ב- 25/1 רכשתי שני מוצרים באתר שלהם שהציע 5% הנחה על כל האתר. במעבר לתשלום בפייפל קופון ההנחה לא כובד.. החנות לא יצרה קשר ולא הגיבה להודעות בוואצאפ העסקי שלהם (למרות שההודעות נקראו). משלא ענו לטלפונים/וואצאפ ניגשתי ביוזמתי לסניף ברמת השרון ב- 3/2 והמוצרים חיכו שם עם פירוט ההזמנה שיצאה כבר ב- 28/1. לאחר דין ודברים נתנו במזומן את ה- 5% הנחה שהאתר לא כיבד. הפריטים הומצאו ללא חשבונית!
מוצר:
סנן מי שתיה וסיליפוס חצי קילו
שם:
יעקב
תאריך:
15/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי בזאפ ש 2 החנויות שלהם מוכרות מוצר זה. ביום ראשון בשעה 10:40 בבוקר יצרתי קשר טלפוני מול החנות עצמה, ביצעתי רכישה ושלמתי את מלוא הסכום. ביום רביעי בשעה 13:30 יצרו עמי קשר טלפוני והוגיעו שאין להם את המוצר. בהתחלה הציעו מוצר אחר ללא מותג שהוא הרבה יותר זול משמעותית. ביקשתי שיזכו אותי והסברתי לנציג שזיכה אותי שההתנהלות שלהם היא לא תיקנית, שהם מפרסמים בזאפ מוצר שאין להם ואין להם אפשרות להשיג. זו גם הטעיה, הם השתמשו בכספים שלי 4 ימים כאשר הם ידעו מראש שאין להם במלאי אבל עדיין בחרו לחייב אותי למרות זאת.
מוצר:
מדף זכוכית 53 סמ 407990 גרואה GROHE
שם:
rsutnick
תאריך:
13/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו את המוצר ממש מהר, שירות אדיב היו בקשר בהודעות אפילו במוצ"ש, ואז יום אחרי, המוצר אצלינו.