דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (פריסה ארצית)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אבי סופר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
אבי סופר מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באבי סופר ?
1.83
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
43
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
2
שנה אחרונה
1
0
5
כל הזמן
12
0
31
נמצאו 43 חוות דעת גולשים על אבי סופר
תמונת משתמש
שם:
טוליק
תאריך:
19/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נינג׳ה גריל מתנה לאמא באתר אינטרנט, שירות מצויין, הגיע מהר וללא תקלות. חוויה ממש נעימה!
מוצר:
נינג׳ה גריל
תמונת משתמש
שם:
yuvalmaa
תאריך:
24/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלך המקרר באמצע אוגוסט והיינו חייבים לקנות אחד חדש.
הזמנו דרכם מקרר של שארפ וכל חוויית הקנייה הייתה נוראית.
הבטיחו לנו שההובלה תהיה מהירה ולאחר חמישה ימים תיאמו לי הובלה ליום שישי בין 9-11, כשהשעה הייתה כבר 11 התקשרתי לבדוק מה קורה ונתנו לי מספר טלפון של "מנהל אזור" ואמרו לי לדבר איתו.
אותו "מנהל אזור" דיבר בצורה מזלזלת כמו גאנגסטר ואמר לי להגיד תודה שמאחרים לי "רק" בקטנה.
התנער מהבטחות המוקד להובלה מוקדמת והיחס היה משפיל ומזלזל.
בפועל הם זולים ב100-200 שקל מהחנות הבאה אחריה.
אחרי שתעבירו להם את הכסף אין שרות לקחות, אין תיקשורת ואין כלום.
לא הייתי קונה מהם יותר בחיים ולא ממליץ לאף אחד.
מוצר:
מקרר מקפיא עליון שארפ SJ3350SL כסוף
תמונת משתמש
שם:
Sergey
תאריך:
09/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות פשוט על הפנים, לא לקנות מהם כלום. אחרי שבוע הביאו את המזגן, סמו בסלון והלחו, למרות שביקשתי גם התקנה. עוד אחרי שבוע באו מתקינים, פתחו את המזגן ואסתבר שהוא שבור. ביקשתי לא להתקין אותו ולהחליף למזגן אחר, אבל בחנות סירבו ואמרו שזה לא בעיה שלהם, שאני צריך לפנות לאלקטרה.
שלושה שבועות על הטלפונים, אף אחד לא עונה, שירות על הפנים, אין עם מי לדבר.
מוצר:
מזגן אלקטרה קלאסיק 10
תמונת משתמש
שם:
korenirit
תאריך:
25/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב אבק מאבי סופר מודיעין. הבטיחו במעמד הקניה שאם יש בעיה בשואב הם שולחים את זה לחנות שנותנת אחריות על המוצר. כמובן שכשבאתי לתקן זה לא קרה. ראשית הייתי צריכה להוכיח שאני לא משקרת ושהשואב לא עובד טוב ואז התחיל הויכוח שבו נטען שאני זו שצריכה לקחת את השואב לרמלה לתיקון. זאת לא פעם ראשונה שאני מקבלת מהם שירות מזעזע בכל מה שקורה על אחריות למוצרים שהם מוכרים. ממליצה לא להתקרב לחנות הזו. גם היחס אגרסיבי ומגעיל.
מוצר:
שואב שארק
תמונת משתמש
שם:
Ana
תאריך:
18/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסניף נתניה נקנה מוצר שכל הזמן מתקלקל וכל הזמן אני צריכה לנסוע למסור לנקודת שירות ולהמתין חודש לתיקון . מובן שהמוצר לא תקין. הגעתי לסניף על מנת שיפטרו בעיה וקיבלתי יחס מזלזל ולא יפה ממנהל הסניף! הוא הרים קול,דיבר לא יפה !ובמילים שלו : שאין שום אחראיות של החנות ברגע שהמוצר יוצא מהחנות ואריזה נפתחת!!!! ממש מקומם!
