
הזמנתי נעליים לפי מידה שבחרתי.. והגיע אלי מידה לא נכונה.. ו " השירות לקוחות " של ארוספורט טענו שהלקוח טעה במידה שבחר לכן. ישלם גם את המשלוח שהיה אמור להיות חינם. וגם ישלם על ההחזרה של הנעליים.. לאחר יומיים מתקשרים אלי מארוספורט.. ואומרים ללקוח שהזנתי בהזמנה מידה של נעליים של נשים ולא גברים . לכן הלקוח טעה במידה.. ממש הזוי.. ולא הביעו שום רצון ללקוח בכדי שהעיסקה תצא נאותה לנוחות שתי הצדדים... אני עושה הזמנות נעליים באיביי ואמזון . וגם בארץ.. בלי שום תקלות . בארוספורט חושבים שהם צודקים יותר מהלקוח.. מה שהם רואים על המחשב הם אומרים.. ולא מעניין אותם מה קרה ללקוח ... אני ישלם את המשלוח חזרה.. ולא אקנה מהם
הלקוח הזמין נעל און קלאוד 63.98612 מידה 40. הלקוח קיבל בדיוק את הדגם והמידה שהוא רכש. הסרגל מידות שמעודכן במכירה מדויק. הלקוח טעה בהזמנת המידה הנכונה . הסיבה לטעות של הלקוח עפ הבנתי הוא ערבב בין סרגל מידות נשים לסרגל מידות גברים. הוא ראה צבע אחר בנשים בדק בסרגל שמידה 8.5 שווה למידה 40.דילג באתר לצבע אחר אבל בגבר והזמין מידה 40 . (בסרגל מידות של הגבר שמופיע מתחת לתמונה שהוא רכש מעודכן שמידה 8.5 גבר שווה למידה 42). הלקוח קיבל את ההזמנה שהוא הזמין תוך 2 ימי עסקים. הלקוח פנה אלינו במייל בערב וקיבל תשובה כולל אישור ההזמנה מפורט שהוא קיבל לאחר הרכישה. תוך פחות משעה. למחרת בבוקר הוסבר לו טלפונית בשיחה מפורטת שהטעות בהזמנה היא שלו. הופק לו לייבל לאיסוף הנעל עי שליח להחזר לחנות כדי לבצע זיכוי כספי.הוסבר ללקוח שעלות המשלוחים אליו וחזרה לחנות 29 שח פלוס 29 שח הינה 58 שח.הוסבר ללקוח שאין לנו וליבואן אפשרות לבצע החלפה משום שאין המידה במלאי ושהוא יכול לחסוך את התשלום לחברת השליחויות אם יביא עצמאית את הנעל חזרה לחנות





