דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מעבדת סלולר וחנות מכירה (ראשון לציון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
המעבדה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
המעבדה מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהמעבדה ?
4.20
ציון ממוצע
5
חוות דעת בשנה האחרונה
6
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
2
0
0
שנה אחרונה
4
0
1
כל הזמן
4
1
1
נמצאו 6 חוות דעת גולשים על המעבדה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מליצה מאד על החנות בראשון לציון צוות מדהים יחס מדהים ומיוחד לכל לקוח אלופים סידרו לי את המכשיר בזמן קצר
כל לקוח שנכנס מקבלים אותו בשמחה ובעזרה הטכנאים מקסימים וגם הבחורה שבקופה אלופה!
מוצר:
A70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברתי כמה מעבדות בחיי.. ותמיד כל אחד אמר לי שהחלקים שלו מקוריים, אבל תמיד היו בעיות ותמיד ניסו להתנער מאחריות. "המעבדה" זה מקום אחר לגמרי. שירות זה לא ראיתי בשום מקום. גם מהירים, גם אדיבים וגם החלקים באמת מקוריים!
מוצר:
אייפון 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר כמה זמן לוקח להחליף מצלמה לאייפון איקס אמרו לי שזה יקח ארבעים דקות וזה באמת לקח ככה צוות מדהים שירות מהיר והמחיר הכי זול שמצעתי מכל שאר המקומות
מוצר:
אייפון x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למעבדה לתיקון טאבלת וקניית מכשיר,צוות העובדים מאוד מקצועי,סובלני ועוזר!!!
קונה בחנות זאת מוצרים לפי הצורך,השירות לא משתנה יעיל ומקצועי!!! תודה רבה על השירות!!!תודה רבה לצוות העובדים!!!
מוצר:
Lenovo -טאבלת ומכשיר טלפון למבוגרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא שיש במלאי לפני שהגעתי במיוחד. בטלפון הבחור אמר שיש חדש ב-700 (כי המחיר - 499 שמופיע בזאפ הוא מחיר עבור מסך ישן).
הבחור אמר - "תבוא, תבחר - יש חדש. יש ישן" הגעתי אחרי כארבעים דקות.
מסתבר שנמכרו 3 מסכים בחצי שעה האחרונה, וכרגע אפשר להציע לי מסך בעלות של 950 ש"ח. כי נגמרו המסכים ש"במבצע".
מעולם, אבל מעולם לא נתקלתי בשיטה כזו בזויה לדוג לקוחות. זאפ - תתביישו לכם שאתם לוקחים חלק בבדיחה העצובה הזו!
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לאחר כחצי יום ולא לאחר כ - "40 דקות" כפי שהלקוח טוען
כשהלקוח התקשר היו לנו 3 מסכים במלאי במבצע (2 משומשים ב 499 שקלים ו 1 חדש ב 700 ש"ח)
מכיוון שהמחירים היו מאוד אטרקטיביים מספר גדול של אנשים הגיעו אלינו והתקשרו אלינו על מנת לוודא את זה ולהגיע להתקין את המסך גלקסי 9 הנ"ל.
לצערנו כשהלקוח הנ"ל הגיע המסכים שהיו לנו נגמרו במלאי ומיד כשהמסכים נגמרו במלאי עדכנו את המחיר ב ZAP (המחירון ב ZAP לא מתעדכן מידי לצערנו אלא לאחר כחצי יום) כמו שעדכנו במחירון שלנו בעסק
כשהלקוח הגיע והודענו לו שהמלאי לצערנו נגמר מיד הצענו לקחת את הפרטים שלו ולעדכן אותו ראשון תוך מספר ימים כשיגיע לנו מלאי חדש של מסך גלקסי 9 במחיר מבצע
צר לי לשמוע את אכזבת הלקוח אך אין אנו יכולים לשלוט במערכת זאפ אשר העדכון שלה לא מתבצע מידי אלא לאחר מספר שעות.
* אנו מקבלים עשרות שיחות ביום על מבצעים שאנחנו יוצאים עליהים כל זמן מסוים ואין אינו יכולים לשמור סחורה ללקוחות שלנו שעשרות אומרים שכן שיגיעו ולא מגיעים.
* המבצעים אשר מתבצעים אצלנו הם עד גמר המלאי וכל הקודם זוכה
* להוכחת המקרה: חשבוניות קניה של אותו היום נשלחו להנהלת ZAP
מוצר:
Samsung s9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מגן זכוכית למסך טלפון סלולארי נייד. המעבדה – ז'בוטינסקי 16 קניון לב העיר ראשל"צ
חוות דעת, ביקורת.

לאחר החלפת מסך (אגב, בוצע בפחות מחצי שעה) , המוכרת הנחמדה (הכינה ביוזמתה ולחלוטין שלא מתפקידה, קפה) המליצה לרכוש ולהתקין מגן מסך מזכוכית. הרעיון פשוט, עדיף שישבר מגן מסך ב30 ש"ח מאשר לתקן מסך ב-300 ש"ח.. קניתי (את מגן הזכוכית הטוב ביותר שיש בחנות,(כפי שנודע לי מאוחר יותר, על פי חן, כנראה הבעלים של החנות).

הנייד הועבר לבני המשרת בנח"ל (לא לשלב הקרבי אותו עבר בשלום אלא לשלב השקט של פרק משימה עם נוער בסיכון). "לכבוד" הנייד, נתפר במיוחד, בעבודת יד, נרתיק מגן.

שבוע מיום ההכנסה לנרתיק המגן, החלו להופיע סדקים כמעט בלתי נראים אך באורך של עד 40 מילימטרים. אחד ועוד אחד, ועוד אחד...עדיין לא ברור מה הגורם מעבר לכך שזה לא מנפילה.

כשהצגתי את הבעיה למוכרת/שרות לקוחות ולאחר מכן לחן (בעל המעבדה כנראה), תגובתם הייתה ברוח של "תגיד תודה שנשבר מגן הזכוכית ולא המסך". אז בחישוב פשוט, החלפה של מגן מסך מזכוכית, אפילו פעם בשלושה שבועות יוצא להחליף 15 פעמים בשנה, זה 450 ש"ח...לי אישית נראה כי עדיף לקחת סיכון שישבר המסך פעם בכמה שנים בעלות תיקון ממוצעת של 150 ש"ח בשנה או אפילו פחות (לי לא נשבר המסך מעולם) מאשר לחיות עם מסך סדוק חצי מהזמן ולהחליף כל שלושה שבועות מגן בעלות שנתית של 450 ש"ח...ולכן:

הצעתי לחן שתי אפשרויות: האחת, אם הסדקים האלה הינם חד-פעמיים ורק אני מתלונן עליהם, אז כנראה שהמגן המסוים הזה הינו פגום ולכן מבקש להחליפו ללא עלות.
האפשרות השנייה: אם גם לקוחות נוספים מתלוננים, אין טעם בהחלפה ואני מבקש את הסכום ששילמתי בחזרה.

תגובתו של חן: אין אחריות על שבירה (הוא קורא להופעת הסדקים, שבירה) אבל הוא מוכן לתת לי הנחה. כששאלתי את חן איך הוא ירגיש אם אפרסם את העובדות כפי שידועות לי, תשובתו הייתה שזו תהיה הטעייה של הקונים והוא יתבע אותי...

זהו, כל אחד והמסקנות שלו...
תגובת החנות:
שלום רב לך,צר לנו על תחושותיך,ניסינו בכל יכולתנו לרצות אותך .
כשהגעת אלינו שמנו את מגן המסך ויצאת מאיתנו מרוצה,חזרת לאחר שבוע לא כנהוג,ואין ביכולתנו לדעת מה עבר על המכשיר ומגן המסך ואין על כך אחריות כמו שנהוג בכל חנויות הסלולר,אך לפנים משורת הדין נתנו לך הצעה כי תרכוש מגן מסך נוסף במחיר מוזל,וגם נתקלנו בחוסר שביעות רצונך.
צר לנו על תחושתך ניסינו...אך גם אנחנו עסק ויש בו חוקיות מסוימת די פיירית והוגנת כלפנו וכלפי לקוחותינו.
מוצר:
מגן מסך מזכוכית אין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.