דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (19 סניפים)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פרטנר תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפרטנר ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
5
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
1
0
4
נמצאו 5 חוות דעת גולשים על פרטנר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון חדש והמכשיר יצא פגום הפטיחו לי תוך שבוע אני מכבל מכשיר חדש תוך שבוע ימים ולא קיימו כל הבטחה דיברתי עם נמהלת בשם פנינה הציעה לי להתנתק . עכשיו אני תקוע בלי מכשיר ו בלי קו ,ממש חוצפה
מוצר:
נייד אייפון pro max
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את האוזניות הנ"ל כפיצוי במסגרת הסדר פשרה בתביעה ייצוגית רשף (שובר הנחה ע"ס 100 ש"ח למייל). לאחר שהגיעו אליי התברר שלא נדלקות כלל, גם לאחר טעינה ממושכת. בהתכתבות עם נציגת SMS הופניתי לנקודת השירות כדי שטכנאי יבדוק את האוזניות. עניתי שלא סביר שאבזבז זמן ודלק בגלל מוצר בשווי 100 ש"ח שהגיע אליי תקול באשמת החברה, ושתתכבד לדאוג לשליחות איסוף ממני לטכנאי - ובחזרה. נעניתי בסירוב, ובשל כך אני כותב ביקורת זו. בשורה תחתונה - התנהלות חובבנית, לא מומלץ להתקרב.
מוצר:
אוזניות iFrogz
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מודה שלפעמים גם אני עושה טעויות בחיים.
לצערי מאז ההתקשרות שלי עם פרטנר כספק אינטרנט של לי אין ספור תקלות ואין ספור טכנאים שמגיעים אלי לאותה תקלה.
שלא לדבר שלא כל יום יכול להגיע טכנאי לאזור שלי אלא רק פעמיים בשבוע וגם מספרים לי שהלו"ז שלו מלא...ממש מעניין אותי. אפילו לא בדקו מעבר לזה האם התקלה מקורה במקום אחר. כ"כ כל מחלקה מתעסקת אך ורק בתחום שלה ללא סנכרון עם מחלקה אחרת כך שכל מה שאני מתלונן אני צריך לחזור פעמיים. זה מעצבן, מתיש וחסר מקצועיות לחלוטין.
האם ככה מתנהלת חברת תקשורת גדולה בארץ שמתהדרת בשירות הלקוחות שלה????
אני קורא לכל מי שעוד לא עשה את הטעות שלי שלא יחשוב לעבור לפרטנר בשום פנים ואופן.
ישי כהן מנכ"ל time out
מוצר:
ספק אינטרנט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי השוואה בזאפ של עלות תיקון מסך ומגע של A7-2017 סמסונג
עם קופון הנחה של פרטנר הם יצאו הכי זולים 398 שקל למסך ומערכת חדשה ומקורית

היום הייתי במרכז השירות של פרטנר הקניון הזהב ראשון לציון ואני חייב לציין שמאוד חששתי לבצע תיקון בחברה גדולה בשל השם הלא כל טוב שייצא להם ובצדק
בנושא העלויות והתחמנות , ובעקבות ניסיון רע מאוד לא ממזמן עם שירות התיקונים של סמסונג .

קבלה אותי מאוד מהר נציגה מקצועית ונחמדה בשם ליה ותוך כשעתיים וחצי קבלתי הודעה אסאמאס כי המכשיר מחכה לי , הגעתי לסניף ותוך כחמש דקות
התקבלתי קבלתי את המכשיר מתוקן , במחיר ובאיכות שהובטחה ללא כל ניסיון להוסיף כל עלות נוספת .

פרטנר לפני 10 שנים עזבתי אתכם ואת סלקום ופלאפון בשל חזירות ותחמנות היום אני יכול להגיד שהצלחתם לגרום לי לא לשלול אתכם ישר בעתיד בהצעות שונות
תמשיכו לתת שירות הוגן ויעיל וכך תחזירו לקוחות כמוני שברחו ממכם .

תודה



מוצר:
החלפת מסך קדמי קומפלט סמסונג 2017 A7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקר הייתי היום בפרטנר בקניון G כפר סבא , המחיר שמוצג פה זה רק לאחר שהמכשיר נכנס יכנס אליהם לבדיקה בעלות של 160 ש"ח, הסברתי לנציגה שם שאני יודע מה הבעיה ואני רק רוצה החלפה, והנציגה לא הייתה מעוניינת להקשיב רק דרשה שאשלם 160 ש"ח על בדיקה (שלא מובן למה צריך) ועוד 200 ש"ח על תיקון, אז זול זה לא !!!
תגובת החנות:
פרטנר מפרסמת באתר ומוסרת לכל לקוחותיה בשקיפות מלאה את עלויות תיקון המכשירים, ללא קשר להפקדת המכשיר במעבדה. המידע זמין לכולם.
אנו לא יכולים להתייחס למקרה הספציפי של הלקוח, כיוון שחרף בקשתנו לא הועברו אלינו פרטיו.
אין שום טעות בפרטים שפורסמו – מחיר תיקון של מכשיר בפרטנר מפורסם באתר ונמסר ללקוח, ולא כרוך בהוצאות נוספות.
ביצוע בדיקה של מכשיר במעבדת פרטנר כרוך בעלות כפי שמצוין בתעריפון הכללי באתר פרטנר (נכון למועד מענה זה מחיר הבדיקה הינו 99 ₪). ככל שהלקוח בוחר לתקן את המכשיר במעבדת פרטנר, עלות הבדיקה מקוזזת מעלות התיקון עצמו, כך שהלקוח משלם רק את עלות התיקון.

מוצר:
GALAXY S6
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.