דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי תאורה וחשמל (בת חפר)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
eLight
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בeLight ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
8
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
4
0
4
נמצאו 8 חוות דעת גולשים על eLight
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
03/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נורות מ eLight. לאחר חודש שלא הגיע המוצר, פניתי לחנות. הם טענו ששלחו בדואר רשום והבעיה היא שלי. לפי מספר המעקב בדואר, נשלח אלי SMS אשר לא קיבלתי מעולם. למרות זאת, הלכתי לדואר שם לא מצאו את החבילה. התקשרתי שוב לחנות אשר התנערו מאחריות ושוב שלחו אותי לדואר...
חבל שזו ההתיחסות ללקוח.
תגובת החנות:
כפי שהוסבר ללקוח מספר פעמים, המוצר נמצא בסניף הדואר בשוהם, למעלה משבועיים.
גם באתר דואר ישראל רשום שהמוצר נמצב בסניף הדואר בשוהם.
כמובן שניתן ללקוח מספר המעקב של דואר ישראל.
הלקוח התבקש לפתוח קריאה בדואר ישראל על מנת שיבדקו את העניין אך מסיבותיו, סירב לעשות זאת.
נאמר ללקוח שבמידה והמוצר יחזור אלינו, אנו נזכה אותו או נשלח שנית, לפי בקשתו.
בתנאי הרכישה, שהלקוח כמובן אישר, אנו מציינים בבירור שבמידה והלקוח בוחר בדואר ישראל, הוא צריך להתנהל מולם, במידה ויש בעיה.

צוות האתר
מוצר:
נורות
תמונת משתמש
שם:
כלי יקר
תאריך:
18/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי, שלמתי, קבלה נשלחה אבל המוצר לא נמסר לאחר שבועיים. לא ענו לבקשת סטטוס בחזרה למייל עם הקבלה. מספר טלפון ודו"אל באתרם לא פעילים. בקרוב אבקש ביטול עסקה מחברת האשראי.
תגובת החנות:
הלקוח אינו עונה לשיחות מאיתנו.
כמו כן, לא הושארו הודעות באף אחד מאפשרויות: Whatsapp , טלפון, מייל.
המוצר מחכה לאיסוף ללקוח בסניף הדואר:
19/10/2022 נשלח מסרון לנמען לאיסוף ביחידת הדואר מחלקת דוורים ירושלים
מוצר:
את חפירה
תמונת משתמש
שם:
elvis
תאריך:
28/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה באינטרנט 4 נורות פאר צבע לבן קר עוצמה 15 ואט 30 ואט. הניווט באתר מאד נוח. משלוח חינם עי דואר ישראל.
מוצר:
4 נורות פאר 30
תמונת משתמש
שם:
ishay70
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מנורת שולחן לד 6W פלרמו שחור DIM (אחרון),מרוצה מאד מהשירות תודה,משלוח מהיר ,מוצר איכותי,זה. כל מה שיש לי לומר כרגע
מוצר:
מנורת לד
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
18/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב, מענה זמין בטלפון. מוצר מתאים בדיוק לתאור שלו. הספקה מהירה ומחיר טוב.
בקיצור - עסק טוב.
מוצר:
מקלדת אלחוטית עברית/אנגלית לבנה
תמונת משתמש
שם:
Eliezer
תאריך:
18/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ועדיב. המוצר (תאורת שלחן) היא בדיוק מה שרצינו. ואפי' יותר. כמה דרגות אור. מצויין לקריאה. היא מעולה.
מוצר:
תאורת שלחן
תמונת משתמש
שם:
Roy
תאריך:
29/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שביצעתי הזמנה ב189 ש"ח כולל משלוח חינם, הם התקשרו ודרשו תוספת של 40 ש"ח עבור המשלוח.
הצעתי שנתפשר על 20 ש"ח אך הם סירבו להתפשר ודרשו 40 ש"ח.
לא הפריע להם שאבטל את העיסקה ושארשום שאני לא מרוצה מהם - אז אני רושם
לא אקנה שם יותר ואני מציע לכם להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לשאול על המוצר. נאמר לו שהמוצר לא יכול להישלח בדואר רגיל עקב משקלו.
למרות כל זאת, הלקוח החליט לעשות הזמנה באתר ושוב בחר בדואר ישראל.
התקשרנו לומר לו שוב שאין אפשרות לשלוח את המוצר אלא עם שליח.
הלקוח לא הסכים (וזו כמובן זכותו) אבל מאותו הרגע התחיל להתקשר בלי סוף ולאיים עלינו "שילכלך" עלינו.
אז יופי... הצלחת "ללכלך".
אנו נמשיך לעשות ככל האפשר על מנת לספק שירות מעולה לכל הלקוחות.

צוות החנות.
מוצר:
מתקן תליי דו מפרקי למסך עד 70"
תמונת משתמש
שם:
עמוס
תאריך:
13/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי זוג נורות: נורה ECO EL ספירל DL E27/40W זוג
האחת - לא תקינהת לא פעלה, השניה נדלקת ומגיעה לאור מלא רק אחרי 2 דקות.
שלחתי מספר הודעות לחברה, כולל נסיון לשיחה טלפונית,

לא ענו בכלל !!
זה חוסר הגינות . לא אמינים !!
מוצר:
WW E27/40W ספירל ECO EL - זוג נורות
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply