קניתי נעל ריצה איכותית מאוד בהרבה מאוד כסף, כבר בשימוש הראשון הרגשתי בעיה חמורה בנעל והפסקתי מיד לרוץ, פניתי לשירות לקוחות והם סרבו לגמרי לקחת אחריות. טענו שהנעל שומשה ואין להם מה לעשות חוץ מלהציע הנחה לקניית נעל נוספת (כל השיח במיילים אין להם טלפון מתפקד). לא ממליץ לקנות כאן, תמצאו מקום שעומד מאחורי המוצר שלו ולא מפנה את הגב ברגע שקיבל את הכסף.
מוצר:
HOKA CLIFTON7
שם:
מדיחכלים
תאריך:
22/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני שנה נעלי ספורט מ weshoes דגם הוקה. בכלל לא הכרתי ולא ידעתי שיש נעלי ספורט בשם זה. הצצתי ו"נפגעתי" במובן החיובי של המילה. הנעליים פשוט מעולות קלות וחזקות. לפני מס ימים הזמנתי שוב מהאתר של weshoes והיום כמו אז השירות מעולה, ולמרות הקשיים בתקופה זו, קיבלתי את הנעליים אחרי יומיים. עלי לציין שזה מגיע עם חשבונית ודף פירוט כיצד להחזיר, וזה מדהים כמה הן מקלים. במידה וצריך להחזיר ניתן להחזיר עם השליח, ולקבל את הנעליים לאחר החלפה עם שליח מטעמם. שירות מהיר מאד,אתר נוח וקל להזמנה. היום הייתה לי שאלה בנוגע לסמס שנשלח אלי. פניתי לשירות לקוחות דרך הווטסאפ, נעניתי מהר וגם לאחר שעות העבודה עדיין נעניתי. אני רוכשת הרבה מוצרים דרך האתר מחברות שונות, אבל בשירות מהיר במשלוחים, ובשירות לקוחות כה אדיב עדיין לא נתקלתי. לא בכדי הזמנתי חזרתי לרכוש מאז השנה שחלפה. עלי לציין שיצא לבקר בחנות שלהם של weshoes בקניון קרית אונו וגם שם השירות אדיב וחייכני. ממליצה בכל לבי על הנעליים ועל השירות המעולה. לדעתי נבחרו הן בחנות והן באתר רק עובדים ש"ליקטו בפנציטה. עובדים נבחרים משמע חברה מעולה משמע שירות יוצא מן הכלל. מאחלת להם שימשיכו להיות מעולים שיעלו ויצליחו לאורך שנים ארוכות וטובות. " מצדיעה להם" וכל מה שכתבתי וכמה שיבחתי עדיין אני מרגישה שלא מיציתי. בכבוד רב דינה כהן
מוצר:
נעלי ספורט הוקה
שם:
אליהו
תאריך:
19/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם נעליים לאישתי דרך אתר האינטרנט לפני למעלה משבועיים לפני 10 ימים כבר קיבלתי אי-מייל שההזמנה לוקטה ועוד מעט אוכל לאסוף אותה מהסניף שלהם הקרוב.. מאז לא קיבלתי שום הודעה כיום הם לא עונים בכלל לא לטלפון, לא לוואטסאפ ולא למייל
מוצר:
לייטרייד סנדל W8- נשים-שחור/לבן
שם:
itatlevi
תאריך:
26/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קנינו נעליים בסניף בני ברק , לאחר שבועיים נקרעה הרפידה והנעל התחילה להתפורר בפנים עד כדי חור, הם לא הסכימו להחליף נעליים בלי שנשאיר לבדיקה את הנעליים. לאחר טירטורים רבים כשהסברו שזו הנעל היחידה אמרו לנו לפנות לסניף השני בבני ברק, שם יעזרו לנו במקום. כשהגענו לסניף הזה , האחראית שרה אמרה לנו שמה פתאום וחייבים להשאיר את הנעל. שוב הוסבר כי אין נעלי אחרת אז אמרה לחזור אחרי 3 ימי עסקים. לאחר 3 ימים הגענו ואז טענה שאין אינטרנט בחנות אז צריך לבוא בשעות הבוקר !!! , למעשה אחרי עוד מרדדף אמרו לנו לשים ספידות (על החור בנעל), ורק אחרי התעקשות הסכימו להביא עוד נעל בהדגשה כי זו פעם אחרונה שמחליפים לנו! הנעל כבר הייתה מחוררת לחלוטין אחרי חודש! לא נתקלנו ביחס טוב ונורמלי , לא הראו נכונות לעזור! קחו בחשבון שזה השירות שקיבלנו. (כשהיינו בסניף הייתה ילדה עם נעל שהגומי יצא פעמיים ושרה אמרה לה שתביא והיא תדביק שום, כשהילדה אמרה שכבר הדביקו ולא עזר , שרה אמרה לה: אז לא.. לא רוצה לא צריך)
תגובת החנות:
שלום רב, אנו מתנצלים על כך שחווית הקניה שלך היתה שלילית אנא השאר לנו פרטים ונחזור אליך על מנת לבדוק את המקרה לעומקו. תודה
מוצר:
נעל גברים מידה 44
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין