דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פתרונות אוורור וחימום (כפר אביב)
בעלים:
אוויר פתרונות איוורור וחימום
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באקלים ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
2
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
0
0
2
נמצאו 2 חוות דעת גולשים על אקלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר מחולל לחות מכשיר אדים קר ANIA Ku1020
המוצר הגיע אלי כשהוא שבור וסדוק בדופנו, בבירור מול החברה אמרו לי שהם לא לוקחים אחריות על מה שקורה בדואר ישראל.
כלומר הם מצידם שלחו מוצר שלם וזה נדפק בדואר ישראל...
לדבריהם:
1. הלקוח אמור לספוג את הנזקים של הדואר, כלומר אפילו שהוא שילם לחברה במיטב כספו, עליו להסתדר עם הדואר לבדו - אדם פרטי לעומת חברה.
2. בבירור מול החברה, נאמר לי שהייתי צריך לבקש שישלחו לי את המוצר בדואר שליחים בסך 50 ש"ח ולא שישלחו לי בחינם ע"י דואר ישראל. אמנם לפני ששלחו לי את המוצר התקשרו אלי אם אני רוצה משלוח דרך הדואר או בשליחים, שאלתי מה ההבדל - אם המוצר יכול להנזק ע"י הדואר, ואמרו לי שההבדל הוא 'רק' מבחינת הזמן, בשליחים זה יומיים, ובדואר ישראל עד 21 ימים. כיון שלא היה דחוף לי המוצר, הסתפקתי בדואר רגיל.
3. החברה שלחה את המוצר ללא הגנה כל שהיא, כלומר באריזתו המקורית הכוללת קלקר למעלה ולמטה, ואריזת קרטון פשוטה. בעוד כל חברה המכבדת את עצמה ואת הלקוח, עוטפים את המוצר כראוי.
4. פניתי לחברה מספר פעמים דרך צור קשר באתר שלהם, ופשוט אין שם תגובה. כמו כן בפנייה לנציג באתר אין כל התייחסות.
לסיכום שירות והגנת הלקוח בצורה הגרועה ביותר!!!
מוצר:
מחולל לחות מכשיר אדים קר ANIA Ku1020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I purchased 3 air conditioners one broke within a month and the other 2 didn't cool down the room and they are impossible to deal with don't get messed up.
תגובת החנות:
הלקוח רכש 3 מזגנים ולאחר יותר מחודש החליט ששלושתם לא עובדים טוב.
נאמר ללקוח שבמסגרת האחריות שלו, חברתנו תוכל לבדוק אותם ובמידה ותמצא בעיה נחליף לו את שלושתם למזגנים חדשים לגמרי.
הלקוח התעקש שהוא רוצה להחזיר אותם ולקבל החזר כספי מלא מאיתנו,ולא היה מוכן לשמוע על תיקון או החלפה לחדש.
נאמר ללקוח שלא נוכל לתת עליהם החזר מלא כי נעשה בהם שימוש מצידו של יותר מחודש.

אם הלקוח בחר להחזיר אותם ולא לקבל 3 מזגנים חדשים כנראה שהבעיה לא הייתה במזגנים אלא שהוא פשוט התחרט על הרכישה.
בהמשך הבנו שהוא בחר מזגנים שעוצמתם לא מתאימה לגודל החלל שלו, ולכן התחרט.

עשינו את מיטב המאמצים לבוא לקראת הלקוח והצענו בכל דרך אפשרית לתקן את המצב, אך ללא הצלחה. וללא שיתוף פעולה מצידו.
בנוסף הצענו ללקוח שנשלח אליו חברת משלוחים תמורת סכום סמלי שתיקח את המזגנים ותביא אותם אלינו, כי הלקוח לא רצה להביא אותם
למעבדת השירות שלנו. ושוב הלקוח סירב.


מוצר:
מזגן-נייד-United-12-000-BTU-PC35-02MA
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.