דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים לעיצוב הבית (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
Bzr-Trade
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBzr-Trade ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
19
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
12
0
7
נמצאו 19 חוות דעת גולשים על Bzr-Trade
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
23/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה שלי מחנות זאת מזעזעת...
רכשתי מהם פח אשפה Hailo Pure L שהוא פח אשפה גרמני עם רגלית הכי יקר שיש היום בשוק, אשר מגיע עם 10 שנות אחריות (בלי אותיות קטנות ובלי קשקושים), אולם ב4 החודשים שבהם יש לי את הפח - נישבר לי מנגנון הרגלית פעמיים, שזהו למעשה המנגנון היחיד שיש במוצר, וכל זה משימוש משפחתי רגיל וסביר ביותר. בפעם הראשונה, לאחר מריבות, החליפו לי לבסוף את המנגנון, אולם בפעם השניה (אני מזכיר - זהו פח גרמני עם 10 שנות אחריות) כבר נאמר לי שלא יחליפו לי מאחר והאחריות היר רק על הפח הפנימי שהינו דלי מתכת פשוט בלי שום צורך באחריות... וזאת כאשר באף מקום לא מוזכר דבר כזה (לא באתר החנות ולא באתר היבואן) אלא רק מצוין 10 שנות אחריות.
בקיצור - גם המוצר וגם החנות הם עבודה בעיניים ולא ממליץ לאף אחד לקנות שם.
תגובת החנות:
קצת הבהרות ללקוח, הפח שהוא קנה מיוצר בגרמניה כפי שהלקוח מציין, מה שנשבר בפעם השנייה אצל הלקוח זה תופסן המכסה למוט הפדל (כשלוחצים על הפדל / רגלית יש מוט שמרים את המכסה) . בפעם הראשונה החלפתי לו למרות שכידוע אין אחריות על שבר .
מעולם לא נטען כי האחריות היא על הפח הפנימי בלבד, והלקוח מטעה במכוון על המשתמע מכך.
בנוסף לטענתו לא אצל היבואן ולא בחברה הגרמנית ולא בשום מקום מוזכר כי האחריות אינה כוללת שבר , טענה זאת גם היא שקרית מאחר ובתעודת האחריות שאני מספק רשום במפורש כי אין אחריות על שבר.

תעודת אחריות : ל פחי HAILO דגם PURE
1
. אחריות על המוצר תקפה ל 10 שנים מיום קבלת המוצר.
2
. האחריות היא לשימוש ביתי בלבד.
3
. האחריות היא על פגמים מהותיים במוצר או בייצור .
4
. חלקי נירוסטה ופלדה, יתוקנו או יוחלפו על חשבון היבואן – לפי שיקול דעת ו
5
. האחריות לא כוללת :
א. שימוש מסחרי בפח )כגון: במשרד, מסעדה ועוד(
ב. שבר , מכה , מעיכה ושריטות.
ג. נזק הנגרם מהשפעות סביבתיות )לחות, חום וכו'(;
ד. נזק שנגרם מחריגה מהוראות השימוש.
ה. נזק שנגרם מטיפול / ניקוי שלא לפי ההוראות הניקוי

זה מה שכתוב בתעודת האחריות

מוצר:
פח אשפה Hailo Pure L
תמונת משתמש
שם:
מור
תאריך:
05/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויתי שירות גרוע מאוד מאתר זה.
בתאריך 1.3.20 ביצעתי הזמנה של שני משטחי סיליקון (לייבוש כוסות) של חברת wenko אשר לא הגיעו.
הייתי צריך לרדוף אחרי האתר במיילים חוזרים!! אשר חלקם אף לא נענו!!
רק בחודש מאי 2020 טען הספק שהמוצר חסר (לא ברור למה הדבר לא נאמר לי מאז ההזמנה במרץ?? ואם חסר במלאי אז מדוע כבר במרץ גבו ממני מהאשראי את הכסף עבור המוצר??). בתשובתו ממאי הספק הציע ש"אמתין חודש עד להגעת המוצר מגרמניה בחזרה למלאי כאן". נתתי את הסכמתי. כבר יולי 2020 ועוד לא הגיע המוצר עליו כאמור שילמתי כבר במרץ!! שירות מתחת לכל ביקורת!!
תגובת החנות:
נחמד מאוד לשלוח מיילים ללקוח ולקבל תשובה בזאפ.
הלקוח עודכן בסמוך להזמנה כי הספק הודיע לנו שהמוצר אזל מהמלאי,
לצערנו גם בישראל וגם בשאר העולם היה סגר ולכן נאמר ללקוח בשיחה טלפונית כי לאור הקורונה לא ידוע מתי יסופק.
באמצע מאי נשלחה בקשה אל הלקוח להגיד לנו האם הוא ממתין להגעת המוצרים מגרמניה או מעדיף לקבל זיכוי.
בתאריך 5-7-2020 ביום שפנה לזאפ שלח לנו אישור כי הוא ממתין למוצרים.

