבעיות שלי והרגיע אותי לגבי הספקים המורשים של חברת סמליין. האתר אינטרנט היה לא מורשה. חארטה ברטה!! חוץ מזה עודד ואבא שלו פשוט ליוו אותי בתהליך הקנייה כמו ילד קטן והורידו לי את כל הדאגות... ברוך השם הכל טוב ואמן כולם היו מטפלים כך בלקוח שמוציא הרבה כסף...

הכל היה מצויין, שרות טוב ואדיב, גמישות, היו מוצרים שלא התאימו והחליפו לי בלי לעשות בעיות . קבלת המלצות ןהסברים מצויינים על המוצרים

ההזמנה בוצעה בנועם וביעילות, המחיר היה הזול ביותר בשוק, כ1000 ש"ח פחות מהמחיר שראינו בשקם אלקטריק, והמכונה אכן הגיעה למחרת! גם לקחו מאתנו את המכונה הישנה כמובטח בעלות של 50 ש"ח בלבד. תענוג.

בצעתי את ההזמנה טלפונית היתה הענות מידית ע"י אריה. נאמר לי כי יעשה מאמץ שאקבל את המוצר בו ביום ואכן לא יאומן ביצעתי את ההזמנה בשעה 4 אחה"צ והמוצר הגיע אלי באותו יום בשעה 21:30. השרות שקבלתי היה מהיר אדיב ויעיל, איש המכירות אריה גילה ידע והבנה לגבי המוצרים תשובותיו היו אמינות ומקצועיות.

המוצד- מדיח כלים bosch 40E02 הציונים הממוצעים לא משקפים !!!- הציון לליב-סל הוא 10,למרות שהחברה אינה מדורגת תמיד ראשונה (וזה בעיקר בגלל טריקים שיווקיים לדוגמא חברות אחרות אינן משקפות את מחיר התשלומים במחיר הסופי מה שלא קורה בליב סיל). בשעה 11:30 בבוקר דברתי עם אריה – איש אדיב .הסברתי לו שהמדיח התקלל לי – הוא ענה לי על כל השאלות הטכניות שאני נטהג לשאול- באדיבות ובחיוך. שאלתי מתי הספקת המוצר? הוא לא התבלבל – ואמר "תן לי לבדוק – אולי היום (בתוספת מחיר של 100 ש"ח- כמעט השתנקתי...אמרתי לעצמי לא יכול להיות!!!) .הוא חזר אלי תוך רבע שעה ואמר לי שהיום זה יגיע. גדוללללללללללללללללל.באותו יום בשמונה בערב הגיע אלי שליח והמוצר סופק.אין אין אין דבר כזה בשום מקום . לחברת המשלוחים שסיפקה את המוצר – 10 – אדיבים ומהירים.דאג להתקשר אלי לפני שיצא לכיווני... לסיכום הזמנתי את ההזמנה ב-11:45- וב-20:00 הגיע המוצר .מהיר מדוייק – לא אמיתי? ליב סיל – 10 10 10 !

המוצר הוזמן מהחנות וההובלה והתקנה נעשו ע"י היבואן הראשי: ח.י. עד קבלת המוצר בעל החנות, אריה, יצר עימנו קשר מספר פעמים כדי לשאול עם קיבלנו אותו. המוצר הגיע כשבוע אחרי הכנסת ההזמנה. הטלוויזיה הותקנה לשביעות רצוננו.