
אין מילים. עוזרים מעל ומעבר ונותנים שירות ברמה גבוהה ביותר, מענה ויחס מעולה ללקוח, בנוסף מחירים הכי זולים שיש מאוד מרוצה ובוודאות אחזור לקנות שוב מהם!!

אין מילים. עוזרים מעל ומעבר ונותנים שירות ברמה גבוהה ביותר, מענה ויחס מעולה ללקוח, בנוסף מחירים הכי זולים שיש מאוד מרוצה ובוודאות אחזור לקנות שוב מהם!!

הזמנתי מהם טלפון מתצוגה שהיה פגום והחליפו לי אותו כי לא היה מעבדת שירות ליד הבית שלי הטלפון השני שהחליפו לי אותו אליו לא היה לשביעות רצוני גם כן ואז החלטתי לקנות אייפון חדש לגמרי מולי היה סבלני איתי כי הייתי מאוד ברננית כי כבר נכוויתי בעבר ממכשירים מתצוגה. האייפון החדש אחלה ובמחיר טוב מאוד

אני לא נוהג לקנות און ליין, מפאת אילוצים קניתי אייפון מרחוק. הייתה בעיה במכשיר שלא עדכן גרסה, מולי הגיב מיד ושלח לי נייד חדש אחר. תקלות קורות - השאלה איך מגיבים אליהם ופה מולי מהחנות שיחק אותה.

אני חייל מילואים בצפון שנהרס לי האייפון ולמרות שכבר עברה האחריות קיבלתי שירות מעל ומעבר מאיימוביל ישראל דאגו לי שהטלפון ייכנס למעבדה בחינם וגם לתיקון ללא עלות בכלל. זה ממש חימם לי את הלב ועזר לי מאוד, בימים אלו של מלחמה כיף להרגיש את האחדות שלנו והעזרה ההדדית.

פשוט מדהים דאגו לי מהרגע הראשון, נתנו לי שירות VIP ופשוט היה חוויה נעימה כל כך. תודה לכם!

רכשתי את הטלפון באתר האינטרנט ביום חמישי, וביום ראשון כבר קיבלתי אותו אצלי. השירות של החבר'ה היה מצוין, היה מענה מהיר בוואטסאפ. ממליץ לרכוש מהם

היום רכשתי טלפון סלולרי בחנות אימובייל ישראל ואני רוצה לשתף בחוויית קנייה מצוינת. כבר מהרגע הראשון קיבל אותי מולי, איש מכירות מקצועי, אדיב וסבלני. הוא הקדיש זמן להבין בדיוק מה אני צריך, הסביר בצורה ברורה על האפשרויות השונות, ונתן המלצות אמינות בלי לנסות לדחוף מוצרים מיותרים. המבחר בחנות רחב, השירות יוצא מן הכלל והמחירים מאוד אטרקטיביים ביחס לשוק. יצאתי עם מכשיר חדש שאני מרוצה ממנו מאוד ועם תחושה שקיבלתי יחס אישי, מקצועי ואכפתי. ממליץ בחום על אימובייל ובמיוחד על מולי, שהפך את כל תהליך הרכישה לנעים וקל. יישר כח

מולי מקצוען. היתה לי בעיה לאחר רכישה וקיבלתי יחס אישי ואנושי. ממליץ מאוד גם אם אתם לא מאזור יהוד.

פעם שלישית שאני רוכשת אייפון מהאתר, אין דברים כאלה! איזה שירות איזה זריזות. כיף מאוד. שאפו.

וויית קנייה מצוינת! השירות היה מקצועי, אדיב ומהיר. קיבלתי את הטלפון בדיוק כפי שהובטח ובמחיר מצוין. ממליצה בחום🤩

חנות אמינה מאוד וזולה מאוד אני ממש ממליץ מאוד הצוות מעולה נעים ואמין תודה רבה

חיפשתי מקום שימכור לי 2 אייפונים וזה המקום היחיד שמכר כמה אייפונים שרוצים מהיבואן המקביל והיה סופר נחמד

מאוד מאוד מרוצה מהשרות וגם מהמוצר רכשתי טלפון נייד דרך האתר, לא עברו מספר שעות והם התקשרו כדי לעדכן שאין אותו במלאי אבל הציעו לי באותו המחיר טלפון יותר חדיש אבל מתצוגה (הבדל של 600 ש"ח). אני גרה ברמת הגולן וכבר יום למחרת הטלפון הגיע אליי, בכלל לא נראה שהוא היה בתצוגה , אפס פגמים ואני כבר שבוע עם המכשיר לא מורגש בכלל שהוא היה בתצוגה. הופתעתי לטובה ממש, מאוד הורגש שיש רצון לתת שרות שהלקוח יצא מרוצה יותר מאשר לבצע עוד מכירה לשם המכירה.

הזמנתי דרך האתר סלולר s23plus יום למחרת המכשיר כבר הגיע לי ליד הדלת. עטוף חדש. שירות מדהים!! תודה רבה

רכשתי Google Pixel 7a, הגיע במהירות, נראה מצוין, ושירות הוואטסאפ שקיבלתי היה מעולה ואדיב. ממליץ על החנות.

קיבלתי שירות ומחירים מצויינים, מענה טלפוני מהיר. זמינות מלאי מעולה של מוצרים שקשה למצוא במקומות אחרים.

הזמנתי טלפון גוגל פיקסל 9A עם איחסון מוגדל במחיר מעולה. הגיע תוך יום באריזה סגורה עם שליח חביב ותקשורתי. הבעלים של החנות היה זמין, אחראי ומקצועי בפנייה שביצעתי אליו.

משלוח מהיר עד הבית והסבירו לי במפורט על הפריט. זמינים בטלפון לבעיות ואנשים עם שירות מעולה. מומלץ מאוד

תודה,רבה לחברה היקרים באיימוביל,רכשתי גלקסי s25 אולטרה היום מאד מבסוט מהקניה מהשירות,מהמחיר כמובן,בהחלט אמליץ מאד,מחירים טובים והוגנים,תודה רבה לכם,אחזור בשנית לקנות אצלכם👍🙏

רכשתי מכשיר ביום שישי 25.07.2025 דרך האתר, השירות והיחס מאוד אישי ומקצועי. המכשיר הגיע אליי היום יום ראשון בשעה 18:00 במהירות ואני ממש הופתעתי. ממליץ בחום ואני אמשיך לרכוש מהחנות. אלופים!!!!

חנות של אלופים! מחירים זולים ובלי הפתעות לאחר ההזמנה שפו גדול השירות היה מעולה תמשיכו ככה

שירות מעולה, הזמנתי את האייפון מהאינטרנט, קיבלתי תוך יומיים עם כל החלקים והכל נקי וכמו שצריך, ממומלץ ממש!

אנשים מדהימים ענו לי מהר כל מה שהייתי צריך עשו עם לב שלם תודה רבה!

קניתי אייפון חדש ונתקלתי בשירות מדהים! מולי היה סבלני, אדיב וכנה, ונתן לי הסברים ברורים על הכל. כל השאלות שלי נענו באדיבות ובסבלנות, ממליצה בחום וכמובן שנחזור שוב!

אני כותב מכל הלב, ממש, אמין מהיר, קיבלתי מחיר נמוך בלי להתווכח, יום למחרת היתה בעיה, פתרו לי את זה בלי בעיות באפס זמן, אין מילים, תודה רבה!