מוצר:
בלנדר מוט בוש msm6166
תמונת משתמש
שם:
hadasab.office
תאריך:
08/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

רכשתי לפני כמה ימים מקרר בטלפון. הובלה לחיפה. שילמתי את מלוא הסכום וקיבלתי קבלה. מגיע מוביל ודורש עוד כסף. אומר לי שזה לא קומה שלישית. (הצעתי להם במייל לשלוח להם תכנית של הבניין!). מתקשרת נציגה של חברת ההובלה ואומרת שהוא היה צריך "ללכת הרבה" ולכן זה עוד קומה. כתבתי להם במייל: תגידו - "ללכת הרבה" זה נתון מדעי?

הסבתי את תשומת ליבם שקראתי היטב את כל "האותיות הקטנות" של העיסקה, לרבות פרטי ההובלה. דייקתי מאד במסירת התיאור של המבנה ומיקום הדירה בה (מדויקת שכמותי). את שירות המכירה נתן לי נציג חביב בשם רון. ברגע האמת עונה לי נציגה של 'שרות לקוחות' וטוענת שלא יכולה לעזור, היא תכתוב הודעה ו"יחזרו אליך במהלך יום העסקים".

הגיוני נכון?
מצד אחד התנהלות מאפיונרית של מוביל שמחזיק לי את המקרר עד שאשלם לו כסף נוסף, ומנגד "בית עסקים מכובד" שגבה ממני כסף ושכח לתת שירות.

אז ביקשתי החזר מלא, וכתבתי שזו הפרת חוזה. במייל כמובן (אף אחד לא עונה, נכון?)

אני כבר לא אחזור לקנות אצל אבי סופר. מוכנה לשלם, ואף יותר, לכל בית עסק אחר שאומר את הכל מראש, ועונה בזמן אמת.
אני לא מוכנה למעשה בריונות, ו- לתת שירות זה עמוד התווך של עסק. לצערי, העמוד שלהם בקריסה.
מוצר:
מקרר אמקור 320 ל'
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
amos
תאריך:
16/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה גרועה מאוד.זהירות. קניתי בטלפון מכונת כביסה כשהתנאי שלי היה אספקה מהירה, לאחר שהסוכן עשה ברור בטלפון אמר לי שאספקה ביום שני ואולי ביום ראשון. ביום ראשון התקשרו אלי לתאם משלוח לשלישי, לא הסכמתי כי התנאי שלי היה ראשון או שני.
הסוכן שיכנע אותי לשלישי לבסוף כשאמר שיגיע גם המתקין בשלישי.
המתקין שהם הזמינו לשות 12.00-16.00 (כלומר בנכונת כביסה הייתה צריכה להגיע לפני 12:00) הגיע בשעה 14:00 אבל המכונה לא הגיע.
ניסיתי לדבר עם אבי סופר ואמרו לי שהמוכרן עם לקוחות בערך בשעה 16:00 חזר אלי עם סיפורים שהמשלוח יגיע ביום חמישי
בקיצור ביטלתי את העיסקה- אםאין כח לאבי סופר מול הספק אז אני מציע לא להתקרב לא לאבי סופר ולא לספק.
מוצר:
מכונת כביסה 10 קג LG
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להזהר!!! רכשתי אצלם מקפיא לפני 4 חוגשים, וביטלת.
מסתבר שהם לא באמת ביטלו את החיוב וכבר 4 חודשים מורידים לי באשראי תשלומים על מקפיא שמעולם לא קיבלנו.
למרות כל הפניות אליהם הנושא לא מטופל.
מוצר:
מקפיא No Frost בלומברג FNT 3677 IN נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
miha
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בשום פנים ואופן. עדיין לא קיבלתי אפילו חישבונית על קניה . למרות שקניתי מקרר לפני חודש וחצי. בושה וביזייון.
מוצר:
מקרר HQ-627WEN-S
תמונת משתמש
שם:
avitaleli
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי לקבל ה. מחיר לכמה מוצרים לקראת כניסה לבית חדש.
בסיום ביקשתי לקבל ה. מחיר כתובה אך סורבתי.
נציג המכירות העלה הצעה, לפיה אשלם "דמי רצינות" בסך 1,000 ש"ח,
והוא ישלח את ההזמנה (עם מק"טים ומחירים) כדי שאבצע סקר מחירים,
וכשאחזור אליו הוא ישווה את המחיר ונסגור את העסקה.
כשביצעתי סקר החלטתי לסגור את העסקה במקום אחר
וכשביקשתי מאבי סופר את כספי בחזרה, נעניתי בביזוי קללות והשפלה.
לא החזירו את הכסף למעלה מחודש עד לכתיבת שורות אלה.
לא ארכוש מהחברה ולא אמליץ לרכוש ממנה!
מוצר:
מזגן מיני מרכזי, טלוויזיה, כיריים, מכונת כביסה ומדיח כלים
תמונת משתמש
שם:
tirktehila4
תאריך:
11/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12 לנובמבר הזמנתי באתר מיקסר קנווד בשווי 1600 ש״ח והיה רשום זמן אספקה מקסימלי 7 ימי עסקים.
אחריי שבועיים התקשרתי אליהם ואמרו שאין במלאי
שאלתי את הבחור שדיבר איתי למה לא מעודכן באתר והוא לא ידע מה להגיד.
הוא אמר שהמיקסר יכנס למלאי רק באמצע דצמבר ואני הסכמתי לחכות למרות שזה מאוד לא בסדר שלא היה מעודכן באתר שאזל מהמלאי כי אם היה רשום שאזל לא הייתי מזמינה.
התקשרתי באמצע דצמבר ולא ידעו מה להגיד לי אז העבירו אותי לבחור בשם אבי שלא עזר בכלל ועוד אמר לי שהמיקסר ייכנס למלאי ב 20 לינואר !
ממש לא ממליצה להזמין מהם כלום !
השירות גרוע ביותר.
מוצר:
מיקסר קנווד KVL-4100S
תמונת משתמש
שם:
בניה
תאריך:
07/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלטה חשמלית בקרטון גדול אבל הפלטה בפועל קטנה בקשתי להחליף לאחר 24 שעות .
מנהל החנות לא הסכים ואמר שכל מוצר שיצא מדלת החנות לא מוחלף .
אמרתי לו שזה נוגד את החוק אבל הם לא הסכימו להחליף .
מוצר:
פלטה חשמלית
תמונת משתמש
שם:
amitshalom1993
תאריך:
14/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר מאבי סופר כפר סבא, כשהגיע המקרר עם המתקין ראיתי כי זה אינו המקרר שעליו דיברנו בחנות. מסתבר שהמוכר בחנות דיבר איתי על דגם אחד ומכר לי דגם אחר דומה אך מעט שונה. הטעות שלי היתה שלא ווידאתי את הדגם שנית לפני העברת התשלום אך לצערי גם המוכר אינו דאג להדגיש כי הדגם הוא דגם דומה אך שונה. ראשית סירבתי לקבל את המקרר מכיוון שאיננו הדגם אותו קניתי ובלחץ החנות השתכנעתי שאם המקרר יתאים לפתח המיועד לאחר הפתיחה אקבל אותו אך אם איננו יתאים לפתח המקרר אוכל לסרב לקבלו. לצערי הרב המקרר אינו התאים לפתח וכאן מתחיל סיפור האימה שעברתי. מתקין המקרר התחיל לצעוק לאיים לקלל עד כדי כך שחששתי לחיי. ניסיתי להסביר לו שהוא יכול לקחת את המקרר וכי זה אינו מה שסוכם אך דבר לא הועיל. לאחר איומים רבים ופחד רב נאלצתי לשלם למתקין המקרר על מנת להימנע מפגיעה פיזית. תגובת החנות היתה לגלל את האחריות אלי ולהתנער מהתנהגות המתקין שלה.
המלצה שלי- תשלמו עוד כמה שקלים ותמנעו מסכנה, אני מרגיש שניצלתי בנס וחייב להזהיר את הציבור
מוצר:
מקרר האייר hrf 2385w
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
12/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו אספקה תוך 5 ימי עבודה. כשזה עבר ניסיתי לתפוס אותם בטלפון ומסתבר שהזמנות אינטרנט זה אגף נפרד שכדי לקבל שרות צריך להשאיר הודעה. השארתי 3 הודעות עד שחזר אלי בחור בשם אבי. הבטיח שהמזגן יסופק עד יום העבודה העשירי. ביום העבודה העשירי הגיע שליח אבל עם מזגן שונה לחלוטין מזה שהזמנתי ושלגביו קיבלתי אישור הזמנה. כמובן שלא הסכמתי לקבל. הצלחתי להשאיר בינתיים 2 הודעות לגבי הטעות שלם במשלוח אבל כמובן שעדיין לא שבו אלי. המצב כרגע הוא שאין מזגן, הכסף שלי כבר אצלם ממועד ההזמנה ואין מענה בטלפון אפילו להשארת הודעה נוספת.
אין לי מושג איך זה לרכוש בחנות אבל ברכישה און-ליין מגיע להם אפס.
מוצר:
מזגן נייד אלקטרה Relax P 14
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
07/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בטלפון מאבי סופר - אלנבי 113 ת"א מייבש כביסה AEG , דגם שמחירו 2400 ש"ח (כולל הובלה בסך 140ש"ח במזומן)
. כעבור כמה ימים קיבלתי מייבש מדגם זול יותר של AEG שמחירו הוא רק 1800 ש"ח . יצרתי קשר עם אבי והודעתי שקיבלתי דגם אחר מזה שהזמנתי , הוא אמר: " סליחה שלחו מהמחסן , לא ראיתי (למרות שבמסמך המלווה נירשם בפירוש הדגם הזול ) , אשלח לך את הדגם הנכון " .
כעבור כמה ימים הגיע שוב מייבש מדגם אחר שהיה בשימוש , עם מדבקות מזוייפות שנחתכו ממקום אחר והודבקו כאילו זה הדגם שהזמנתי , יתרה מזה האריזה היתה מלוכלכת עם סימנים שנרטבה במים . צילמתי את המייבש "המזוייף" ושלחתי לאבי סופר . שוב ההתקשרתי להגיד לו מה קיבלתי ואז הוא החל לצעוק עלי ולהגיד שאני מדבר שטויות והוא מוכן לקחת את המייבש ולהחזיר את התשלום .המוביל חזר לקחת את המייבש ואגב כך הודה בפניי כי אבי סופר עצמו הוא ששלח את המייבשים .
למרות שהבטיח להחזיר מיידית את התשלום , התעלם אבי סופר מהודעותיי מספר פעמים ורק אחרי התערבות חברת האשראי שלי, הוא החליט להחזיר את התשלום שגבה ממני .
אני מרגיש שקיבלתי שירות גרוע וניסו להונות אותי פעמיים
מוצר:
AEG - TX7E832 מייבש כביסה
תמונת משתמש
שם:
lioryehoshua1
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב "אבי סופר חולון"
בחור בשם קובי , מדהים, סבלני ומקצועי
עשה מחיר טוב והשרות מעולה .
כיף לקבל שרות כזה
מוצר:
lg c9 65
תמונת משתמש
שם:
ולדי
תאריך:
06/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם טלויזיה. מחיר היה מצויין, יחס טוב.
הספקה מהירה. גם עזרו לי לקדם מועד הגעת הטכנאי להתקנה.
ממליץ בחום
מוצר:
טלויזיה Samsung QE65Q80R
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply