קנינו שואב אבק עם אחריות של megacell (רמת גן) בסכום של מעל 2,000 שקלים ועם אחריות של שנתיים. כעבור 7 חודשים המכשיר הפסיק לעבוד. תגובת נציגי החברה שעל מנת לתקן עלינו לשלם עוד 1,000 שקלים. כשניסיתי לשאול שאלות הנציגה לא נתנה לי לדבר וניתקה את השיחה
מוצר:
שואב אבק דייסון v11
שם:
mosi
תאריך:
09/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את העכבר בסניף באילת כשהגענו הביפה פתחנו את הקופסא והתברר שהעכבר קיבלנו הינו עכבר משומש שהוכנס לתוך קופסא חדשה שלחנו מייל לאתר והמייל שגוי
"המסירה לנמענים או לקבוצות אלו נכשלה: -------------------------------------------------- כתובת הדואר האלקטרוני שהזנת לא נמצאה. בדוק את כתובת הדואר האלקטרוני של הנמען ונסה לשלוח שוב את ההודעה. אם הבעיה נמשכת, פנה אל צוות התמיכה שלך.