הזמנתי שני כסאות באתר - הגיע כסא אחד - לא זמינים בטלפון ולא מגיבים למייל.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית, בימים הקרובים הלקוח יקבל כיסא נוסף .
מוצר:
כסאות לים
שם:
Mark Kreizer
תאריך:
21/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר. מחיר אטרקטיבי. לא בדקתי ביקורות לטפשותי... בקיצור המוצר הגיע פגום. הם לא עונים לשום מייל. אין מענה בטלפון. בקיצור אל תתעסקו.
מוצר:
Dreame t20 שואב אלחוטי
שם:
ארז
תאריך:
18/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שעלה 4 אלף הגיע עם נזק, מייל נותר ללא מענה כבר חודש, בלתי ניתנים להשגה טלפונית.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח מספר פעמים , הלקוח הרכיב את המוצר ולמרות כך הצענו לו החזרה וזיכוי או לחילופין זיכוי יחסי. להחלטתו זיכינו יחסית את הלקוח על המוצר שרכש . הפניה טופלה לשביעות רצונו .
מוצר:
Napoleon rouge xt 525 sib
שם:
נחמי
תאריך:
16/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גרוע מאד! רכשתי נדנדה לחצר ובחוזה ההזמנה היה רשום 8 - 10 ימים אבל אין זכר לחברה כמה שניסיתי להתקשר ולשלוח מיילים אין שום תגובה . האשראי חויב אבל המוצר לא סופק. כבר עברו 20 יום ואפילו לבקשה לביטול עסקה לא יצרו איתי קשר.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח בערוצי התקשורת השונים. המוצר סופק ללקוח מבית עסק חיצוני שאנו עובדים איתו והלקוח בטיפול, הלקוח קיבל את ההזמנה.
מוצר:
נדנדה לגינה 3 מקומות ישיבה מרופדים CAMPIN
שם:
amir260172
תאריך:
11/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
נרכש כיסא לילד הכיסא נרכש 27-3-23 לא התקבל אין מענה טלפוני אין מענה למילים אין למי לפנות הלך הכסף מספר הזמנה רשום במקום החשבונית כי אין חשבונית
תגובת החנות:
ביג דיל הינה פלטפורה שיווקית שעובדת עם בתי עסק שונים. ההזמנה סופקה מבית עסק חיצוני וכשהודיע לנו שהצמוצר חסר במלאי זיכינו את הלקוח וביטלו את ההזמנה .
מוצר:
כיסא גיימרים
שם:
ערן
תאריך:
07/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון באינטרנט עם משלוח עד הבית. המשלוח לא מגיע ובחנות לא עונים לטלפונים. מחפש אותם כבר כמה ימים. שולח מיילים. שולח הודעות דרך האתר - וכלום. אין תגובה. אי אפשר לדעת מה מצב ההזמנה. חווית שירות נוראית. להתרחק. עדיף לשלם קצת יותר ולקנות בחנות עם מענה סביר.
תגובת החנות:
ימי האספקה המצויינים באתר למשלוח עד הבית נעים בין 8-10 ימי עסקים . בתאריכים שהלקוח הזמין היו חגים וימי זכרון ולכן אולי חשב שההזמנה חרגה מימי העסקים אך היא איננה חרגה . הלקוח קיבל את הזמנתו .
מוצר:
טלפון סלולרי
שם:
abimauas
תאריך:
04/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אל תיקנו להם, לא מןמלץ ביכלל.השרות הוא 0. לוקחים לך תשלום ולא שולחים. קניתי 2 בלנדרים. שלחו רק 1. אמרו לי שפתחו מצלמות וראו שבקופסה היו 2 וזה הכל שקר כי הקופסה היא כל כך קטנה שאין זיכוי ש 2 בלנדרים יכנסו בתוך הקופסה. שמרתי הכל, הקופאה של ביג דיל, הקופסה של הבלנדר התקשרתי להם ולא עונים, שלחתי אמיילים ולא עונים... אין אם מי לדבר....
מוצר:
בננדר מוט BRAUN
שם:
shusasson
תאריך:
02/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין מהחנות הזאת בשום אופן! הזמנתי נינגה גריל והקופסה נראתה כאליו היא נפתחה כבר, היו חסרים חלקים של הנינגה, לרמה שלא ניתן להשתמש בו. שלחתי פנייה במייל ואין מענה, בעמוד צור קשר אין מענה, ובטלפון הייתי בהמתנה שעה וחצי והשיחה התנתקה באורח פלא
מוצר:
Ninja grill ag651
שם:
shanivya
תאריך:
01/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ארגז אחסון. המתנתי עד אחרי החגים אך לא יצרו קשר. לבסוף הגיע שליח עם ארגז פתוח וחלקי ארגז שבורים בתוכו. השליח מראש המליץ לי שלא לקבל את המוצר. צילמתי והמתנתי למוצר חדש. לאחר כשבוע התקשר שליח ואמר שממתין לי בחוץ. לא הייתי בבית. מאז ועד היום, לא עונים לטלפונים, לא עונים למיילים לא בביג דיל ולא בקבוצת חי. נכון לעכשיו, חודש אחרי אין מוצר. הגשתי היום תלונה למועצה הישראלית לצרכנות. את הכסף או המוצר כבר איני מאמין שאקבל.
מוצר:
ארגז אחסון
שם:
mariahaverg5
תאריך:
30/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת! קניתי גריל ננג'ה, לפניי חודש, עדיין לא קבלתי, לא עונים בטלפון,גם למיילים! מאוד מהוחזבת
מוצר:
גריל חשמלי Ninja AG651 נינג'ה
שם:
mariahaverg5
תאריך:
30/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת לפני חודש הזמנתי גריל ננג'ה, עדיין לא קיבלתי שירות הלקוחות עונים לטלפון אחרי ההמתנה שעות, למיילים לא עונים בכלל! שירות הלקוחות נותן הפתחות שלא מקיים! מאוד מהוחזבת, קניתי אצלהם דרך ההמלצות שעכשיו לא מאמינה!
מוצר:
גריל חשמלי Ninja AG651 נינג'ה
שם:
lirancoh5
תאריך:
27/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי גרועה שאי פעם פגשתי!!!! אין שירות אין עם מי לדבר התקשרתי קרוב ל20 פעם בשעות פעילות ואף אחד לא עונה לטלפון.. מחכה כבר מעל לשבוע וחצי לחבילה שאין לי מושג עוד כמה זה הולך להתעכב או מתי אני אקבל איזה עדכון וכלום.. כאילו החנות לא קיימת.. ממליץ לכולם לא להתקרב לחנות הזאת!!!
מוצר:
0523876051
שם:
Amir
תאריך:
25/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת. קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע למיקום שונה ממה שהגדרתי בהזמנה, אך המוצר כלל לא הגיע למיקום זה. הדבר קרה פעמיים ושירות הלקוחות לא מגיב ואין עם מי לדבר. קיבלתי היום את המוצר במיקום שלישי ואני לא ממליץ לקנות בחנות זו.
מוצר:
סוללות
שם:
adi.burkovitz
תאריך:
18/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שרות הכי גרוע שנתקלתי במהלך חיי (אני בן 45) קניתי מוצר ובטלתי את העסקה לאחר שעה,התעלמו מהביטול ואין שום דרך להשיג אותם,לא עונים לטלפון בחיים.מציע למי שחושב לקנות מהם שני דברים : לנסות להשיכ אותם בשרות לקוחות ולהתרחק.
מוצר:
Airpods
שם:
nanach148
תאריך:
02/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר מהם לפני 14 ימים הבטיחו אספקה תוך 10 ימים ואין אם מי לדבר הטלפון שלהם לא זמין אני צריך את המוצר לחג הפסח בעוד יומיים ואין שום תגובה ממהם גם לא באי מייל חבל מאוד שחנות כזו שמסבה עוגמת נפש רבה למשתמשים באתר ממשיכה להיות ספקית באתר שלכם
תגובת החנות:
ההזמנה סופקה ללקוח . הפנה נסגרה לשביעות רצונו .
מוצר:
גריל חשמלי Ninja AG651 נינג'ה
שם:
איילה
תאריך:
23/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
חנות נוראית לא להתקרב אליהם בשום אופן, אין עם מי לדבר בכלל רכשתי מדיח כלים, המדיח הגיע ללא תעודות ללא קבלות, אמרו לי שהובלה והתקנה חינם, המדיח הגיע אבל לא מצליחה להבין מי אמור להתקין לי ואם התקין את המדיח לבד אין לי אחריות על המדיח, במשך כשעה וחצי חיכיתי בטלפון לביג דיל ואף אחד לא ענה לי בושה של חברה לא להתקרב בכלל הזהרו
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה , הכוונו אותה לכל הגורמים לאחריות וגם להתקנה . פניתה טופלה לשביעות רצונה .
מוצר:
מדיח כלים בוש
שם:
buskilan
תאריך:
21/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נלקחה מהר אך הטלפון שהזמנתי הגיע אחרי 17 ימים! אי אפשר להשיג שרות לקוחות בטלפון, הם לא עונים. אחרי 15 יום הם ענו במייל ונראה שהזכרתי להם שיש הזמנה. אני לא יודע אם יש עם מי לדבר אם תהיה בעיה.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים על חווית הלקוח . ההזמנה יצאה בזמן לחברת השילוח וכנראה התעכבה מסיבות שאינן תלויות בנו. ניתן לפנות אלינו בצור קשר באתר למתן סיוע.
מוצר:
nokia 110 dual sim
שם:
Elena
תאריך:
15/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
שירות ממש מושלם ומהיר. קיבלתי את מוצר במשך 3 ימי עסקה. אני מאחלת לחברה הצלחה רבה ולהיות מובילה בארץ.
מוצר:
סט 3 מזוודות בד SWISS ALPINE
שם:
louiseszmoisz
תאריך:
16/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב מאוד. החנות הגיבה במהירות עם פרטי רכישה ועדכנה אותי במשלוח. הם העבירו את הפריט תוך 6 ימים עד הדלת שלי. אני מאוד מרוצה
אין מענה הם לא עונים. שירותמתחת לכל ביקורת, הגעתי אליהם דרך זאפ - לא מומלץ בכלל
תגובת החנות:
באתר ביג דיל מצוין ימי האספקה של כל מוצר ומוצר. הזמנת הלקוחה הייתה בטווח ימי העסקים, למרות זאת הלקוחה לא רצתה להמתין יותר ולכן לבקשתה ההזמנה בוטלה.
מוצר:
אוזניות אלחוטיות APPLE AIRPODS 2021 3RD GENERATION
שם:
אלמוג
תאריך:
04/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע לא עונים בטלפון טאבון פיצית הגיע עם אבן שבורה כבר חודשיים ככה ואין מענה גם שעונים לטלפון פעם בכמה ימים הם לא מטפלים ולא חוזרים לא להתקרב נשארתי עם טאבון עם אבן שבורה שלא שוונ כלום
מוצר:
NPG01 שחור NAKIRI פיצה טאבון
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין