דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד משרדי (מודיעין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גרפיטי שיווק ציוד משרדי ונייר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגרפיטי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
18
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
6
1
11
נמצאו 18 חוות דעת גולשים על גרפיטי
תמונת משתמש
שם:
לאו
תאריך:
22/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בעבר מוצרי נייר מהחנות והגיע מוצר מסויים באיכות גבוהה. לפני שבועיים הזמנתי את אותו מוצר, שתמונתו באתר שלהם זהה למה קיבלתי בעבר וציפיתי לקבל. במקום שלחו גלילי נייר חד שכבתי. בשיחה עם שרות הלקוחות נקבע שישלחו את המוצר הנכון ויאספו את הגלילים הלא נכונים. אבל גם המוצרים החליפיים הם באיכות ירודה (לעומת המחיר שעלה משמעותית מההזמנה הקודמת). גם העלו מחירים, גם הורידו את איכות המוצרים כדי לחסוך על חשבוני, וגם עשו זאת במורה מרושלת ולא טרחו לעדכן את התמונות באתר שלהם. התנהגות ישראבלוף טיפוסית.
מוצר:
גליל נייר קרפ טבעי דו-שכבתי תעשייתי 1174, 6 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
omerco
תאריך:
29/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נוראית! קניתי כיסא למחשב ולאחר כמה ימים הגיעה אלי אריזה ובה שתי משענות, אחת מהן מתפרקת, וללא מושב!!! דברתי עם נציגת החברה ושלחו לי מושב חדש. אולם, נציגת השירות לא ציינה שאני צריך להחזיר את אחת המשענות וחברת השליחויות בקשה את הכיסא חזרה. דברתי שוב עם נציגת השירות ושלחו לי את המשלוח חזרה. הפעם רק עם המשענת המתפרקת ואת הטובה השאירו אצלם.
לא הייתה שום התייחסות למשלוח המבולגן ששלחו לי, או למוצר באיכות מאוד נמוכה ששולחים ללקוח.
איכות גרועה של מוצרים ושירות אדיש!
מוצר:
כיסא משרדי אקסל שחור - בעל 3 ידיות
תמונת משתמש
שם:
yair3230
תאריך:
06/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כסא משרדי, שאפילו לא היה נוח
1. בהשוואה לעוד כסא שרכשתי מחברה אחרת יש פי 3 יותר הוראות הרכבה
2. חלק אחד הגיע שבור
3. הגיעו שני ידיות ימניות. התווכחתי עם החברה שטענה שאין כזה דבר והידיות הן "אוניברסליות"
4. החברה ביקשה ממני לפרק את הכסא כדי להחזיר אותו, דבר שדורש פטיש ומפתח ברגים ענק (חפשו ביוטיוב Disassembling office chair)
5. החברה ביקשה ממני להדפיס והלדביק על הקרטון את ההוראות החזרה. אחרי ויכוח נוסף הם ויתרו
6. רק כששאלתי על ההחזר, גרפיטי עדכנו אותי שההחזר יבוצע אם אתקשר לאתר וואלה שופס
7. אחרי שכבר קיבלתי את מגרפיטי את העדכון שהם קיבלו חזרה את הכסא, התקשרתי לוואלה כדי לבקש את ההחזר. וואלה מסרו שהם עדיין לא קיבלו תשובה מגרפיטי, שמשום מה החליטה לעדכן אותי לפני שהם עדכנו את וואלה.

לא ממליץ לא על החברה ולא על המוצר הנ"ל
תגובת החנות:
היי,
מצטערים לשמוע על החוויה שחווית ברכישה.
חשוב לשים לב, הוראות ההרכבה מגיעות על פי הדגם והיצרן.
במידה וחלק מגיע שבור, זאת בעקבות משלוח שמגיע באמצעות חברת השליחויות החיצונית שעובדת עמנו, גרפיטי לקחה אחראיות והציעה לך לקבל חלק חלופי תקין.
כפי שצוין, בדגם הנ"ל הידיות מגיעות עם 2 ידיות שמותאמות עבור 2 הצדדים.
במידה ואתה מעוניין להחזיר את הכיסא, נדרש להחזיר לקופסא המקורית (כפי שנדרג בכל מוצר, ולא רק כיסא) על מנת שהשליח יוכל לאסוף ממך.
כדי לבצע החזרה - מזכירים שמדובר בחברת שליחויות חיצונית , חברת השליחויות דורשת להבין לאיפה היא מעבירה את החבילה, היא לא יכולה לנחש זאת לבד.

כמו כן, חשוב להבין ולשים לב - הרכישה שלך בוצעה באמצעות אתר אחר ולא דרך גרפיטי ישירות, לגרפיטי אין פרטי אשראי ותשלום שלך שתוכל לזכות אותך
מוצר:
כסא zeus
תמונת משתמש
שם:
Sara
תאריך:
17/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איש קשר שלי שלומי היה מדהים קיבלתי שירות מהיר, הוא היה נחמד, מועיל וסבלני
מהרגע שביצעתי את ההזמנה עד שהמחשב היה אצלי עברו פחות מ-24 שעות
מוצר:
מחשב נייד lenovo
תמונת משתמש
שם:
תמי
תאריך:
05/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש מבחר גדול של פריטים באתר. ההזמנה הגיעה תוך 6 ימי עסקים שזה סביר ( מהמרכז לצפון ). אחד הפריטים הגיע שבור ( פח אשפה ) וביקשתי להחליף. זה לא התאפשר אז הם זיכו אותי שזה גם בסדר. שירות הלקוחות שלהם היה בסדר מהבחינה הזאת וחסכו לי לרדוף אחריהם ואחרי הזיכוי.
מוצר:
פח אשפה ועוד פריטים נוספים
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
28/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין לפטופ אבל עקב חוות דעת שליליות התלבטתי וטלפנתי קודם לחנות. ענה בחור נחמד בשם שלומי. החוות דעת מוכרות לו והבטיח לעשות כל מאמץ על מנת לספק שרות טוב ומוצר כמובטח. ביצעתי את הרכישה והמחשב הגיע בתוך יום וחצי עם שליח ללא עלות.
המחיר מצוין והשרות לא פחות.
ממליץ
מוצר:
מחשב נייד לנובו
תמונת משתמש
שם:
barak.vazana
תאריך:
02/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים! הגיע תוך יום וחצי.
מחיר מצויין ממליץ בחום
נתנו פירוט מדהים ותמיכה מצויינת
מוצר:
מחשב נייד לנובו
תמונת משתמש
שם:
Nevo
תאריך:
09/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע הזמנתי מחשב נייד חדש הגיע לי מחשב נייד מחודש שעשה מלא רעשים עברו כבר 3 שבועות עדיין לא קיבלתי זיכוי מהם להתרחק לא להזמין מהם שום מוצר
מוצר:
מחשב נייד יוגה C-640
תמונת משתמש
שם:
Haim
תאריך:
30/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המחשב דרך האתר הגיע עם שליח תוך יומיים שירות יעיל ומהיר. שירות וואטאפ יעל ונוח.
בהחלט אקנה שוב.
מוצר:
מחשב נייד lenovo flex 15iil 15.6t
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
18/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ציוד לבית הספר בתאריך 3.8 לאחר שיחה עם הנציגה היום ב18.8 נאמר לי שסיימו רק ללקט את ההזמנה ותגיע שבוע הבא. 3 שבועות להזמנה עם משלוח עד הבית שיא חדש. לא ממליץ לרכוש משם
מוצר:
ציוד לבית הספר
תמונת משתמש
שם:
zachmedina2
תאריך:
08/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה טובה.
אתר נוח לשימוש.
מוצר סופק בהתאם למה שהוזמן.
בחרתי באיסוף עצמי. כנראה שעדיף לבחור במשלוח על ידי שליח.
מוצר:
הדום לרגליים
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
22/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המדפסת מגרפיטי, למרות שראיתי חוות דעת גרועות על החנות, החלטתי לתת הזדמנות לנסות ולבדוק בעצמי. התקשרתי לחנות, אמרתי שיש חוות דעת גרועות ואני מקווה שאני טועה, והחלטתי בכל זאת לרכוש מהם. הזמנתי את המדפסת יום שלישי 15.6.21 שילמתי באשראי טלפוני, הבטיחו שיספקו לי יום חמישי 17.6.21 כי הייתי חייבת דחוף את המדפסת לבחינה. יום חמישי הגיע, לא הגיע המדפסת, לא יצרו קשר, לא עדכנו אותי, לא שלחו חשבונית רכישה במייל, אין לי מספר הזמנה, אין לי תעוד, אין לי אישור רכישה. שלחתי הודעות דרך האתר, התקשרתי השארתי הודעות במענה קולי אף אחד לא מתייחס ולא חוזר אליי. התקשרתי יום ראשון לעדכן שהמדפסת לא הגיע, ענתה לי בחורה בשם אורנה, וענה שאין הזמנה היא לא רואה דבר כזה, נתנה לי טלפונים של שירות לקוחות שסיננו אותי ואחד הטלפונים עבר למענה קולי, אין עם מי לדבר אין את מי לשאול. התקשרתי שוב התעקשתי לדבר עם מישהו אחראי, מבין וענתה לי פרלה שניסתה לעזור, בדקה עם הנהג והוא טען שהגיע שלא מצא את הכתובת. תירוץ מצוץ, אני גרה בעיר ולא בפזורה הבדואית. מפה לשם לאחר אינספור שיחות טלפון, בירורים מעבירים מאחד לשני דיברתי עם כל האנשים שעובדים במקום. יום שני 21.6.21 הבטיחה לי בחורה פרלה שהמדפסת תגיע ביום שני וכך היה, לאחר התעללות, שיחות, בקשות, פניות שלא בצדק. לא ממליצה לרכוש מהם, שירות גרוע, לא נעים חווית קניה מאכזבת, אל תנסו לעשות מה שאני עשיתי, פשוט אל תרכשו מהם.
מוצר:
מדפסת לייזר HP M15W
תמונת משתמש
שם:
KidCrippler
תאריך:
16/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרן מסוג DLV-180. פתחתי אותו, ניסיתי להשתמש בו, והבנתי מיד שהמוצר ממש לא מקיים את מה שכתוב במפרט שלו (אם כי חשוב לציין שהוא לא פגום), ברמה שאני יכול פשוט לקחת אותו ולזרוק לזבל, עד כדי כך אין לי מה לעשות איתו (חיקוי סיני עלוב של מקרן).
מכאן התחילה סאגה בת שבועיים במהלכה אני נאלץ להתקשר לשירות הלקוחות מדי יום ביומו. אומרים לי שיחזרו אלי ולא חוזרים, מתנערים מאחריות, מעבירים אותי לספק ואפילו ליבואן(!) שטוענים (בצדק) שהם לא הכתובת.
בסופו של דבר, אחרי ויכוחים חוזרים ונשנים, מנהל המשמרת מודיע לי שהוא לא יכול לזכות אותי כי המוצר כבר נפתח (דההה אחרת איך הייתי יודע שהוא גרוע?) ומציע לי הנחות על מוצרים אחרים (כאילו שאני אקנה שם עוד משהו). לסיכום - מוצר גרוע ושירות עוד יותר גרוע.
מוצר:
מקרן DLV-180
תמונת משתמש
שם:
Gabriella Fenyves
תאריך:
23/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המתנה יותר משבוע שלא קיבלתי את הזמנתי טלפנתי וענו לי בגלל חג החנוכה לא יכלו לאמוד בלוח זמנים, אך הם אמרו שאקבל את ההזמנה שלי ביום שלישי הבא. גם ביום שלישי לא קיבלתי את הזמנתי. לטלפון שלי
הודיעו לי שלא יכול לקבל את ההזמנה כי יש ספירת ממלי סוף שנה.
מנהל מכירות הבטחה לי היום, ליום שלישי הבא. כך ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
ציוד משרדי ונייר
תמונת משתמש
שם:
Shira
תאריך:
09/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבת להמליץ על שלומי, הוא איש מדהים, ליווה אותי ממועד הרכישה ועד להגעת הסחורה למקום שביקשתי. שירות כזה לא קיבלתי עד היום, וכל מי שמזמין ממנו יהנה ממוצרים איכותיים חווית שירות מדהימה, פשוט כיף!!!!! אין מילים.
מוצר:
כסא מנהל 30500400
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 5.5-20 הזמנתי ציוד משרדי בשווי 314 ש"ח.
אחרי שבוע ימים, הם נזכרו לצלצל לי שמשהו עם הכרטיס לא בסדר.
נתת להם מספר כרטיס אחר, שהיתרה לשימוש בו היא 13,000 ש"ח.
לאחר עוד שבוע ימים, היום, שוב צלצלו אלי ואמרו לי שהכרטיס לא בסדר.
מוצר:
ציוד משרדי
תמונת משתמש
שם:
gvilia2535
תאריך:
19/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 יחידות של דגם ספציפי של עכבר ומקלדת כי אני אוהב את הדגם והם היחידים שלכאורה מוכרים אותו.
הגיע דגם אחר בכלל והם טענו שזה אותו דבר.
אחרי שהסברתי את ההבדל ולא הסכמתי להשאיר את המקלדות, פתחו תלונה להחזר ועדיין זה לא טופל אחרי שהתקשרתי 4 פעמים לבדוק מה קורה, רק אמרו שיפנו אליי בקרוב.
ממליץ להתרחק.
מוצר:
MK220 Logitech מקלדת ועכבר
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
18/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרכם הדום לרגליים במחיר 74 ש"ח ללא משלוח בתאריך 4.9.19.
בחרתי משלוח, לפי האתר: "זמן אספקה: 3-5 ימי עסקים". היום עברו שבועיים והרבה יותר מ-5 ימי עסקים והמוצר לא סופק.
פניתי אליהם לאחר 5 ימי עסקים במייל.
הכתובת שצורפה לפרטי ההזמנה "support at graffiti-online co il" לא הייתה מחוברת לשירות וקיבלתי הודעות חוזרות שאין אפשרות לשלוח אליהם מייל.
בכתובת אחרת "gservice at graf co il" גם לא קיבלתי מענה.
היום לאחר שבועיים התקשרתי אליהם, ענה מוקד חיצוני שלא מצא את ההזמנה והעביר אותי למישהי מהחברה - מרב, שלא ענתה אחרי מספר נסיונות.
יש לציין כי לא חויבתי בגין ההזמנה, אך חווית ההזמנה והאמון בחנות כבר נפגמו לחלוטין.
אני מעוניין שאחרים לא ייפלו גם בפח הזה.
מוצר:
הדום פלסטיק מתכוונן איכותי
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply