לא להתקרב. הוזמן מזגן. חויבתי 2790ש"ח. אחרי בירור של רביב - אין במלאי. סבבה. אבל עכשיו הוא אומר לי שאני צריך לפנות לחברת האשראי ולבקש ביטול העסקה.
תגובת החנות:
הנק מתנצל שלא הבנת נכון ביקשת את כספך בחזרה והוסבר לך שכספך יוחזר לך דרך חברת האשראי כי שילמת דרך כרטיס אשראי אם היית משלם מזומן היית מקבל בחזרה מזומן . ופה ברצוני לחדד לפני שאתם קונים מוצר באתר נא לבדוק אם הוא זמין במלאי על מנת למנוע ממכם אי נעימות
מוצר:
תדירן מזגן 18A
שם:
יובל
תאריך:
24/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יומיים לאחר הרכישה התקשרו להגיד שאין להם את המוצר במלאי, למרות פניותינו החוזרות לקבלת זיכוי, לא קיבלנו מענה. בתחילה אמרו שבודקים עם חברת האשראי שלהם כיצד לבצע.. ובהמשך פשוט הפסיקו להגיב, עד שנאלצנו אנחנו לפנות לחברת האשראי שלנו ולבקש כשל עסקה. כל חטאינו היה שרצינו לקנות מוצר ומצאנו עצמינו בבירוקרטיה מול חנות שפשוט לא אכפת לה.
תגובת החנות:
אנחנו פנינו ללקוח והודענו לו שאין את המוצר במלאי צר לנו שאנשים רוכשים מוצרים לפני שהם בודקים את זמינותם במלאי קורה שמוצר אזל מהמלאי ולא ירד עדיין מפלטפורמת המראה של זאפ הודענו מיד לחברת האשראי אנחנו עובדים הרבה שנים מול זאפ לעולם לא קיבלנו תגובה שלילית אני מצטער שאנשים ידם קלה על המקלדת
מוצר:
מקרן קול
שם:
נוגה אור
תאריך:
25/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון ביצעתי הזמנה והמקרר הגיע למחרת, השרות היה מהיר ואמין, הבחור שלומי נתן מענה וענה לי על כל השאלות שנח רוח, ודאי שאחזור לקנות שוב
מוצר:
מקרר gala
שם:
אוהד
תאריך:
25/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע למחרת ההזמנה שלומי היה איתי בקשר ובדק שהמוצר הגיע בזמן ושהכל לפי ההזמנה