מוצר:
LG40225
תמונת משתמש
שם:
Anna
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 מחזיקי נייר טואלט של BARBANTIA. קיבלתי שירות מעולה, מהיר ועדיב.
שעות איסוף עצמי נוחות מאוד. תודה רבה
מוצר:
מתקן לנייר טואלט
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Ruth
תאריך:
26/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם בתקופת הקורונה, ההזמנה הגיעה בזמן קצר, מוצרים איכותיים מאוד. קיבלנו כל הזמן עדכון על סטטוס ההזמנה.
מוצר:
מתלה חגורות
תמונת משתמש
שם:
hadasbd1
תאריך:
19/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פח נשלף לארון מטבח.
שירות מקצועי ואמין. מוצר באיכות גבוהה. אספקה מהירה של המוצר. ממליצה בחום!
מוצר:
פח אשפה נשלף לארון מטבח מתחת לכיור
תמונת משתמש
שם:
אלם
תאריך:
21/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדפים נישלפים למטבח. היו לי שאלות, וקיבלתי מייד עזרה טלפונית. המוכר היה בעל ידע, ועזר מאוד.
המדפים הגיעו תוך יומים במשלוח (בתשלום), וגם בהמשך, תקשרתי עם המוכר ביעילות.
חווית קניה מהנה וחיובית
מוצר:
מדף נישלף למטבח דומיסיל B600107
תמונת משתמש
שם:
yi
תאריך:
27/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פח אלקטרוני, הגיע תוך שבוע. מוצר מצויין
תהליך ההזמנה היה פשוט, היה חסר ציון באישור ההזמנה צבע ומס' ימי מסירה
מוצר:
פח אלקטרוני 40 ליטר RAZBIN40IN
תמונת משתמש
שם:
www
תאריך:
14/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שידת אחסון לנעלים עוד - דגם פירנצה - שחור. המשלוח הגיע מהר - 3 ימים. המוצר בהרכבה עצמית. פתחתי אריזה סגורה, התחלתי בהרכבה ובשלב מסויים התברר - חסרים חלקים. פניתי לחנות. דיברו איתי ממש לא נחמד, סירבו לטפל בבעיה ושלחו אותי לספק - תתקשר ותדבר בעצמך. דברתי עם ספק. שם דיברו יפה יותר, שלחו את החלקים, ואחרי תהליך של 10 ימים קיבלתי. המשכתי בהרכבה, ואז הדברר שאין התאמה בין החלקים. בקושי סיימתי את ההרכבה, הייתי צריך לחפש חלקים מתאימים בחנות אחרת. בסיכום: הרכישת אינטרנט הלא מוצלחת ביותר מכל מה שהיו לי. המוצר באיכות ירודה ,אין שרות של החנות, מדברים עם לקוח ללא יחס. לא נשלחה חשבונית.
מוצר:
שידת אחסון לנעלים עוד - דגם פירנצה - שחור
תמונת משתמש
שם:
Bronis
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פח אשפה אלקטרוני. אחרי יומיים התקשרתי לברר מה סטטוס של הרכישה שלי. האיש שענה לטלפון לא היה מנומס מדי ואמר שאין לו את הסחורה ושאני צריך לקבל את הפריט דרך ספק. למחרת הספק התקשר ואמר שהמוצר בצבע שביקשתי אין ואני היכול לקבל מוצר בצבע אחר או בנפח אחר. אני חושב המוכר לא צריך להציע דברים שאין לו. זו לא הפעם הראשונה שאני נתקל בזה ב-Zap בנוסף, האיש שעונה לטלפון הוא גס. לצערי ביטלתי הזמנה.
תגובת החנות:
בס"ד

המוצר אזל מהמלאי של הספק, הזמנה שבוצעה בתאריך 12-5-2019 והלקוח קיבל את כספו בחזרה.
קורה שמוצר אוזל מהמלאי, במקרה כזה שואלים את הלקוח מה הוא רוצה, אם מחליט לבטל את ההזמנה מוחזר לו כל הסכום ששולם.

מוצר:
פח אשפה אלקטרוני 30 ליטר, צבע נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
שושנה
תאריך:
04/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר מדפים , המחיר מצוין , המוצר נהדר ובדיוק מה שרציתי והשרות אין מילים
קיבלתי בדואר בזמן מהיר והכל יופי
תודה רבה לכם
מוצר:
מדפי תליית ביגוד
תמונת משתמש
שם:
רענן
תאריך:
28/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אלי הרבה יותר מוקדם ממה שהובטח. כאשר הסתבכתי עם המוצר בגלל טעות שלי, עזרו לי בטלפון בסבלנות ובאדיבות עד לפתרון הבעיה.
מוצר:
כספתח (כספת למפתח)
תמונת משתמש
שם:
Limor
תאריך:
01/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ארון מולדולארי עם מתלה, לצערי הארון לא היה מתאים למידות החדר. שלחתי מייל למנהל החנות בבקשה להזדכות על המוצר, קיבלתי מענה מיידי מהיר וכך שהחזרתי עצמאית את הארון קיבלתי בו במקום את הזיכוי לכרטיס האשראי. אומנם המוצר לא אצלי אך חווית השירות הייתה מדהימה ולא מובן מאליו אופן הטיפול המסור והנגישות שכן אני לקוית שמיעה. המנהל יצר קשר מולי בסמסים תוך רגישות למגבלה שלי. כן יירבו. ממליצה בחום אשוב וארכוש בעתיד בחנות. שפע של הצלחות אמן.
מוצר:
ארון מולדולארי עם מתלה
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
26/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פח של ברבנטיה (במחיר הכי זול שמצאתי), הייתי צריך את הפח תוך יומיים, דיברתי עם בעל האתר והוא אכן הביא לי אותו בזמן ובמשלוח אישי!!!
לאחר שהגעתי הביתה הבנתי שהפח שהזמנתי קטן מדיי ושאני צריך את הגודל הבא. התקשרתי שוב לבעלים (סופר נחמד) שמיד נרתם לעזרה, החליף לי את הפח שרכשתי ללא בעיה (ואפילו לא גבה ממני דמי משלוח נוספים!)

מאוד ממליץ על האתר החוויה שלי מאוד חיובית.
הכי חשוב, יש עם מי לדבר
מוצר:
פח של ברבנטיה
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
26/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מתלה מגבות עם סל כביסה, נשלח במהירות הבזק - יום וחצי לאחר ביצוע ההזמנה, החבילה כבר חיכתה לי לאיסוף במרכז שירות בעיר שלי. נחמדים ושירותיים, ענו לי בטלפון על כל השאלות כשהתקשרתי לפני ההזמנה לברר כמה דברים על המתלה. עובדים מאוד מסודר, למשל דאגו לעדכן בשוטף את סטטוס ההזמנה בהודעות SMS כולל הכתובת של מרכז האיסוף שעות הפעילות שלו.
מוצר:
מתלה מגבות עם סל כביסה WR4704
תמונת משתמש
שם:
odeiah
תאריך:
19/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קצת ארוך, אבל כדאי לקרוא - ביצעתי הזמנה באתר עבור שתי שידות וסל כביסה. השידות סופקו תוך מספר ימים ע"פ ההתחייבות באתר, אבל לא נשלח אלי סל הכביסה. התקשרתי אל שירות הלקוחות וציינתי שבעוד ארבעה ימים אני נוסעת לחו"ל ולכן הקפדתי להזמין מבעוד מועד - והובטח לי שהמוצר יסופק תוך שלושה ימים במקסימום. המוצר לא הגיע עד אחה"צ של היום השלישי בו התקשרתי וביקשתי שיחזרו אלי (במוקד הבטיחו שזה יקרה עד סוף יום העבודה), הסברתי שוב שאני נוסעת למחרת. מיותר לציין שלא חזרו אלי. שלחתי הודעת תלונה מפורטת אל שירות הלקוחות שלהם.
לאחר שבוע כשחזרתי לארץ והתקשרתי, ברגע שהזדהיתי, האדם שענה לי מיד החל לצעוק עלי שמה פתאום אני מתלוננת, הוא סילף את העובדות ואמר שהזמנתי בערב חג ולכן העיכוב (מה שלחלוטין לא היה נכון) ובאופן כללי דיבר בגסות רוח איומה תוך כדי שהוא פשוט צועק עלי כל הזמן, ואז ניתק לאחר שנבח שיבדוק ויחזור אלי.
רק למחרת חזרה אלי נציגה שלהם וניסתה ליישב את הדברים, אך בשלב זה רק רציתי לבטל את העיסקה ואולי לדבר עם מי שאחראי - ואז היא ציינה שזה שצעק עלי אתמול היה בעל העסק בעצמו (!)
לשמחתי לפחות ביטול העסקה וההחזר עברו חלק.
המלצתי החמה - לא לקנות מהחברה הזאת, פשוט להתרחק כמו מאש. מזמן לא נתקלתי בכזה שירות איום ונורא.
תגובת החנות:
בס"ד

