דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר, אביזרים ומוצרים חכמים (19 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פרטנר תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפרטנר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
12
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
1
0
11
נמצאו 12 חוות דעת גולשים על פרטנר
תמונת משתמש
שם:
maormalki01
תאריך:
13/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקשר עם פרטנר!!!!
שירות גרוע
ממשק בינוני מינוס
0 VARUE FOR MONEY
החלטה גרועה שעשיתי להתקשר איתם כי קיבלתי "עצה" מחבר שאמר שהם לא נוראים.
טעות קשה.
מוצר:
כבלים ואינטרנט
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
28/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההמלצה שלי להתרחק מחברת פרטנר כמו מאש. אם נכנסתם תזדרזו לצאת לכל חברה אחרת. ותבדוקו שלא ממשיכים לחייב אותכם על מספרים שלא שלכם, כמו שקרה לי.
מוצר:
סים טלפון
תמונת משתמש
שם:
avnera3
תאריך:
15/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני מספר ימים אייפון 13 מהאייסמול באילת .לצערי כאשר הגעתי למרכז הבחנתי שבאריזה מצויין מודל הייצור 2021 .לציין כי רכשתי במקביל מכשיר זהה מ אחרת באילת במתחם הלגונה באילת נרשם תאריך ייצור 2022 הגעתי לסניף פארטנר בפתח תקוה ביקשתי להחליף ,הפנו אותי לשרות לקוחות ואחרי בדיקה אמרו לי שאני צריך לחזור לאילת להחזיר את המכשיר!!!במוקד הטלפוני הציעו לי לרכוש ממני את הטלפון חזרה בהחזר של 36 תשלומים,!!! כשאני שילמתי על המכשיר בתשלום אחד באשראי
מסקנה:
מוכרים בפארטנר מכשירים ישנים ולא מיידעים את הלקוחות .ממליץ לכם לפנות ל..... חברה אחרת ולוודא שתאריך הייצור במכשירים 2022
מוצר:
אייפון 13 128 גיגה
תמונת משתמש
שם:
מתן
תאריך:
16/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צירפתי את אישתי אליהם למסלול מסויים ומשום מה שינו לי את המסלול למסלול יקר יותר.
אחרי שהצלחתי לתפוס אותם כדי לברר (לקח כמה ימים עד שענו, השירות לקוחות בקושי זמין) אמרו שיטפלו, כמובן שעברו שבועיים ולא יצרו קשר..

בסופו של דבר החלטתי להתנתק מהם.
מה שהיה הכי מרגיז והפתיע אותי בסוף זה שאחרי שעברתי להוט, קיבלתי מהם חשבונית על 100 שח בגלל ש"העבירו" אותי מסלול

הזוי לגמרי. ממליץ לא להתקרב
מוצר:
קו טלפוני
תמונת משתמש
שם:
danielhstudio
תאריך:
01/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לוקה בחסר
מעבר לזה שלא מנתקים את הקו לאחר גניבת מכשיר
והשיא עוד שמעבירים את הנושא לטיפול עורך דין ודורשים הוצאות עורך דין
גם לאחר שהלקוח משלם כל חודש בחודשו ומבצע תשלומים כנדרש.
שום רצון לעזור ללקוח ולבוא לקראתו
מאוד מאוכזב מהשירות
לא מומלץ

מוצר:
מנוי סלולר
תמונת משתמש
שם:
liomil
תאריך:
25/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טעות חיי!!
רכשתי מכשיר xbox series x מהחנות האינטרנטית ביום שבת 09.10.2021 תיאמתי משלוח ליום חמישי ה 14.10.2021.
לאחר שיחה עם נציגת שירות ביום ראשון
ה 10.10.2021 תואם לי משלוח למחרת יום שני.
השליח לא יצר איתי קשר טלפוני בשעות שתואמו ולכן יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של פרטנר, לאחר שיחה עם נציגת שירות תואם לי משלוח חדש ליום רביעי ה 13.10.2021.
ביום המיוחל השליח שוב לא הגיע וגם לא יצר שום קשר טלפוני.
שוב מצאתי את עצמי ממתין בטלפון לשירות הלקוחות של פרטנר, בשיחה נאמר לי כי השליח ניסה ליצור קשר איתי הפעם ובפעמים הקודמות ולא היה מענה (מוזר לא מופיע בשיחות שלא נענו שום טלפון ממספר לא מזוהה או שאולי אני לא מעוניין לקבל את המכשיר שרכשתי ב 2300 שח).
שירות הלקוחות תיאם לי משלוח נוסף ליום שלמחרת ה 14.10.2021 שוב מצאתי את עצמי ממתין לשליח שייצור איתי קשר, רגע לפני השעה המיוחלת קבלתי טלפון מנציגת שירות של פרטנר שהודיע לי כי גם היום השליח לא יגיע אלי ואין לי למה להמתין. לסיכום נקבע לי מועד חדש ליום ראשון ה 17.10.2021 כמובן שהשליח לא הגיע ולא יצר קשר ושוב יצרתי קשר ותואם לי מועד חדש ליום שלישי ה 19.10.2021 ובשעה טובה קבלתי את הקונסולה.
לסיכום במידה והבריאות שלכם חשובה
לא לרכוש מהם שום מוצר
נציגי שירות הלקוחות ניסו להאכיל אותי במידע שגוי, ואין להם אפשרות לעקוב אחר המשלוח.

מוצר:
Xbox series x 1 tb
תמונת משתמש
שם:
avinoamgoren
תאריך:
21/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות איפון 12. עברתי חווית קניה רעה במיוחד. הננו לקוח פרטנר יותר מ10 שנים בטלוויזיה , בסיבים, בסלולר. ביום ד 16 ליוני ביצעתי המנה באתר בעלות 3399 שח. מחיר סביר לפרטנר. כשניסיתי להיעזר בנציג שירות מיד עלה המחיר ל 3700. קיבלתי הודעה שההזמנה התקבלה אך לא נשלח מייל.
למחרת התקשרו מהשליחות. ביקשו לדחות ביומיים את מועד האספקה (טלפון שהיה אמור להינתן מתנה לא התקבל בזמן). בתשובה לשאלתנו אמרו שהעסקה נכשלה כתוצאה מבעיה באתר שלהם. ניסו להתכחש לעסקה. הצגתי מספר כרטיס אשראי והם איתרו את הפעולה אך לא את העסקה. המשיכו להתעקש שאין עסקה. לנסות למכור מחדש במחיר יותר גבוהה (כולה ב 100 ש"ח). לא הפסיקו לנסות להעלות מחירים. שלושה !!! ימים. נאלצתי לבטל את העסקה. אל תנסו לקנות אצלם חוויה ממש רעה. ביטלתי את העסקה בחברת האשראי.

מצורף מספר אישור עסקה באשראי. אין חשבונית כי העסקה בוטלה!
מוצר:
אייפון 12
תמונת משתמש
שם:
Yohanna
תאריך:
13/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון חדש והמכשיר יצא פגום הפטיחו לי תוך שבוע אני מכבל מכשיר חדש תוך שבוע ימים ולא קיימו כל הבטחה דיברתי עם נמהלת בשם פנינה הציעה לי להתנתק . עכשיו אני תקוע בלי מכשיר ו בלי קו ,ממש חוצפה
מוצר:
נייד אייפון pro max
תמונת משתמש
שם:
אנטון
תאריך:
23/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את האוזניות הנ"ל כפיצוי במסגרת הסדר פשרה בתביעה ייצוגית רשף (שובר הנחה ע"ס 100 ש"ח למייל). לאחר שהגיעו אליי התברר שלא נדלקות כלל, גם לאחר טעינה ממושכת. בהתכתבות עם נציגת SMS הופניתי לנקודת השירות כדי שטכנאי יבדוק את האוזניות. עניתי שלא סביר שאבזבז זמן ודלק בגלל מוצר בשווי 100 ש"ח שהגיע אליי תקול באשמת החברה, ושתתכבד לדאוג לשליחות איסוף ממני לטכנאי - ובחזרה. נעניתי בסירוב, ובשל כך אני כותב ביקורת זו. בשורה תחתונה - התנהלות חובבנית, לא מומלץ להתקרב.
מוצר:
אוזניות iFrogz
תמונת משתמש
שם:
time out
תאריך:
18/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מודה שלפעמים גם אני עושה טעויות בחיים.
לצערי מאז ההתקשרות שלי עם פרטנר כספק אינטרנט של לי אין ספור תקלות ואין ספור טכנאים שמגיעים אלי לאותה תקלה.
שלא לדבר שלא כל יום יכול להגיע טכנאי לאזור שלי אלא רק פעמיים בשבוע וגם מספרים לי שהלו"ז שלו מלא...ממש מעניין אותי. אפילו לא בדקו מעבר לזה האם התקלה מקורה במקום אחר. כ"כ כל מחלקה מתעסקת אך ורק בתחום שלה ללא סנכרון עם מחלקה אחרת כך שכל מה שאני מתלונן אני צריך לחזור פעמיים. זה מעצבן, מתיש וחסר מקצועיות לחלוטין.
האם ככה מתנהלת חברת תקשורת גדולה בארץ שמתהדרת בשירות הלקוחות שלה????
אני קורא לכל מי שעוד לא עשה את הטעות שלי שלא יחשוב לעבור לפרטנר בשום פנים ואופן.
ישי כהן מנכ"ל time out
מוצר:
ספק אינטרנט
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי השוואה בזאפ של עלות תיקון מסך ומגע של A7-2017 סמסונג
עם קופון הנחה של פרטנר הם יצאו הכי זולים 398 שקל למסך ומערכת חדשה ומקורית

היום הייתי במרכז השירות של פרטנר הקניון הזהב ראשון לציון ואני חייב לציין שמאוד חששתי לבצע תיקון בחברה גדולה בשל השם הלא כל טוב שייצא להם ובצדק
בנושא העלויות והתחמנות , ובעקבות ניסיון רע מאוד לא ממזמן עם שירות התיקונים של סמסונג .

קבלה אותי מאוד מהר נציגה מקצועית ונחמדה בשם ליה ותוך כשעתיים וחצי קבלתי הודעה אסאמאס כי המכשיר מחכה לי , הגעתי לסניף ותוך כחמש דקות
התקבלתי קבלתי את המכשיר מתוקן , במחיר ובאיכות שהובטחה ללא כל ניסיון להוסיף כל עלות נוספת .

פרטנר לפני 10 שנים עזבתי אתכם ואת סלקום ופלאפון בשל חזירות ותחמנות היום אני יכול להגיד שהצלחתם לגרום לי לא לשלול אתכם ישר בעתיד בהצעות שונות
תמשיכו לתת שירות הוגן ויעיל וכך תחזירו לקוחות כמוני שברחו ממכם .

תודה



מוצר:
החלפת מסך קדמי קומפלט סמסונג 2017 A7
תמונת משתמש
שם:
אור כהן
תאריך:
29/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקר הייתי היום בפרטנר בקניון G כפר סבא , המחיר שמוצג פה זה רק לאחר שהמכשיר נכנס יכנס אליהם לבדיקה בעלות של 160 ש"ח, הסברתי לנציגה שם שאני יודע מה הבעיה ואני רק רוצה החלפה, והנציגה לא הייתה מעוניינת להקשיב רק דרשה שאשלם 160 ש"ח על בדיקה (שלא מובן למה צריך) ועוד 200 ש"ח על תיקון, אז זול זה לא !!!
תגובת החנות:
פרטנר מפרסמת באתר ומוסרת לכל לקוחותיה בשקיפות מלאה את עלויות תיקון המכשירים, ללא קשר להפקדת המכשיר במעבדה. המידע זמין לכולם.
אנו לא יכולים להתייחס למקרה הספציפי של הלקוח, כיוון שחרף בקשתנו לא הועברו אלינו פרטיו.
אין שום טעות בפרטים שפורסמו – מחיר תיקון של מכשיר בפרטנר מפורסם באתר ונמסר ללקוח, ולא כרוך בהוצאות נוספות.
ביצוע בדיקה של מכשיר במעבדת פרטנר כרוך בעלות כפי שמצוין בתעריפון הכללי באתר פרטנר (נכון למועד מענה זה מחיר הבדיקה הינו 99 ₪). ככל שהלקוח בוחר לתקן את המכשיר במעבדת פרטנר, עלות הבדיקה מקוזזת מעלות התיקון עצמו, כך שהלקוח משלם רק את עלות התיקון.

מוצר:
GALAXY S6
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply