דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
הדברה והרחקת מזיקים (נתניה)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ריפלס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בריפלס ?
1.50
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
4
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
2
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
1
0
3
נמצאו 4 חוות דעת גולשים על ריפלס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גדר חשמלית נגד חזירי בר וחיות אחרות אשר אמורה להיות קלה להקמה עצמית. בשום מקום לא נאמר שמדובר בתוצרת טורקיה. התברר עד מהרה שמדובר במוצר נחות אשר לא כולל הוראות התקנה ולא נותן פתרון יעיל לשילוב של עמודי מבודדים. כאשר לאחר מספר חודשים המערכת התקצרה והמעגלים האלקטרוניים נשרפו בעל החנות לא לקח אחריות וטען שבגלל הקורונה אין באפשרותו לספק קופסת מחולל חדש.
תגובת החנות:
כמה שקרים בשלושה משפטים. הלקוח קיבל את כל הגיבוי מאיש הטכני שלנו.
נשלחו אליו אין ספור חלקים כולל שנאי שהוא שרף. רכש את המערכת לפני כמה חודשים טובים ולעולם אבל לעולם לא נאמר לו שאנו מספקים עמודים לבניית הגדר. הוא ניסה לחסור כסף, לא ליעזר בחשמלאי ושרף את המערכת. יש גבול ליכולת שלנו לתמוך בלקוח.
מוצר:
גדר חשמלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 10 מסכות N-95. ההזמנה אושרה בדוא"ל פעמיים. למחרת קבלתי הודעת ביטול. טילפנתי לברר סיבה. אינני מכיר איש בחנות, אבל גסות רוח כזאת של תגובה, היא משהו שלא פגשתי מעודי. ניסיתי להסביר שפעלתי בדיוק לפי מה שכתוב באתר והופסקתי. המשפט האחרון היה: "מה אתה חושב, שבעל הבית פרייר ? ביי" וניתקו
תגובת החנות:
הלקוח ביקש לרכוש 10 מסכות KN95 בסך 50 שקל
כתוב באתר ונאמר לו בטלפון שמשלוחי מסכות מתבצעים אך ורק עם שליח עד לבית הלקוח, בעלות 39 שקל
הוא התעקש לשלם רק 50 שקל ואז נאמר לו שבעל הבית לא יוכל לעמוד בזה.תודה
מוצר:
Corona Masks KN95 10 units
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי חנות קסומה עם פיתרון להרחקה ידידותית של חתולים בשל טיפוח גינה יפה. מצאתי עזר,הסבר,והדרכה. ממליץ.
מוצר:
זוג מרחיק חתולים ms2017
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מרחיק אולטראסוני של חיות מהגינה ב-330 ש"ח. התברר שחתולים דווקא נמשכים למכשיר במקום להתרחק ממנו... כשניסיתי לברר למה, נתקלתי בשרות ירוד ברמה בלתי נתפסת שמתחת לכל ביקורת: המוכר מסר בטלפון ש"קנית מוצר חרא" (ממנו עצמו...) וכשביקשתי לבדוק אם המוצר אינו פגום השיב "אל תבלבל לי את המוח" וניתק את הטלפון. אח"כ "הציע פתרון" בדמות מוצר דומה בעלות של 1,800 ש"ח (!!...) ובתגובה לבקשה לדבר עם הממונים עליו השיב: "מי אתה שהם צריכים לדבר איתך", סרב להעביר את הפניה ותוך שימוש בשפת ביבים אמיתית פשוט ניתק מגע. מעולם לא נתקלתי בשום דבר שמצליח להתקרב לזה אפילו ממרחק, עברתי "חווית קניה" מזעזעת, פשוטו כמשמעו.
תגובת החנות:
שלום רב
חברת "ריפלס" משרתת ביושרה ובמסירות ציבור גדול במדינה מעל 12 שנים.
בין לקוחותינו, משרד הביטחון, משטרת ישראל, מפעלי ים המלח ועוד רבים.
האיש הזה (לקוח) רכש מכשיר בניגוד ליעוץ שלנו.
שלח את בנו לרכוש אותו אצלנו בחנות ביום שישי 06\28.
וגם אז נאמר לבנו שהמכשיר הזה חלש ולא יתן מענה לבעיית החתולים שלו, כאשר גינתו עמוסה בציוד ישיבה רב.
ענה בנו: אבא ביקש, אני מבצע.
אתמול יום ראשון, הלקוח התקשר ואמר שהמכשיר לא עושה את העבודה. מה שידענו מראש, וביקשנו ממנו להחזיר את המוצר ולקבל את כל כספו חזרה.
מאז אתמול הלקוח לא מפסיק לחייג אלינו(נספרו מעל 60 שיחות) ממספרים לא מזוהים ומשמיע קולות מוזרים. מאיים על איש השירות שלנו בכך שהוא לא יודע על מי נפל. מאיים שיגיע לחנות ויהפוך אותה.
ביקשנו ממנו להחזיר את המכשיר אבל הוא לא מעוניין לקבל החזר כספי עם החזרת המכשיר.
הצענו לו לשלוח אליו שליח שיאסוף ממנו את המוצר אבל הוא לא מוכן להזדהות ואנחנו עדיין לא יודעים מי הוא ומה הוא רוצה.
דרך אגב, מספר החשבונית שנמסר לכם הוא לא מספר החשבונית שלנו.
מה שמחזק את הדעה שלנו שמדובר באיש קש שנשלח על ידי אחד המתחרים שלנו כדי להכפיש את שמנו.
לא יכול להיות שאדם בצורה אנונימית יבוא ויכפיש אותנו בצורה זו.
בתודה מראש ריפלס
מוצר:
MS 4002
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.