דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (כפר סבא)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
גרופר קניות חברתיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGroo ?
1.57
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
8
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
1
0
4
שנה אחרונה
1
0
6
כל הזמן
1
0
7
נמצאו 8 חוות דעת גולשים על Groo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמנו על מוצרים והם מעולם חא הגיעו. על מוצר אחד לא קיבלנו כל התייחסות (שעון חכם). מוצר שני לכאורה טופל. שכנעו אותי בטלפון לרכוש שוב כיוון שהייתה טעות. שילמתי התקשרו תאם משלוח ו...לא הגיע כמובן.
כמות המיילים והטלפונים הפכה את הרכישה לבלתי נסבלת. נחמדות מעושה שלא מניבה שום תוצאה. המנעו מקנייה בגרופון
תגובת החנות:
הי,

חברת גרו GROO עובדת עם מאות בתי עסק ודורשת מהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים בתחום השירות.
נשמח אם תפנה אלינו במייל support@gcommece.co.il עם מספר השובר ואנו נבדוק את פנייתך מול בית העסק ונעדכן בהקדם.

תודה

צוות GROO
מוצר:
Eco Beat
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטרפת לדיס המלצה על גרופון!
רכשתי דרכם קופון לשעון. כאשר המוצר שהגיע לא היה נכון ופניתי בהמלצתם לחנות, לא קבלתי מענה מהחנות.
גרופון התנערו ממני ישלחו אותי שוב חשוב להתמודד לבד...
תגובת החנות:
הי,

האם פנית למוקד השירות שלנו?
חברת GROO עובדת עם מאות בתי עסק ודורשת מהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים במתן שירות ללקוח.
הנך מוזמן לפנות אלינו במייל support@gcommece.co.il ולכתוב לנו את פרטייך ואת פרטי השובר ואנו נענה בהקדם.

תודה, צוות GROO
מוצר:
שעון ומד דופק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב מעולה שהגיע אלי מהר ובמחיר מצוין, תודה רבה עד כדי שגרם לפקפק אם באמת יש מבצע כזה
מוצר:
Lenovo t430
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטרפים לדיס המלצה על רכישת מוצרי חשמל באמצעות גרופון. קנינו שואב אבק דייסון יקר וחדיש עם שנה אחריות. כעת אחרי כחצי שנה הלכה הסוללה, הספק שאינו היבואן הרשמי נעלם ואנחנו מחכים כבר שבוע לבירור מול גרופון. אין מענה טלפוני והשירות באמצעות מיילים ספורדים בלבד. נכון לעכשיו אנחנו ממשיכים לשלם על השואב היקר בעסקת תשלומים בעוד הבית מעלה אבק ללא שואב. וגם אם בסוף גרו יקחו אחריות, מי יפצה אותנו על ההמתנה, כאב הראש, הטרטורים ועוגמת הנפש?? חבל שלא קראתי את הדיס המלצות כאן לפני הרכישה.
תגובת החנות:
הי ענת,
אנו עובדים עם מאות בתי עסק וכל אחד מהם צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים בתנאי השירות וכמובן גם בתנאי האחריות.
את מוזמנת לשלוח מייל אלינו לשירות עם פרטייך ופרטי השובר שרכשת support@gcommece.co.il ע"מ שנוכל לבדוק את פנייתך מול בית העסק.
תודה
מוצר:
שואב אבק v10 animal
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך חברת גרופון מצלמת דרך המצלמה הגיע משומשת מלא שריטות ופגומה, שוחחתי עם גרופון וכמובן גרופון שלחה את הספק עלי שטען כי המצלמה חדשה.
לאחר שהובהר לספק כי איני מעוניינת במצלמה המצלמה הוחזרה.
שימו לב יש להזהר מהשירות של גרופון!!!!! אין שירות ולא ייחס!!!!!!!!!
תגובת החנות:
הי,

שוחחנו עמך טלפונית וביצענו זיכוי בגין החזרת המצלמה לספק כולל איסוף המוצר ללא עלות בהתאם לנהלי החברה.
חשוב לנו לציין, כי אנו עובדים עם מאות בתי עסק ודורשים מהם לעמוד בסטנדרטים מחמירים באיכות המוצרים ובשירות.

תודה
צוות GROO
מוצר:
מצלמת דרך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מכונת כביסה בגרופון. הזול זה היקר. מתנערים מאחריות למרות שזמן האספקה על השובר 10-14 יום והספק מתעקש על 25 יום שזה 5 שבועות ! ! הם מתקשרים למשווק שאינו יבואן אשמי ולך תחפש.
מאלצתי לנתקשר בעצמי למשווק להסדיר ביטול.
מוצר:
WAB2060 bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
t לא ליקנות מוצרי חשמל בגרופון לא לקנות מוצרי חשמל בגרופון!!! קניתי מכונת כביסה הגיעה אחרי חודש! הגיעה מקולקלת כרטיס ומשאבה. לא רוצים להחליף ישנן בעיות מול הספקים בגלל שגרופון מתנערת מאחריות.
תגובת החנות:
הי, האם פנית למוקד השירות שלנו? אם בא לך לשתף, נשמח לקבל את התייחסותך עם פרטי השובר למייל sm.support.il@groupon.com כדי שתמשיך ליהנות מהדילים והמבצעים תודה. שי, צוות GROO.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני אתחיל בשורה התחתונה: אל תקנו אצלם!
ועכשיו פירוט: קניתי המחשב לפני 16 ימים קלנדריים, כאשר החנות מתחייבת לאספקה תוך חמישה ימי עסקים.
קניתי את המחשב עבור ילד משועמם בחופש הגדול, בתקווה שהמחשב יעזור לו להעביר את השבועיים האחרונים של החופשה,
ובתקווה שכאשר כתוב עד חמישה ימי עסקים, זה יגיע מוקדם יותר: כבר היו לי מקרים פה בזאפ שקניתי מחשב נייד והוא הגיע ביום למחרת.

עברו היום 11 ימי עסקים, ואני לאחר עשרות שיחות טלפוניות והתכתבויות במייל - עם גרופון ("מכיוון שבית העסק הינו האחראי למתן השרות, עלינו לפנות לבית העסק לשם בירור" - זו התשובה שלהם במייל, ציטוט מדוייק);
עם בית העסק (DSN - Hotprice), שאמר שהמוצר עבר לחברת השליחויות;
עם חברת השליחויות בר הפצה, שהבטיחו מספר פעמים לברר היכן המחשב ומתי הוא צפוי להגיע, ולחזור אלי תוך חצי שעה, ואם לא, אז להוציא לי *מיד* מחשב חדש, ואף פעם לא עמדו בדיבורם: לא ביררו, לא חזרו בטלפון - לא תוך חצי שעה ולא אף פעם; ולא הוציאו מחשב חדש כפי שהבטיחו.
החופש הגדול עומד להגמר, ומסתבר שבגלל השירות המחפיר והזלזלני של כל הקשורים לחנות הזו, לילד שלי כבר לא יהיה מחשב חדש בחופש הגדול הזה.
גרופון, DSN ובר הפצה - תתביישו;
זאפ - תסיקו מסקנות;
ואתם הקונים - תתרחקו מהחנות הזו.
תגובת החנות:
הי בן,
ברגע שקיבלנו את פנייתך, פנינו לבית העסק ולבקשתך ביטלנו את העסקה וזיכינו את חשבונך.
חברת GROO עובדת עם מאות בתי עסק ואנו דורשים מכל אחד מהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים במתן שירות ובאמינות של הדילים המוצגים באתר GROO.
מזמינים אותך להמשיך וליהנות מהדילים ומהמבצעים שלנו לסוף השנה. תודה שי צוות GROO
מוצר:
מחשב נייד 1WY61EA של HP.
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.