דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מערכות אוורור וחימום (כפר אביב)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
א.נ.י.א פתרונות אנרגיה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באקלים ?
1.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
6
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
3
6 חודשים אחרונים
0
0
4
שנה אחרונה
0
0
4
כל הזמן
0
0
6
נמצאו 6 חוות דעת גולשים על אקלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה ביזיונית לא להתקרב! רכשתי מהם לעסק שלי מאווררים ווילון pvc במחיר כולל של כמעט 3000₪, נאמר לי בטלפון שהמאווררים והווילון מגיעים עם כל החלקים שצריך להתקנה ואני לא צריך לקנות משהו בשביל להתקין לבד. הסחורה הגיעה והיו חסרים המון ברגים וחלקים בשביל שבאמת אוכל להתחיל לעבוד, התקשרתי ושלחתי להם תמונות עם כל מה שחסר ובלי בושה הם רצו שאבוא אליהם לאסוף או שאשלם משלוח כדי לקבל את החלקים שהם שכחו להביא לי! בסוף הם הסכימו לשלוח לי לאחר יומיים של ויכוחים מיותרים והינה סוף כל סוף אחרי שלושה ימי עבודה שלמים שבזבזתי בגללם התקנתי הכל.
חשבתם שזה נגמר? לא זה לא נגמר, אחרי 2 סופש"ים אחד מהמאוורים הפסיק לעבוד, שוב פניתי אליהם מכיוון שיש אחריות של 12 חודשים והמאוורר בקושי בן שבועיים ותנחשו מה דרשו ממני?
לפרק את המאוורר ולהגיע אליהם ישירות או לשלם 180 שח על הובלה. אני כבר התייאשתי מהם ונהיה לי רק כאב ראש מהסחורה הגרועה שלהם והשירות הביזיוני שלהם.
שוב אני אומר, אל תתקרבו ואל תתפתו לרכוש אצלהם כי המחירים שלהם זולים יותר, תאמינו לי שבסוף תשלמו יותר כספית ונפשית.
מבטיח לעדכן לגבי הטיפול שלהם במאוורר התקול.

מספר הזמנה 5357
מוצר:
מאוורר 26 ו30 אינץ, ווילון pvc
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזגן נייד קירור/אוורור/קולט לחות/העלאת לחות 1/4 כ'ס United 3,000BTU למרות שהמזגן באחריות אין שרות תיקונים בבית הלקוח , אחרי בירור עם הרשות להגנת הצרכן לפי החוק חייב לתת גם למזגן נייד
מוצר:
1/4 כ'ס United 3,000BTU
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שמוכרת מוצרים דרך האינטרנט בלי לעדכן את הקונה בפרטים הכי אלמנטרים שנדרש, רכשתי מסך אוויר התברר שהוא מתאים אך ורק לשימוש תעשייתי
היועץ או איש הלקוחות שעמו שוחחתי בטלפון לא אמר לי שהמוצר אינו מתאים להתקנה בבית
לא שאל אותי היכן אני רוצה להתקין - מיהר למכור ובזה נגמר העניין
קיבלתי את המוצר והוא מרעיש מאוד - ביקשתי לבטל עסקה חייבו אותי 100 ש" הובלה ועוד 5% כל זה על מוצר שעלה 580 ש"ח
ולא התחשבו בכך שנעשתה עסקה בצורה לא אחראית - לא הוצגו לי כלקוח הפרטים החיוניים
עדיף לרכוש מחברה שיודעת מה היא מוכרת ...ומסבירה ללקוח את הפרטים החשובים
תגובת החנות:
אדון נכבד שאלת על המפרט הטכני וקיבלת תשובות מקצועיות !
לא שאלת עם זה מתאים לבית מגורים !! אנחנו לא קוסמים אדוני !
אתה אדם מבוגר עם מספיק נסיון בחיים ראיתה פעם מסך אוויר אצל משהו בבית !
מנסיוננו רק בעסקים !
ורכשת דרך אתר אינטרנט אדוני לא דרך חברת יעוץ ! ועדיין קיבלת מפרט טכני !
ולגבי ההחזרה אנו מתנהלים לפי החוק !
אתה שילמת על הובלה עד הבית וכך קיבלת את המוצר ! כדי להחזיר אותו אתה צריך לשלם שוב על הובלה !
החברה לא אמורה לספוג את זה בגלל טעות שלך !
וכן יש ביטול עסקה של 5% לפי חוק מדינת ישראל !
אנו נותנים ללקוחתינו את השירות הטוב ביותר ! וכך נמשיך


מוצר:
מסך אויר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפנייתי הראשונה קיבלתי מענה מהיר וקבלת הצעת מחיר והתאמת המוצר והזמנה אך המוצר הגיע ללא רשת עם סכנת בטיחות גדולה ובפנייתי ליועץ החברה לא קיבלתי מענה ואף באתר לא מופיע שהוונטה מסופקת ללא רשת בצד 1
תגובת החנות:
המאווררים התעשייתים האלה נמכרים אצל רוב החברות עם רשת רק בצד החיצוני
באתר מודגש ויש מספיק תמונות שמראים בתמונות כי המאוורר הצירי מגיע רק עם רשת בצד אחד !
למוצר יש תווי תקן אמרקאי וארופאי והם נמכרים בכל העולם
הלקוח קיבל יעוץ מקצועי ומשלוח מהיר !!
והוא גם מתבקש להחזיר את המוצר אם לא מתאים לו !!
אבל אחרי שהלקוח בדק אצל עוד חברות הוא הגיע למסקנה שאצל כל החברות זה מגיע עם רשת במד אחד בלבד !!
אנו מוכרים בחודש יותר מ 200 יחידות כאלה ! לעולם לא קיבלנו כזאת תלונה !!
מסתבר שהלקוח לא מספיק מקצועי וללא ידע במוצרים הללו !! זו הסיבה שגם תלונתו אינה נכונה !!

מוצר:
וונטה תעשייתי S350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר מחולל לחות מכשיר אדים קר ANIA Ku1020
המוצר הגיע אלי כשהוא שבור וסדוק בדופנו, בבירור מול החברה אמרו לי שהם לא לוקחים אחריות על מה שקורה בדואר ישראל.
כלומר הם מצידם שלחו מוצר שלם וזה נדפק בדואר ישראל...
לדבריהם:
1. הלקוח אמור לספוג את הנזקים של הדואר, כלומר אפילו שהוא שילם לחברה במיטב כספו, עליו להסתדר עם הדואר לבדו - אדם פרטי לעומת חברה.
2. בבירור מול החברה, נאמר לי שהייתי צריך לבקש שישלחו לי את המוצר בדואר שליחים בסך 50 ש"ח ולא שישלחו לי בחינם ע"י דואר ישראל. אמנם לפני ששלחו לי את המוצר התקשרו אלי אם אני רוצה משלוח דרך הדואר או בשליחים, שאלתי מה ההבדל - אם המוצר יכול להנזק ע"י הדואר, ואמרו לי שההבדל הוא 'רק' מבחינת הזמן, בשליחים זה יומיים, ובדואר ישראל עד 21 ימים. כיון שלא היה דחוף לי המוצר, הסתפקתי בדואר רגיל.
3. החברה שלחה את המוצר ללא הגנה כל שהיא, כלומר באריזתו המקורית הכוללת קלקר למעלה ולמטה, ואריזת קרטון פשוטה. בעוד כל חברה המכבדת את עצמה ואת הלקוח, עוטפים את המוצר כראוי.
4. פניתי לחברה מספר פעמים דרך צור קשר באתר שלהם, ופשוט אין שם תגובה. כמו כן בפנייה לנציג באתר אין כל התייחסות.
לסיכום שירות והגנת הלקוח בצורה הגרועה ביותר!!!
מוצר:
מחולל לחות מכשיר אדים קר ANIA Ku1020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I purchased 3 air conditioners one broke within a month and the other 2 didn't cool down the room and they are impossible to deal with don't get messed up.
תגובת החנות:
הלקוח רכש 3 מזגנים ולאחר יותר מחודש החליט ששלושתם לא עובדים טוב.
נאמר ללקוח שבמסגרת האחריות שלו, חברתנו תוכל לבדוק אותם ובמידה ותמצא בעיה נחליף לו את שלושתם למזגנים חדשים לגמרי.
הלקוח התעקש שהוא רוצה להחזיר אותם ולקבל החזר כספי מלא מאיתנו,ולא היה מוכן לשמוע על תיקון או החלפה לחדש.
נאמר ללקוח שלא נוכל לתת עליהם החזר מלא כי נעשה בהם שימוש מצידו של יותר מחודש.

אם הלקוח בחר להחזיר אותם ולא לקבל 3 מזגנים חדשים כנראה שהבעיה לא הייתה במזגנים אלא שהוא פשוט התחרט על הרכישה.
בהמשך הבנו שהוא בחר מזגנים שעוצמתם לא מתאימה לגודל החלל שלו, ולכן התחרט.

עשינו את מיטב המאמצים לבוא לקראת הלקוח והצענו בכל דרך אפשרית לתקן את המצב, אך ללא הצלחה. וללא שיתוף פעולה מצידו.
בנוסף הצענו ללקוח שנשלח אליו חברת משלוחים תמורת סכום סמלי שתיקח את המזגנים ותביא אותם אלינו, כי הלקוח לא רצה להביא אותם
למעבדת השירות שלנו. ושוב הלקוח סירב.


מוצר:
מזגן-נייד-United-12-000-BTU-PC35-02MA
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין