דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ייצור ומכירת רהיטים (פריסה ארצית)
בעלים:
האוס אין בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהאוס אין ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
3
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
3
נמצאו 3 חוות דעת גולשים על האוס אין
תמונת משתמש
שם:
dudiz1962
תאריך:
23/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות הכי גרוע שנתתקלתי בחיי חוסר התייחסות סחורה פגומה לא לקנות חצישנה עברה ועדיין לאהחזירו לי מגרות שסופקו עקומות
מוצר:
חדר נוער
תמונת משתמש
שם:
Lilach
תאריך:
09/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אומנם סימנתי כוכב אחד אבל אפילו זה לא מגיע להם,
הזמנתי כוננית לבנה עם 2 מגירות ו3 מדפים לבת שלי,הכוננית הגיעה עם ריח חזק ביותר של צבע ברמה כזאת שלא נתתי לבת שלי לישון בחדר שבועיים כי הריח לא עבר למרות שהחלון היה פתוח ,
בנוסף הובטח לי ש2 המגירות יגיעו עם טריקה שקטה וזה לא היה כך,בכל הכוננית היכן שהחיבורים יש סדקים של הצבע שהתפוצץ ,הגימור ברמה של כיתת גן ,מפנים המגירות העץ שבור ופשוט צבעו על זה בתקווה שלא נשים לב,יש שבר בעץ ברגלית של הכוננית שאם לא הייתי מתכופפת להסתכל בחיים לא הייתי רואה זאת ,משיחה עם השירות לקוחות ביקשתי שיקחו חזרה את הביזיון שסיפקו לי ויחזירו לי את כספי,כמובן שסירבו והכריחו אותי לקבל בביתי אדם מטעמם שיתקן לי את הכוננית בביתי!! בזמן קורונה!! ואני עם תינוק בבית,למרות שהפצרתי בהם שיבטלו את העיסקה כי הבית שלי לא נגרייה הם טענו כי אישרתי את התקנון שלהם וכי אני מחוייבת לתת להם לתקן ,
אכן הגיע איש מטעמם והסביר שאכן אפשר לשייף ולצבוע מחדש את הפיצוצים בצבע,אבל שאת השבר בתחתית הכוננית לא ניתן להחליף את החלק שלה אלא רק למלא אותו בחומר למילוי עץ ,כמובן שסירבתי בתוקף משום ששילמת 2500 שקלים על כוננית חדשה ושלמה ולא אחת שבורה ומתוקנת,האופצייה השנייה לפי דבריו היא להחליף לי לכוננית חדשה אחרת,מאז עבר שבוע ואני ברדיפות אחריהם לקבל תשובה מה עושים כי אני לא מקבלת את זה שישאירו לי רהיט שבור ושימלאו אותו,אז שיחליטו האם מייצרים עבורי חדש או מחזירים לי את כספי במלואו ולוקחים את הכוננית שלהם שזה מה שרציתי מלכתכילה!!
עד כה לא חזרו אליי ואני עדיין ממתינה עם כוננית שבורה בביתי וללא שימוש בה ואם היה אפשר להעלות תמונות של הביזיון שקיבלתי הייתי עושה זאת בהחלט!!, חשבתי שאני פונה לחברה שהיא דה בסט של הדה בסט הרי הם לא הכי זולים בדיוק בשוק ,אבל העדפתי לשלם יותר ולהיות בראש שקט אבל כנראה שטעיתי ,כי מה שרואים בתמונות ומה שמקבלים זה עולם אחר לגמרי
תגובת החנות:
שלום לילך,
מבירור מול מחלקת שירות הלקוחות ידוע לנו כי פנייתך מטופלת מולם והם בקשר איתך. לכל פנייה אנא צרי קשר ישירות עם השירות בטל': 09-9774114 או במייל [email protected]. תודה
מוצר:
ספרייה מעוצבת מעץ מלא דגם לואי
תמונת משתמש
שם:
Kris
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מיטת חבר, דגם נועם, סטנדרטי ללא שינויים במידות הפריט. לאחר 45 ימים, סוםקה המיטה באיחור של יום עקב נהג שלא הגיע לעבודה. במעמד ההתקנה נודע כי המזרן הנוסף שנשלח לא התאים בגודל. הנהג הבטיח להביא את המזרן למחרת. העניין היה דחוף כיוון שהבת שלנו התלהבה מהמיטה וזה היה הזמן להרגיל אותה לישון בחדר לבד, כאשר יש באפשרותינו להמצא לידה במיטה הנוספת. ללא המזרן הנוסף, לא עשינו שימוש במיטה. למחרת לא סוםק המזרן. לא עשינו עניין, אך הובטח שלמחר יסופק, בשיחה עם מחלקת ההרכבה והלוגיסטיקה. כל הפעמים הללו חויבנו לחכות בבית בין השעות 12.00-20.00!! ביום זה שוב לא הגיעו וכן משירות לקוחות הובטח שיחזרו אלינו, אך לא קרה. למחרת שוב התקשרנו והובטח בוודאות ביום שלאחר מכן. כמןבן ששוב נתקענו בבית והמזרן לא סופק. בסופ"ש אין פעילות במפעל לכן הובטח שוב ליום א'. שוב לחכות בבית.... המזרן לא הגיע. ביום שני שוב התנצלויות ותירוצים ושוב הובטח שנקבל למחרת, אך לא קרה. מיותר לציין את העוגמת הנפש וההתעסקות הבלתי פוסקת והכעס בעניין. שוב שיחות ולהתקע בבית. וכך בכל יום במהלך השבוע השני מקבלת המיטה, מבטיחים שמגיע באותו היום אך לא קורה. כך גם ביום חמישי, שבועיים לאחר האפסקה הראשונית. לאחר שיחות מרובות ודרישה לבטל עסקה, הפלא ופלא ביום שישי (יום שלא עובדים בו?!), בשעה 3 אח"צ, למרות בקשות לא לצלצל ולהשאיר את המזרן ליד הדלת כי תינוקת ישנה צהרים, צלצולים חוזרים ונשנים, ארוכים באינטרקום... הזמרן הגיע. לסיכום: חברה שחרטה על דגלה איכות וכן איכות שירות?? רחוקים מיליון שנות אור מכך. תתרשמו בעצמכם.
תגובת החנות:
שלום Kris,
אנו מצטערים לשמוע שזאת תחושתך. מבדיקה מול מחלקת שירות הלקוחות נמסר לנו כי פנייתכם טופלה וקיבלתם את השירות עד תום. אנו מקווים שתהנו מהמיטה ומאחלים לכם שנה טובה ובריאות איתנה, מכל צוות האוס אין
מוצר:
מיטה דגם נועם
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply