
הזמנתי ביום שישי, בדרך כלל כל החנויות לבעלי חחים שולחות תוך יום את המשלוח. מכיוון שלא קיבלנו ביום ראשון, אני מנסה לתפוס את החנות מאז שעות הבוקר ואין מענה טלפוני. אני נאלץ לגשת לאחת החנויות ולקנות שק אוכל נוסף כי אין מהם מענה. ואני צריך שק חדש כבר למחר. מקווה שלא מדובר בהונאה.
תודה על המשוב. ההזמנה בוצעה ביום שישי, ולכן יום ראשון היה יום העסקים הראשון לטיפול בה. למרות זאת, אנו מבינים לחלוטין את הציפייה לקבל עדכון ומענה מהיר, במיוחד כאשר מדובר במזון לחיית מחמד שעומד להיגמר. מיד ביום שני בבוקר יצרנו איתך קשר טלפוני, שמחנו לשוחח איתך ולהבין שבסיום השיחה יצאת שבע רצון. חשוב לנו להבהיר שאין כל מקום לחשש להונאה. אנו פועלים כבר למעלה מ-10 שנים, מפעילים מספר חנויות פיזיות לצד אתר אינטרנט, ומשרתים אלפי לקוחות ברחבי הארץ. אנו מצטערים שלא הצלחת לקבל מענה טלפוני בזמן שניסית ליצור קשר, ונעשה את המיטב כדי לשפר את זמינות השירות גם במקרים של עומסים. מאחלים בריאות והנאה לחבר על ארבע, ותודה שבחרת לקנות אצלנו.



