דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פתרונות הדפסה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ס. כחילה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בס. כחילה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
11
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
6
0
5
נמצאו 11 חוות דעת גולשים על ס. כחילה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת משולבת מחברת כחילה המדפסת הגיע באותו יום הטכנאי היה נחמד מאוד התקין והדריך בנוסף הסיבה שקניתי מדפסת חדש היא בגלל שהמדפסת הקודמת שלי התקלקלה וחברת כחילה זיכתה אותי על ראשי הדיו שרכשתי יום לפני כי חשבתי שהבעיה היא בדיו כל הכבוד לחברת כחילה אני מעוד מרוצה תמשיכו ככה
מוצר:
Deskjet 3835
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטונרים מחברת כחילה יום למחרת הטונרים כבר היו אצלי .
איכות מעולה, שירות אדיב.
אחזור לקנות אצלהם שוב
מוצר:
111 סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חלק מהטונרים ממוחזרים ולא תואמים כמו שכתוב.
בכל משלוח מתקבלים חלק מהטונרים לו נצורים ומלאים באבקה אליהם.
באחד המשלוחים החזרתי 3 פעמים טונר לבדיקה על חשבוני .(ותמיד צדקתי).
היום קיבלתי שוב פעם טונר מלא אבקה עליו , לאחר שהתקשרתי לחנות וצעקתי נשלח לביתי טונר חדש עם שליח.
יש לי תמונות של המוצרים הפגומים..
תגובת החנות:
שלום רב,

* הזמנת הלקוח נשלחה לידי החברה דרך חברת שליחויות.

* תוך כדי משלוח המוצר נפגע והגיע ללקוח פגום.

* המוצר הוחלף על ידי החברה ללא עלות נוספת ובלי לבקש את הטונר הפגום בחזרה.

* השירות התבצע יום למחרת.



חג שמח,


שוסטר מיכאל
מנהל שיווק של חברת
ס.כחילה פתרונות הדפסה בע"מ
מוצר:
טונר תואם CM1415/128/1525/323A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין טונר למדפסת, באתר הייתה טעות והטונר שהזמנתי הוא בעצם חלק חילוף למדפסת. לא רק זה, מה שקיבלתי היה חלק חילוף שונה מזה שכיביכול הזמנתי שהוא גם כמעט חצי מהמחיר וגם לא מתאים למדפסת שלי.
ביקשתי לבצע החלפה ולקבל החזר על ההפרש במחיר בין הטונר לחלק החילוף. בחנות הסכימו ונתנו לי יום בו יגיע השליח ויאסוף את המוצר. חיכיתי והשליח לא הגיע, התקשרתי יום למחרת אמרו לי היום יגיע, ושוב לא הגיע. כך כמה ימים, אף אחד לא טורח לעדכן אותי ובטלפון מעבירים אותי ממזכירה למזכירה עד שהקו מתנתק.
בסוף שלחתי להם פקס, דרשתי זיכויי מלא, לא צריך טונר שיבואו לאסוף את המוצר ששלחו בטעות ושיגמר כבר העניין.
לא חזרו אלי, יום למחרת בא השליח, מסר את הטונר והחתים את השכן שלי, למרות שהשכן אמר לו שהוא צריך לבוא אלי. לא לקח את החלק חילוף, וכמובן שלא קיבלתי שום זיכויי.

עכשיו אני צריך לקוות שפנייה לחברת האשראי לביטול העסקה ולמועצה להגנת הצרכן יעזרו.
שכל אחד שקורא את הביקורת הזאת ישאל את עצמו אם הוא היה רוצה לעבור חווית קניה כזו.
מוצר:
טונר dr2005
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שלושה שבועות שלא הגיע המוצר (אמור להגיע תוך 6 ימי עסקים) יצרתי קשר עם החברה. תירצו שההזמנה נפלה בין הכסאות (למרות שכל אותו זמן בסטטוס ההזמנה באתר הופיע "בטיפול")- ועלי להביא את מספר כרטיס האשראי שוב. כשחזרתי אליהם אחר הצהרים טרטרו אותי מאחד לשני- עד שלבסוף ביטלתי את ההזמנה.
לא מומלץ בכלל.
מוצר:
טונר חליפי למדפסת M1212
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום זה יום העבודה השישי (אם לא סופרים ימי שישי ,אם כן סופרים אז אנחנו ביום העבודה השמיני) ממועד ההזמנה. לא רק שלא קיבלתי את המוצר אני גם לא מצליח ליצור איתם קשר. במעקב הזמנות מופיע שזה בטיפול. בשבוע שעבר דיברתי עם החברה (אני התקשרתי)ונציגתה הודיע לי שהועבר לחברת שליחויות כבר ביום שני שעבר. היום אני לא מצליח ליצור איתם קשר.הם טוענים שיש להם תקלה במרכזיה ומנתקים את השיחה... מאוד מאוד חשוד
מוצר:
טונר זירוקס 120
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזאפ פורסם ב- 118 ש"ח כולל מע"מ ומשלוח. ניגשתי לחנות והתבקשתי לשלם כפליים!!!
מנשה, שהוצג בפני בתור ה"מנהל" טען בפניי כי עלות זמן הטיפול של עובדיו בהוצאת החשבונית הוא הגורם להבדל במחיר וזאת למרות שהגעתי פיזית לחנות בעוד שהוא למעשה חוסך את עלות דמי המשלוח.
אם לא הייתי ערני מספיק עוד הייתי משלם להם את המחיר שדרשו מאחר והתוף היה דחוף לי ולכן הטרחתי עצמי לחנות, ברם אני משוכנע כי בשיטה זו הוטעו קונים רבים שלא היו ערניים להפרשי המחירים בין הפרסום של החנות בזאפ לחיוב הלקוח במעמד הקניה בחנות.
תגובת החנות:
המחירים באתר האינטרנט הינה מחירים להזמנות אינטרנט בלבד ולא למכירה בחנות.


מוצר:
תוף טונר חלופי DR2000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה רגילה, משלוח חינם, הגיעה עם שליח עד הבית תוך יום עסקים אחד! הטונר יותר איכותי מהמקורי. ארוז בצורה מקצועית וטובה, אין ספק שאקנה שם בעתיד.
מוצר:
טונר MLT-D105L
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם שלישית שאני קונה טונרינק.
היתרון המיוחד הוא שהם שולחים חינם באמצעות שירות שליחים ולא צרך ללכת לדואר, וכמובן מתקשרים ומתאמים את זמן המסירה.

בדצמבר 2010 קניתי סט של טונרים צבעוניים. אחד מהם לא עבד.
לאחר שיחה + משלוח הפקס של החשבונית הם הסכימו להחליף בלי שום וויכוחים. הם שלחו טונר חדש באמצעות אחד העובדים שלהם שהגיע (אולי במקרה למחרת לירושלים, פגש אותי ליד הבית ו"החלפנו" טונרים שוב ללא שום וויכוחים.
הטונר החדש שהביא עבד בסדר גמור.
תקלות יכולות לקרות אצל כל אחד - החשוב הוא שירות הלקוחות המצויין, בלי ל"נפנף" את הלקוח


מוצר:
טונר CB54XX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טיונר למדפסת. זו הפעם ה- 3 שאני מזמין דרך חנות זו. הזמנתי את הטיונר בערב וביום המחרת בבוקר הגיע הטיונר עם שליח!!! עוד לפני שטופס ההזמנה הגיע במייל! וכמובןבעלות של חצי מהמחיר של טונר מקורי! ממליץ על החנות בכל פה. שירות בלי פשרות, בלי בעיות, מזמינים ומקבלים טונר הביתה בתוך יום, עם שליח,בלי דמי משלוח, ובחצי המחיר!!! מה עוד אפשר לבקש. רק להלל ולשבח.
מוצר:
טונר HP CB435A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה המייצרת תחליפים למותגים מוכרים (לא ממוחזר, תחליפי חדש). כמעט חצי מחיר מהמקורי. אחריות לשנה. המוצר הגיע עם שליח פחות מ 24 שעות לאחר ההזמנה!!!
מוצר:
תוף למדפסת DR3100 למדפסת 5240
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.