דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט (2 סניפים)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
House-Design לעצב את הבית מהבית
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בHouse-Design ?
1.00
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
4
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
3
כל הזמן
0
0
4
נמצאו 4 חוות דעת גולשים על House-Design
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מחפיר עוד לפני שהמוצר הגיע אלינו. מתחיל מאספקה מעבר לחלון הזמן (שגם הוא נקבע ע"י החברה), ועד שירות מזעזע. בשלושת השיחות שהתקשרתי בימים האחרונים, הנציג ניסה להפוך אותי לזה שאינו "מבין את המצב" (וטענת "כח עליון" שאינה נכונה כלל וכלל), וזאת למרות שלא אני קבעתי את מועד האספקה. עבר מעל לשבוע, תוך כדי שאני רודף אחריהם, ועד עתה לא חזר אליי אף אחד מטעמם. שירות ברמה הנמוכה ביותר.
נחמדים מאד כשאתה פוגש בהם במשרדים, מזעזעים בשירות שלאחר מכן.
בקרוב נפנה למועצה להגנת הצרכן.
מוצר:
ארון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי חדר שינה לפני כשנה ומהיום הראשון המיטה חרקה. הגיעו מספר פעמים לתקן ואחרי מספר חודשים הצלחתי לתפוס את גל בעל החברה שהתחייב והבטיח לספק מיטה חדשה במקום החורקת.
עברו 8 חודשים מאז וכמה שיחות טלפון שבאחרונה התחייב שתוך 14 ימי עסקים המיטה החדשה תגיע ומאז לא ענה לי והמיטה לא הגיעה.
יחס מזלזל ואיכות ירודה!
לא מתקרבת ולא ממליצה לקנות שם בגלל שאינם נותנים שירות.
מוצר:
מעיין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת.
הזמנתי סט שלם של מיטה, קומודה שידות ו 2 ארונות.
באו להרכיב, ולא הרכיבו את הארגז מצעים והביאו ראש מיטה שהכרית הלבנה שלו מלוכלכת.
התלוננתי, דיברתי עם שירות לקוחות, שהיה מאוד לא רספונסיבי ולא יעיל, ואמרו שיטפלו בזה.
חיכיתי וחיכיתי ועד שסוף סוף הגיעו לתקן, תיקנו רק את הארגז מצעים ולא הביאו את הראש של המיטה בכלל.
שוב חיכיתי וחיכיתי ונשארנו בבית במיוחד והנה הגיע הראש מיטה, מלוכלך לחלוטין מכל צדדיו! בפעם השניה! ושוב אין עם מי לדבר! ושוב אין מענה! מעבירים את האחריות מאחד לשני בלי שום פתרון.

מיותר לציין שהתהליך כולו לוקח כבר כמעט חודש של תיקונים!!!

פשוט אכזבה. חבל שהזמנתי מכם. שירות נבחן דווקא כשיש תקלות, וכאן נכשלתם בצורה נחרצת.

לא להתקרב אליהם!!!
מוצר:
חדר שינה דגם גל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זלזול והטרטורים יחס מזעזע- אני בחיים לא נתקלתי בכזו אטימות, כזה יחס מתעלם מנותן שירות.
‎ רכשתי מיטת נוער לבת שלי דרך האתר של חברת House Design .
‎בעת ההזמנה ראיתי שתאריך האספקה הוא תוך 21 ימי עסקים. כשבוע לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי ודיברתי עם מישהי בשירות והסברתי לה שעברנו דירה וביתי בת ה 8 ישנה כרגע על מזרן מתנפח על הרצפה כי אנחנו ממתינים למיטה. היא הייתה מאוד נחמדה, ואמרה שהמחסנים שלהם נמצאים באיזור של ראשון לציון וככל הנראה ההזמנה תגיע מאוד מאוד מהר.
‎כשבוע לפני תאריך האספקה המיועד ביום רביעי (17.06.2020) שוחחתי עם מישהי בשירות היא הבטיחה שתבדוק הכל ותחזור אלי כבר למחרת בבוקר. למחרת אף אחד לא חזר אלי, צלצלתי שוב אחר הצהריים ושוחחתי עם עמוס, שהבטיח שהוא ידאג בעצמו שיחזרו אלי למחרת (ביום חמישי 18.06.2020) לתיאום האספקה. כמובן שלא חזרו. צלצתי שוב, דיברתי עם שירן היא אמרה שהמנהלת של התיאומים לא נמצאת היום ורק היא יודעת מה קורה ואיך קורה ולהפתעתי גם עמוס לא היה באותו היום. היא הבטיחה שיום ראשון על הבוקר תחבור אלי המנהלת לתיאום האספקה.
מאוכזבת מאוד מהטרטורים והשיחות החוזרות המתנתי ליום ראשון המיוחל- כשזה הגיע ולא הייתה אף שיחה צלצלתי שוב, והסיפור חזר על עצמו, נבדוק, נחזור וכלום. היום יום שלישי 23.06.2020 יום לפני תום ה 21 ימי אספקה שהובטחו, התקשרתי שוב. כאן פתאום הכל השתנה- מסתבר שניסו להשיג אותי כל היום אתמול!!! על מנת לתאם את האספקה ובגלל שלא הצליחו אז זה נדחה לשבוע הבא. אני זמינה בנייד שלי 24 שעות ביממה בשל אופי העבודה שלי וגם מאובזרת בשעון חכם שמתריע על שיחות ולא הייתה שום שיחה ושום הודעה מהחברה.
הזלזול המתמשך והטרטורים פשוט לא יאמנו- אני בחיים לא נתקלתי בכזו ה יחס
מוצר:
מיטת נוער דגם 308
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין