לאחר המתנה יותר משבוע שלא קיבלתי את הזמנתי טלפנתי וענו לי בגלל חג החנוכה לא יכלו לאמוד בלוח זמנים, אך הם אמרו שאקבל את ההזמנה שלי ביום שלישי הבא. גם ביום שלישי לא קיבלתי את הזמנתי. לטלפון שלי הודיעו לי שלא יכול לקבל את ההזמנה כי יש ספירת ממלי סוף שנה. מנהל מכירות הבטחה לי היום, ליום שלישי הבא. כך ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
ציוד משרדי ונייר
שם:
Shira
תאריך:
09/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חייבת להמליץ על שלומי, הוא איש מדהים, ליווה אותי ממועד הרכישה ועד להגעת הסחורה למקום שביקשתי. שירות כזה לא קיבלתי עד היום, וכל מי שמזמין ממנו יהנה ממוצרים איכותיים חווית שירות מדהימה, פשוט כיף!!!!! אין מילים.
מוצר:
כסא מנהל 30500400
שם:
מאיר
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 5.5-20 הזמנתי ציוד משרדי בשווי 314 ש"ח. אחרי שבוע ימים, הם נזכרו לצלצל לי שמשהו עם הכרטיס לא בסדר. נתת להם מספר כרטיס אחר, שהיתרה לשימוש בו היא 13,000 ש"ח. לאחר עוד שבוע ימים, היום, שוב צלצלו אלי ואמרו לי שהכרטיס לא בסדר.
מוצר:
ציוד משרדי
שם:
gvilia2535
תאריך:
19/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 יחידות של דגם ספציפי של עכבר ומקלדת כי אני אוהב את הדגם והם היחידים שלכאורה מוכרים אותו. הגיע דגם אחר בכלל והם טענו שזה אותו דבר. אחרי שהסברתי את ההבדל ולא הסכמתי להשאיר את המקלדות, פתחו תלונה להחזר ועדיין זה לא טופל אחרי שהתקשרתי 4 פעמים לבדוק מה קורה, רק אמרו שיפנו אליי בקרוב. ממליץ להתרחק.
מוצר:
MK220 Logitech מקלדת ועכבר
שם:
יונתן
תאריך:
18/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרכם הדום לרגליים במחיר 74 ש"ח ללא משלוח בתאריך 4.9.19. בחרתי משלוח, לפי האתר: "זמן אספקה: 3-5 ימי עסקים". היום עברו שבועיים והרבה יותר מ-5 ימי עסקים והמוצר לא סופק. פניתי אליהם לאחר 5 ימי עסקים במייל. הכתובת שצורפה לפרטי ההזמנה "support at graffiti-online co il" לא הייתה מחוברת לשירות וקיבלתי הודעות חוזרות שאין אפשרות לשלוח אליהם מייל. בכתובת אחרת "gservice at graf co il" גם לא קיבלתי מענה. היום לאחר שבועיים התקשרתי אליהם, ענה מוקד חיצוני שלא מצא את ההזמנה והעביר אותי למישהי מהחברה - מרב, שלא ענתה אחרי מספר נסיונות. יש לציין כי לא חויבתי בגין ההזמנה, אך חווית ההזמנה והאמון בחנות כבר נפגמו לחלוטין. אני מעוניין שאחרים לא ייפלו גם בפח הזה.