דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (בית שמש)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קבוצת אוהב ציון בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בTodoz ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
8
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
2
0
6
נמצאו 8 חוות דעת גולשים על Todoz
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי ב 2/10 הזמנה והיה כתוב בפירוש התחייבות אספקה עד 7 ימים.
רק היום, ה 22/10, קיבלתי הודעה שההזמנה מחכה לאיסוף וזאת לאחר ששלחתי מספר מיילים והתלוננתי על העיכוב ואי העמידה בהתחייבות. בשלב מסויים פשוט הפסיקו לענות לי.
כדי להוסיף חטא על פשע, האיסוף מנקודה שנמצאת 2 ק"מ מהכתובת שהזנתי בהזמנה- לא סביר בעליל. אני מבצע את רוב הקניות שלי ברשת ולרוב מבקש איסוף בנקודת שירות, מעולם לא קיבלתי איסוף מנקודה כל כך רחוקה- זה תמיד במרחק הליכה קצר מהבית.

לסיכום, שירות מתחת לכל ביקורת ועובדים עם חברת שליחות קלוקלת כנראה כדי לחסוך עוד כמה שקלים.
את האירוח בחג כבר דפקו לי כי בניתי על המוצר והיה הרבה מעבר ל 7 ימי עסקים אפילו מהמועד שקיוויתי שיגיע.
לנקודת הרחוקה הזו אינני מתכוון להגיע ואני מבטל את העסקה.
מוצר:
פלנצ'ה לגריל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה פעמים בחיים יוצא לך לפגוש בישראל שלנו בשירות טוב, מה טוב-מצוין?
כמה פעמים הציעו לכם פיצוי בלי שדרשת, על תקלה קטנה שכל שירות לקוחות אחר יכחיש ויאשים אותך בתקלה?
לי זה לא קרה מעולם עד שהזמנתי פריט דרך "אוהב-ציון" ועברתי חוויה של שירות נעים אמין הוגן ומהיר מושלם, מומלץ!
פשוט לא יאומן בארצנו. סוף סוף לא יוצאת בתחושה שעבדו עליי ועשקו אותי לחינם.
תודה ל"אוהב -ציון " . באמת!
מוצר:
מפזר להבה בייסיק מגש איסוף
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טרקטורון בימבה לילד בן שנה
ההזמנה היתה פשוטה וקלה המשלוח הגיע במהירות תוך פחות משבוע והמוצר מעולה ואיכותי
אני ממש מרוצה מהאיכות והשירות. תודה רבה.
מוצר:
בימבה לילדים טרקטורון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מברשת חשמלית לפני שבועיים.
אין מענה.
שירות לקוחות גרוע.
מוצר לא סופק.
אל תתקרבו לחנות הזאת.
תגובת החנות:
בוקר טוב!
הלקוחה אכן לא קיבלה את ההזמנה בזמן העסקים שהובטח לה
הוצאתי לה פיצוי שעלותו עולה יותר מפי5 מהמוצר שקנתה!!!! + משלוח מזורז לביתה בזמן ששלמה רק על משלוח BOX IT.
אני עושה מאמץ רב לספק לה במהירות רבה את ההזמנה.

לגבי מענה טלפוני, נדיר מאוד שקורה מצב שלקוח לא מקבל מענה מעל 2 דקות המתנה, ולא היה ולא נברא שאין מענה טלפוני כלל.
סהכ טעינו, הלקוחה קיבלה פיצוי עצום! כי מגיע לה וכך יהיה עם כל לקוח שלא מרוצה.


מאוד מאוד חשוב לנו נושא שירות הלקוחות, ונעשה הכל!!!!! שלקוח יהיה מרוצה!!!!

חג שמח והמשך יום נעים לכולם!!!!!!!!!!
מוצר:
מקט 98813 מברשת חשמלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן כוננית 4 שלבים והגיע מדף
מתחיל טלפונים שפשוט לא עונים וכאשר עונים כל יום יש סיפור חדש
בבדיקה מול חברת השיליחויות
היתה טעות ברשימת ההזמנה
במקום לרשום החלפה בגלל פריט שגוי רשמו פגום ורצו לספק שוב את אותו פריט

בקיצור לא מומלץ בכלל וההזמנה בוטלה
עדיין בודק האם נקבל החזר בכרטיס אשראי
מוצר:
כוננית 4 שלבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עגלת שוק. האספקה הייתה צריכה להיות תור 10 ימי עסקים. כאשר הזמן הזה עבר ולא שמעמי מהם, כתבתי לשרות לקוחות. בהתחלה, כתבו לי שהתשלום לא הושלם. שלחתי להם עותק מהקבלה של פייפאל, בה כתוב שהתשלום הושלם. אז כתבו לי שהמוצר אזל ואקבל חזרה את הכסף לכרטיס אשראי. אני עוד מחכה.
מוצר:
עגלת שוק
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.