קצת תמוהה התלונה.
קצת סדר בדברים, הזמנת הלקוחה בוצעה ביום 28-5-2017 שעה 19:30:50 בשבוע בו חל חג שבועות שחל ביום רביעי. מהזמנת באתר נותרו 2 ימי עבודה באותו שבוע,
ביום ראשון שזה יום העבודה השלישי מההזמנה התקשרה הלקוחה ואמרה כי קיבלה את השידה (נשלחה מספק אחד) ואת סל הכביסה טרם קיבלה (סל הכביסה נשלח מספק אחר),
הובטח לה כי אנו נעשה מאמצים שהיא תקבל תוך 3 ימים את הסל מאחר ואמרה שנוסעת לשבוע לחול. ביום שלישי אכן התקשרה והשאירה הודעה בשירות ההודעות בשעה 19:03 וביקשה שנחזור אליה באותו היום כי נוסעת לחול, באותו הלילה (2017-06-08 00:04:05) בו השאירה הודעה בשירות ההודעות כותבת לנו הלקוחה כי היא נוסעת לחול ואינה זמינה במשך שבוע. בחשבון פשוט של ימי עבודה עברו רק 6 ימי עבודה והלקוחה נסעה לחו"ל איני מבין על מה התלונה.
כשחזרה מחול התקשרה בערב והרימה קול שאנחנו לא מטפלים בה, הסברתי כי ברגע השיחה איני יכול לבדוק ונחזור אליה, מה שאכן קרה למחרת בבוקר, ביקשה לבטל את סל הכביסה בו במקום קיבלה החזר כספי מלא.

מוצר:
סל כביסה פינתי - במבוק HHMP-01618
תמונת משתמש
שם:
גיה
תאריך:
06/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפח נרכש בטלפון עם בן ציון, הובטח לתת שירות איכותי. בפועל הפח הגיע פגום, והדגם שהגיע לא היה מתאים לדגם שהוזמן. הפח הוחזר לבעליו, אך לא הסכים לבטל את העסקה ולהשיב את הכסף בניכוי דמי משלוח ששולמו .
מוצר:
פח אשפה 274
תמונת משתמש
שם:
yael
תאריך:
24/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות המהממת הזאת שישי בה כמעט הכל. מוצרים שאין להשיגם בשום חנות אחרת. מחירים נוחים והעיקר - שירות לקוחות מבן ציון בעל העסק אישי מקצועי ואכפתי.. ממליצה מאוד. מקום נדיר
מוצר:
מתקן נעליים 2 קומות מבמבוק H811434016006
תמונת משתמש
שם:
simon
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה באתר היתה קלה וזריזה. אמרו שהמוצר יגיע עד יום חמישי וכך היה. יתרה מזאת, למרות שבחרתי באיסוף עצמי, הביאו לי עד הבית! בהחלט מחזה נדיר בארצנו.
מוצר:
קולב עץ BAMBOO
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply