
כמעט שבועיים אחרי שביצעתי את ההזמנה היא עדיין לא הגיעה ולא קיבלתי עדכון על משלוח אז פניתי לחנות. קיבלתי מהם מספר מעקב שהראה שהחבילה נכנסה למערכת של דואר ישראל רק באותו יום שבו שלחתי את ההודעה. או שזה צירוף מקרים, או אולי לא הבנתי נכון את פרטי המעקב, אבל ייתכן שהחנות פשוט שכחה לשלוח עד ששאלתי. מה שיותר הפריע לי זה שלמרות שנראה במהלך ההזמנה שהמשלוח הוא עד הבית, הוא הגיע לסניף של הדואר, בלי אפילו לתת לי אפשרות לבחור סניף או נקודת חלוקה.
המכשיר נשלח ללקוחה תוך 2 ימי עסקים והגיע אליה תוך ימים ספורים (המכשיר כבר מזמן אצלה) בשל החגים יש בלבול בספירת ימי העסקים (ללא שישי, שבת, ערב חג או חג) החבילה נשלחה דרך דואר ישראל אל נקודת חלוקה ליד ביתה בחיפה. מספר מעקב RR290674043IL ונשלחה הודעת SMS ללקוחה בעת ההגעה לסניף הדואר. לפי בדיקה במעקב המשלוחים של דואר ישראל המכשיר היה בסניף 12 ימים לפני שנאסף על ידי החלוקה, זו ודאי לא אשמתנו. (מה - 29 בספטמבר יום ההגעה עד ה - 9 באקטבר, יום האיסוף) אנחנו עושים כל מאמץ לשלוח את המשלוחים בזמן ובהתאם להתחייבות. אגב, ייתכן והמשלוח מגיע באיחור של יום או יומיים בשל עיכוב בדואר אשר אינו נגרם באשמתנו. חבל שהיד על המקלדת כה קלה גם אם מדובר בפרנסתו של אדם. (אגב, כהערת אגב שאינה קשורה לעניין, ובכל זאת - מדובר במוצר שמחירו 98 ש.ח. והוא נשלח ללקוחה ללא תוספת תשלום כפי שאנחנו מחוייבים לכך) מודה ללקוחה על ההזמנה ומקווה כי תהנה הנאה שלמה מהמוצר. בתודה ובברכה רונן טישלר 054-7731291

