דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד משרדי (מודיעין)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גרפיטי שיווק ציוד משרדי ונייר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגרפיטי ?
2.14
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
11
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
2
0
4
שנה אחרונה
2
0
5
כל הזמן
3
0
8
נמצאו 11 חוות דעת גולשים על גרפיטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע הזמנתי מחשב נייד חדש הגיע לי מחשב נייד מחודש שעשה מלא רעשים עברו כבר 3 שבועות עדיין לא קיבלתי זיכוי מהם להתרחק לא להזמין מהם שום מוצר
מוצר:
מחשב נייד יוגה C-640
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המחשב דרך האתר הגיע עם שליח תוך יומיים שירות יעיל ומהיר. שירות וואטאפ יעל ונוח.
בהחלט אקנה שוב.
מוצר:
מחשב נייד lenovo flex 15iil 15.6t
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ציוד לבית הספר בתאריך 3.8 לאחר שיחה עם הנציגה היום ב18.8 נאמר לי שסיימו רק ללקט את ההזמנה ותגיע שבוע הבא. 3 שבועות להזמנה עם משלוח עד הבית שיא חדש. לא ממליץ לרכוש משם
מוצר:
ציוד לבית הספר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה טובה.
אתר נוח לשימוש.
מוצר סופק בהתאם למה שהוזמן.
בחרתי באיסוף עצמי. כנראה שעדיף לבחור במשלוח על ידי שליח.
מוצר:
הדום לרגליים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המדפסת מגרפיטי, למרות שראיתי חוות דעת גרועות על החנות, החלטתי לתת הזדמנות לנסות ולבדוק בעצמי. התקשרתי לחנות, אמרתי שיש חוות דעת גרועות ואני מקווה שאני טועה, והחלטתי בכל זאת לרכוש מהם. הזמנתי את המדפסת יום שלישי 15.6.21 שילמתי באשראי טלפוני, הבטיחו שיספקו לי יום חמישי 17.6.21 כי הייתי חייבת דחוף את המדפסת לבחינה. יום חמישי הגיע, לא הגיע המדפסת, לא יצרו קשר, לא עדכנו אותי, לא שלחו חשבונית רכישה במייל, אין לי מספר הזמנה, אין לי תעוד, אין לי אישור רכישה. שלחתי הודעות דרך האתר, התקשרתי השארתי הודעות במענה קולי אף אחד לא מתייחס ולא חוזר אליי. התקשרתי יום ראשון לעדכן שהמדפסת לא הגיע, ענתה לי בחורה בשם אורנה, וענה שאין הזמנה היא לא רואה דבר כזה, נתנה לי טלפונים של שירות לקוחות שסיננו אותי ואחד הטלפונים עבר למענה קולי, אין עם מי לדבר אין את מי לשאול. התקשרתי שוב התעקשתי לדבר עם מישהו אחראי, מבין וענתה לי פרלה שניסתה לעזור, בדקה עם הנהג והוא טען שהגיע שלא מצא את הכתובת. תירוץ מצוץ, אני גרה בעיר ולא בפזורה הבדואית. מפה לשם לאחר אינספור שיחות טלפון, בירורים מעבירים מאחד לשני דיברתי עם כל האנשים שעובדים במקום. יום שני 21.6.21 הבטיחה לי בחורה פרלה שהמדפסת תגיע ביום שני וכך היה, לאחר התעללות, שיחות, בקשות, פניות שלא בצדק. לא ממליצה לרכוש מהם, שירות גרוע, לא נעים חווית קניה מאכזבת, אל תנסו לעשות מה שאני עשיתי, פשוט אל תרכשו מהם.
מוצר:
מדפסת לייזר HP M15W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרן מסוג DLV-180. פתחתי אותו, ניסיתי להשתמש בו, והבנתי מיד שהמוצר ממש לא מקיים את מה שכתוב במפרט שלו (אם כי חשוב לציין שהוא לא פגום), ברמה שאני יכול פשוט לקחת אותו ולזרוק לזבל, עד כדי כך אין לי מה לעשות איתו (חיקוי סיני עלוב של מקרן).
מכאן התחילה סאגה בת שבועיים במהלכה אני נאלץ להתקשר לשירות הלקוחות מדי יום ביומו. אומרים לי שיחזרו אלי ולא חוזרים, מתנערים מאחריות, מעבירים אותי לספק ואפילו ליבואן(!) שטוענים (בצדק) שהם לא הכתובת.
בסופו של דבר, אחרי ויכוחים חוזרים ונשנים, מנהל המשמרת מודיע לי שהוא לא יכול לזכות אותי כי המוצר כבר נפתח (דההה אחרת איך הייתי יודע שהוא גרוע?) ומציע לי הנחות על מוצרים אחרים (כאילו שאני אקנה שם עוד משהו). לסיכום - מוצר גרוע ושירות עוד יותר גרוע.
מוצר:
מקרן DLV-180
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המתנה יותר משבוע שלא קיבלתי את הזמנתי טלפנתי וענו לי בגלל חג החנוכה לא יכלו לאמוד בלוח זמנים, אך הם אמרו שאקבל את ההזמנה שלי ביום שלישי הבא. גם ביום שלישי לא קיבלתי את הזמנתי. לטלפון שלי
הודיעו לי שלא יכול לקבל את ההזמנה כי יש ספירת ממלי סוף שנה.
מנהל מכירות הבטחה לי היום, ליום שלישי הבא. כך ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
ציוד משרדי ונייר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבת להמליץ על שלומי, הוא איש מדהים, ליווה אותי ממועד הרכישה ועד להגעת הסחורה למקום שביקשתי. שירות כזה לא קיבלתי עד היום, וכל מי שמזמין ממנו יהנה ממוצרים איכותיים חווית שירות מדהימה, פשוט כיף!!!!! אין מילים.
מוצר:
כסא מנהל 30500400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 5.5-20 הזמנתי ציוד משרדי בשווי 314 ש"ח.
אחרי שבוע ימים, הם נזכרו לצלצל לי שמשהו עם הכרטיס לא בסדר.
נתת להם מספר כרטיס אחר, שהיתרה לשימוש בו היא 13,000 ש"ח.
לאחר עוד שבוע ימים, היום, שוב צלצלו אלי ואמרו לי שהכרטיס לא בסדר.
מוצר:
ציוד משרדי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 יחידות של דגם ספציפי של עכבר ומקלדת כי אני אוהב את הדגם והם היחידים שלכאורה מוכרים אותו.
הגיע דגם אחר בכלל והם טענו שזה אותו דבר.
אחרי שהסברתי את ההבדל ולא הסכמתי להשאיר את המקלדות, פתחו תלונה להחזר ועדיין זה לא טופל אחרי שהתקשרתי 4 פעמים לבדוק מה קורה, רק אמרו שיפנו אליי בקרוב.
ממליץ להתרחק.
מוצר:
MK220 Logitech מקלדת ועכבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרכם הדום לרגליים במחיר 74 ש"ח ללא משלוח בתאריך 4.9.19.
בחרתי משלוח, לפי האתר: "זמן אספקה: 3-5 ימי עסקים". היום עברו שבועיים והרבה יותר מ-5 ימי עסקים והמוצר לא סופק.
פניתי אליהם לאחר 5 ימי עסקים במייל.
הכתובת שצורפה לפרטי ההזמנה "support at graffiti-online co il" לא הייתה מחוברת לשירות וקיבלתי הודעות חוזרות שאין אפשרות לשלוח אליהם מייל.
בכתובת אחרת "gservice at graf co il" גם לא קיבלתי מענה.
היום לאחר שבועיים התקשרתי אליהם, ענה מוקד חיצוני שלא מצא את ההזמנה והעביר אותי למישהי מהחברה - מרב, שלא ענתה אחרי מספר נסיונות.
יש לציין כי לא חויבתי בגין ההזמנה, אך חווית ההזמנה והאמון בחנות כבר נפגמו לחלוטין.
אני מעוניין שאחרים לא ייפלו גם בפח הזה.
מוצר:
הדום פלסטיק מתכוונן איכותי
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין